Turkish Tea Time 2011

Dat komt: Schoon werken, sterilisatie materiaal, mag alles maar voor 1 pers gebruiken enz…
Ik betaal het graag!!!(rob zn rug is omgerekend nu ruim 1200 euro…) Het is voor ALTIJD…
55 euro voor een truitje dat je volgend jaar niet maar aantrekt: dat vind ik dus zonde haha

Laat je 2 sterretjes zetten zal het wss 75 zijn…:wink:

Bloem : donderdag ichzelf getracteerd op een heerlijk daagje Amsterdam, lekker ontspannend met de trein
Beps : alle repen binnen, wat zal je afvallen !
Cyn : wilt een tatoo laten zetten als aandenken in de vorm van een sterretje, weet er nix van heb er geen, dochters en schoonzoon wel,hebben in frans polonesie laten zetten, misschien zie je dat zaterdag lol2lol2lol2

Dan zijn 2 sterretjes nog beter… Of meerdere :wink:

Moet maar even kijken hoe en wat… Hebben er 3 in Alkmaar… 1 waar papa Saunders dus werkt, misschien dat die daarom wel ff duurder is :wink:

ik vind die ingekleurde wel mooi, maar met kleurtjes dan weer niet… maar ja, hoe mooi ik het ook vind, ik zie mezelf daar dan toch niet de rest van mijn leven mee lopen…
ach… misschien ooit…

ik denk dat ik wel klaar ben voor vandaag,… :tssk: wilde nog eventjes een proefexamen doen, knalt de site eruit… lekker dan… zucht… nou ja, het moet maar… ik vertrouw maar eventjes op mijn basiskennis en dan moet het denk ik wel goedkomen…

heb wel zin om weer eens naar het rijksmuseum te gaan, misschien pak ik Van Gogh ook nog wel eventjes mee, maar die entree prijzen liegen er niet om. rijks museum heb ik korting maar anderen niet… nou ja, ik zie het wel… wie weet ben ik het na een uurtje of 3 al wel helemaal beu…

iedereen een dikke:kus:
@cyn: kijkt voor een tattoo
@beps: is jarig geweest en betaald liever meer voor een tattoo in NL als in TR
@bloem: dagje amsterdam en rijksmuseum???

Bloem,misschien nog even snel een museum jaarkaart aanschaffen of gaat dat niet zo snel…

Mooie tattoo’s voorbij zien komen,wil er zelf ook altijd nog 1 op me voet,maar sterretjes lopen er tegenwoordig al zoveel mee

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

.

Beps,jouw rubbie dus zijn rug ook al onder,mijn broer heeft zijn rug en beide armen helemaal onder…Weet niet van ophouden en dat terwijl hij angst heeft voor naalden en bijna altijd van zijn graatje gaat.lol2

@ trl heb ik wel ff naar gekeken, is 40 piek… ben ik toch voorlopig ff goedkoper uit door apart te doen, tis ook niet zo dat ik de musea in NL platloop ofzo hoor…

@TRL:Wij zitten allebei onder!!! Ik heb er …hmmm… 23 geloof ik haha
Rubbie ook zoiets…

Druk op t werk…

getver… druk… blegh./… nie relaxed

mmhhh ga misschien toch maar doen zo’n museumkaart…

@bloem
Heel veel succes morgen en groot gelijk dat je er donderdag een leuke dag van gaat maken.

@cyn
Op zoek naar een tattoo.
Ik heb er geen verstand van.

Beps,23??? wist dat je er behoorlijk wat had,maar zoveel hahaha

Bloem,succes morgen.

Helaas hier niet ontspannen de benen hoog,vanaf zondag al drama met slapen met C pffffff

:dag: Zo lekker ook draadloos online nu… Met zowel laptop als mobiel… Dus dat is wel erg fijn!! :slight_smile:

@Cynthia: Tja… wat een luxe he. Hier soms met 3 computers en de aaifoon. Nou meid, geniet ervan en van je huisje natuurlijk. Hoest nu met je moeder? Nog last gehad van flauwtes?

@Beps: Aan het werk momenteel. Werkse en voor zo…wel thuis.

@Bloem: Veel succes morgen weer.

@Raak: Jij ook geen tattoes? Ik ook nie. Oh ja… toch wel. Ergens een sterretje… maar die kan niemand zien. Ik zelf geen eens. lol2lol2
Mijn kokkie trouwens op zijn armen wel. Nog uit zijn zeemanstijd.

@MK: Ook al geen verstand van tattoo. Nouja… maar jij hebt vast wel weer een andere leuke crea bea hobby.

@TRL: He, wat vervelend nou weer. Net nu je zelf al niet zo lekker in je vel zit, is die kleine boef ook weer vervelend met slapen. Meestal is het weer even een manie. Ik hoop het in ieder geval voor je, anders kom je nooit aan je rust toe.

Jac nog even langs zien waaien. :dag:

Voor zo…alvast weltrusten all. Tot morgen weer.

:dag:

Roanna: gaat goed met mams hoor! Thanks :slight_smile:

Ik ga zo mijn bed maar weer eens opzoeken denk ik… Hoop dat ik nu wat beter slaap :slight_smile:

Volgens mij heb ik netelroos, het begon op mijn handen en nu zit ik van top tot teen onder de rode jeukende vlekken…effe aankijken anders naar de dokter, heb al antihistamine in genomen, heb dit ook een keer in turkije gehad en toen voelde het precies hetzelfde aan. Hoop dat het niet erger in mijn gezicht wordt, want het ziet er niet uit.

Arme Vivatje… en dat moet snel over voordat de kleinedochter op de wereld komt!!!
:kus:!!!

Ik las bij het afsluiten nog net ff je berichtje Viva.

Gossie meid, hoe kom je daar nu weer aan dan? Had wel gelezen dat je met Nivaea aan de gang was geweest, maar dit is wel erg extreem. Is het niet? Zou het inderdaad even aanzien en anders als de wiedeweerga ff langs de HA. Nou, laat het even weten morgen weer. Beterschap in ieder geval. :kus:

Is goed hoor schatten, ik ben niet ziek, maar het is wel heel vervelend, tja heb nog even om te herstellen…voordat de kleine komt.

he bah viev, zal ook wel jeuken of niet?

@ roanna hahaha ik heb altijd gezegd, roanna is soms niet wie ze lijkt, stille wateren, diepe gronden… jij een tatoe… had ik toch niet verwacht… haha

@ cyn slaap lekker

ik toch nog even wat dingetjes doornemen, ben er niet gerust op…

Roanna heeft een ‘sterretje’ volgens mij ist … ehhh… bruin… tenminste als het niet gebleekt is
lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2