mogguh
ugh… geloof niet dat ik de afgelopen 1.5 zo vroeg ben opgestaan, anders dan op reis te gaan…
maar goed, beter te vroeg dan te laat
ciaaooo
mogguh
ugh… geloof niet dat ik de afgelopen 1.5 zo vroeg ben opgestaan, anders dan op reis te gaan…
maar goed, beter te vroeg dan te laat
ciaaooo
Miere:11 t/m 21 april Marmaris![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Bloem,succes de duimen draaien.
Viva,jee gordelroos ik hoop voor je dat het toch wat anders is…Sterkte.
Roanna,zal morgen een dolle boel worden bij de aapjes bij jullie,hoor net dat Qm*sic daarvandaan gaat draaien.
Cyn,beter geslapen vannacht? En ben je er al uit welke/wat voor tattoo het gaat worden
Bloem : succes hoor en ik weet dat je het kunt maar voor de zekerheid : de duimen draaien hier
Viva : netelroos he bah meis dat jeukt…misschien toch teveel spanningen alles bijelkaar he, zou misschien toch even iets halen bij de HA
Roanna : ohhh dat sterretjelol2lol2lol2lol2
Cyn : hoop dat je beter geslapen hebt
Trl : hoop ook dat jij je weer iets beter voelt en dat C normaal is gaan slapen. Vaak voelen die kleintjes wel wat aan he en dan gaan ze beetje donderstenen
Beps : jij weer werken vandaag ?
Moguh!
Wel wat beter geslapen, maar weet niet wat die mensen daar doen hoor… Weer om 01.30uur allemaal auto’s enzo… Ga slapen joh! ![]()
Vandaag weer aan het werk… Dus meld me later wel weer!
Viva: oei… wel even in de gaten houden hoor! :kus:
Cyn,anders misschien eens kijken of het met oordoppen beter gaat…
Goedemorgen!!!
@Bloem,sorry beetje laat maar veel succes he laat ze maar eens een poepje ruiken he!
@Viva,beterschap pffff jeuk kan je gek van worden he.Ben je al bij de dokter geweest?
Heb het deze keer ook gehad in turkije het was geen zonneallegie want er was geen zon.
Effe een creme gehaald en wat allergie pilletjes en na een paar dagen was het over.
@Roanna tja elke ster heeft een sterretje he:zon02:
@Cyn pfff niks zo erg als niet kunnen slapen.
@Trl,wat vervelend he en ja als je niet uitgerust bent voel je al helemaal ellendig he,sterkte meis:kus:
TRL: nou mijn oren zijn heel smal… dus oordoppen passen of vaak niet, of gaan na een tijdje heel erg pijn doen… Dus geen optie… ![]()
@Cyn: Die gele draaidopjes doorknippen, dat werkt wel…(bij iedereen zeg maar… dan worden ze niet zo ‘dik’) ik kan die anders ook niet in hebben
Zo ik weer wakker, een vrije dag, maar… wel vergadering(is zooo goed gepland…NOT)!!!
Dus zo cake bakken om nog ‘te tracteren’ en dan lekker rustig aan doen… Gelukkig vind ik dat geen straf… lekker prutten zeg maar…
Beps: mmm daar had ik nog niet aan gedacht! ![]()
Jill : al weer helemaal gewend hier? het weertje werkt natuurlijk wel mee he :zon02:
Cyn : goeie tip ivm oordopjes gekregen zodat de auto’s niet gehoord worden
Beps : vrije dag maar toch met cake naar vergadering
@Raak, gaat wel weer hoor al pas ik me ginds gemakkelijker aan dan hier.
Ben al weer aan het aftellen,22 mei zijn we weer weg hahaha.
Bah Jill dan zijn wij weer net terug… al hoewel… dan is het nog ehh 4 weken tot we weer gaan ;)!!!
Pfff geen zin, cake klaar… en ehhh nee geen zin haha
Goedenmiddag inmiddels. :dag:
Tja… was eerst zo druk om iedereen te voorzien van punten voor hun nieuwe vissies en toen moest ik nog schapjes doen en hier de boel een bietje op orde brengen, maar ben er weer.
@Beps: Oh, jij had 'm gelijk al door he. lol2lol2 Tja… soms zelfs rood ingekleurd als ik weer eens aardbeien heb. By the way…heb een goeie vergadering zo met cake-je erbij.
@Jill: Dan alweer? En dan blijf je tot dat wij met z’n allen komen?
@Raak: Ja, dat sterretje. :lol::unibrow:
Hopenlijk heeft Bloem het goed gedaan, alhoewel ik daar ook niet zo aan twijfel.
@Roanna,ja schande he en dan blijven we ook nog tot 3 july
Dames : ben off naar feestje van kleinzoon, kunnen daar gelukkig heelijk buiten zitten :dag:
@Jill: Ow dan. Dat wordt weer een gezellige boel dan he!! Nou, als je het kunt doen qua tijd en geld, gewoon doen. Voodeel is, dat jullie al je eigen huisje daar hebben, dus alleen een ticket hoeven te boeken en dat hoeft niet zo duur te zijn. Heerlijk hoor!
@Cynthia: Oh, gelukkig gaat het met je moeder al weer beter. Fijn te lezen. Nu jij nog ff je rust vinden in je huisje… komt alles goed! :kus:
Zooo hee… het :zon02:netje komt er zowaar nog door hier.
Ben benieuwed hoe het met Viva afgelopen is. Of ze er nog onder zit en zoja… er nog last van heeft.
Hier ook hoor Raak.
HEUL VEUL PLEZIER DAAR. :dag:
hoi ladies
ikke weer terug, dit keer via rotterdam gereden en was sowieso sneller dan utrecht/bodegraven,… mooi op tijd. examen was aan de ene kant heeel makkelijk (allemaal vragen van het proefexamen en oefenopgaven ook) en aan de andere kant zaten er een paar lastige tricky vragen tussen
op de terugweg via den haag, heb toch maar een museumjaarkaart gekocht en meteen mn 1e museum bezocht, mauritshuis - was druk aan de hofvijver en erg leuk. werd alleen een beetje moe tegen het einde maar erg leuk om te zien. mijn 'ouderlijk’huis staat in de schildersbuurt (das iets anders dan de schilderswijk
) en kende al die namen van hollansche meesters dus wel, maar nooit gezien. fascinerend. maar goed, zal jullie er niet te veel mee vermoeien, want weet dat sommige het nix boeit, maar wilde ff vertellen dat ik me uitstekend heb vermaakt.
snel weer naar huis, beetje warm in de auto met het zonnetje erop maar wel lekker
ga nu gauw ff een dutje doen want ben nu wel heeeeuuuul erg moe… gaap… owh nee eerst ff farmen
@ roanna
haha beps had em sneller door dan ik, ik dacht… zou zo ook maar kunnen. maar erg grappige opmerking
Ik snapte het METEEN… hahahahahaha…
Ik weer thuis, soort van jaarafsluiting gehad(het seizoen is over zeg maar)
Op naar de zomer, iets minder werken en lekker genieten