Turkish Tea Time 2011

@ beps rustig aan… farm voor farm :wink: owh nee dat deed je niet meer he?

@ cyn, dat zijn de dingen waar je eventjes aan moet wennen he… elk gebouw en huis heeft zo zijn eigen dingen en geluiden

@ trl vanmiddag/vanavond met de benen omhoog!! groot kussen eronder(onder je bovenbenen) en dan hopen dat het wegtrekt… zo irritant is dat…

nou ik een goed gesprek gehad, deze functie is echt op mijn lijf geschreven volgens mij, maar was bij uzb dus ze gaat me voorstellen en dan kijken of ik uitgenodigd wordt bij het bedrijf… en dan maar zien of het hele verhaal klopt he? :wink: anyways, aan de studie nu… vanmiddag sporten, roomie komt eten en tv kijken (big bang theory marathon op tv… ja ik ben een nerd)

en heb besloten om me donderdag op een dagje uit te trakteren… kwam de aanbieding bij de jumbo tegen voor een dag onbeperkt treinen voor 15 piek. retourtje amsterdam kost me normaal 37 euro, dus dan is een dagje amsterdam wel te doen. wilde graag naar het rijksmuseum, dus ga daar ff heen (heb mn examen dan toch al gehad :wink: hahah lekkere timing) en dan 's avonds meeten met andere dames… leuk!

Ohhh ik heb mn ‘tussendoorrepen/maaltijdrepen’ binnen: JAMMIE!!!
Maar jemmig wat vullen die dingen … hahahahahaha…(wel een btje veel KH dus… zag ik op de verpakking)

Pffff ben nog steeds muf…

@Bloemmie: ziet er leuk uit zo een dagje weg…(Jammer niet woensdag, ging ik mee ;)!!!)

ja sorry… woensdag heb ik examen… als je naar leiderdorp wilt komen, vind ik het prima :wink: maar das ook weer zoiets

nou ja… ehhhh nee laat ik verstandig zijn haha…:slight_smile:

Beps: weet jij een goede tattooshop?

Bij jullie zit een goede… en ik ging altijd naar Utrecht
Heb al 10 jr geen tattoo meer laten zetten… Ehhhh Ben Saunders?? hihi

Bij ons is inderdaad wel goed, maar vind die vrij duur… (De vader van Ben werkt daar… mijn broers tattoo’s zijn zelfs door Ben gezet… :slight_smile: ) Maar ik wil maar iets heel kleins… en als ik daar dan 40euro voor moet betalen, dan wacht ik wel tot ik weer een keer in TR ben… :wink:

@ beps ja dat dacht ik al

@ cyn wat heb je in gedachten!!! nie nieuwswierig hoor… neuhjjjjj

Een portret van mijn oma :wink: Hahaha nee serieus…

Ik wil al heel lang… een sterretje aan de binnenkant van mijn voet/enkel voor mijn opa’s en oma’s samen… Gewoon een herdenkingssterretje… En als mijn ouders ooit komen te overlijden dan krijgen zij hun eigen ster… Weet niet… vind dat echt iets heel moois!

ja klinkt leuk! als je heeeeeel oud wordt, dan heb je vanzelf een halve melkweg op je been!! das wel mooi… hoeft niet te groot te zijn…

wil je trouwens zo’n ‘cartoon’ ster of meer iets dat lijkt op een lichtpuntje met ster-achtig uiterlijk… lijkt me echt zoooo moeilijk om iets te kiezen… (daarom heb ik dus geen tattoes)

Goeie vraag… Dat weet ik dus nog niet… Ik wil hem alleen niet zo groot, en niet volledig ingekleurd…

Ik persoonlijk zou dus NOOIT!!! in turkije een tattoo laten zetten!
Als is het alleen maar omdat je de 1ste 3-4 weken niet in de zon mag/kan…
Dan nog je ‘geirriteerde huid’ die je dan toch van de zon hebt…(en ik kan niet controleren hoe hygisch (lol2) ze werken…wij hier zeggen altijd hygisch…;)!!!)

maar goed, ik betaal dus liever 50 euro hier…;)(net zoiets als de MM zeg maar ;))

Zoiets vind ik persoonlijk heel mooi

iets ook trouwens:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSCsX146czE9o1USk-jBEe3CS2_eSf9enxX04SwNFqJ4StizjeG_w

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYNBMApTu-3O0eBMz_XPUlXPei-wu5ghHn_W7axuQyDbk3hZz2

Of met kleur hahahahaha…(zou bijna zelf weer … haha)

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThqDYDorjVM1zX-9-WVXF6mG_VAgyX4dPUOKVySTfaz2zkf6CA

Ik heb er al 1 in Turkije laten zetten he… Laatste dag van mijn vakantie in Gümbet… En moet zeggen, die is beter genezen dan die op mijn rug die in NL gezet is… :wink:

Had mail van de tattooshop in Alkmaar… Die rekent voor een ster van 1,5cm bij 1,5cm 55euro…

Die foto’s zijn inderdaad erg mooi!

Genezen is 1 ding… ik heb het meer over reiniging apparatuur ed…
Maar goed, ik betaal dus liever meer, en weet zeker dat het goed, en schoon, en kundig gebeurt… En dat ik niet ‘even’ snel moet…(net zoiets als liever naar een speciaal zaak gaan dan naar de MM voor een aanbieding zeg maar ;))
Ieder zn ding tenslotte, maar dit… dit is voor je leven… dus… en gaat OM je leven…zeg maar…

Heb ze ook gezien: Scheef, slecht ingekleurd, net niet op de juiste plek…
In je eigen taal is het altijd makkelijker vertellen wat je precies wilt zeg maar

Dat is waar hoor, maar kende die jongen, zat er al heel lang, had een steralisatie-apparaat en alles kwam helemaal nieuw uit verpakkingen (naalden etc.) Dus bij deze zat het wel gewoon goed, en zou ook alleen maar bij iemand gaan als ik zie dat de naald echt nieuw uit een verpakking komt etc.

Maar verder ben ik het helemaal met je eens hoor, het is namelijk anders best een risico…

Ik vind alleen 55euro voor een sterretje (alleen de lijnen) best een hoop geld… :wink: