@Raak: Veel plezierrrr
hier ben ik ook dan weer, laatste weken is het me niet gelukt om hier te schrijven.momenteel erg druk zowel prive als zakelijk. elke week veel overuren, daarnaast thuis ook nog wel wat voor het werk doen, thuis ook erg druk met afspraken, opdrachtjes maken
@beps en viva: ben nu ook met shakes bezig, van wegh cr en vervang dan 1 of 2 maaltijden per dag
Vind zelf die van Atkins dan lekkerderderder haha…:)!!!
Maar de shakes die Viva neemt(en ik dus nu ook, trouwens, niet alleen ik, maar ook mn collega, vriendin en het meest verbluffend: MN ZUS…) zijn eiwitshakes… bijna geen cal, alleen eiwitten, en geen koolhydraten.
Die van Weight Care zitten behoorlijk vol KH, en dat zet bij mij heel veel ellende neer(mn lijf voelt zich HEEL prettig zonder KH!)
Hallo meiden, ben ik weer, ja zit nog onder de vlekken, maar heb antihistamine ingenomen, voel me niet ziek, en de jeuk verwijnt gelukkig ook, dus voor de rest geen zorgen zeg maar.
Vandaag even naar de markt geweest, nieuw dekbedhoes gekocht voor op de nieuwe matrassen…mline4 en een capribroek, een tshirtje en toen weer naar huis. Heerlijk weer gewoon 3x in de week naar het werk, en niet 4x zoals de laatste 5 maanden, daar ben ik helemaal klaar mee met 4x in de week naar kantoor, doe ik dus ook niet meer, wordt toch niet gewaardeerd.
Hubs in de tuin bezig, morgen wordt het zonnescherm geplaatst ik ben benieuwd. Druk aan het aftellen voor de bevalling en zeker voor de vakantie.
Jill meissie heerlijk 22 mei weer naar alanya, en dan 3 weken later kom ik, en weer een week later komt roanna, en dan weer heerlijk minimeeten, was zo gezellig vorige keer, verheug me er al weer op.
Beps aan de cake, en vergadering, en heeft iedereen aangestoken met eiwitshakes…hahahahha…en werken dat doen ze hoor, ik zwabber een beetje in mijn gewicht gaat nu niet meer zo hard. Gisteren 1 ons afgevallen, vandaag hetzelfde gebleven, dus ben benieuwd wat er deze week weer vanaf gaat. hahahah Beps en je zus nu dus ook voor de bijl.
Linda net wat Beps zegt weight c*re is verhoudingsgewijs veel duurder, en zit vol met koolhydraten, in de shakes die wij nemen zitten GEEN koolhydraten en maar 155 calorieen per shake dat is dus ook veel minder als in die van jou, ik zou als ik jou was als je blik leeg is ook een pot bestellen en die van ons proberen. Beps heeft het ook eerst geprobeerd en die heeft ook al heel wat resultaat.
Roanna jou sterretje is onzichtbaar maar je bent onze ster…echt waar.
Bloem had een bakkie komen doen…ff bellen en je was welkom geweest na het mauritshuis, had je zo mee kunnen eten.
Cynnie ik kan ook niet tegen oordoppen hoor, maar je went echt aan het geluid van auto’s vroeger bij mijn ouders denderde er een tram door de straat, en ik had mijn kamer precies aan die kant van het huis, als er een aanrijding was gebeurd waardoor de tram niet reed, dan (hoorde) ik hem dus…(NIET). Maar als er iedere 3 minuten er een voorbij rammelde dat hoorden wij dus helemaal niet, familie uit gelderland die de tram nieteens kende vlogen altijd naar het raam om te kijken.
@beps: voel me tot nu goed hierbij, veel beter dan toen met sonja, waar bestellen jullie de shakes ook alweer, wat betaal je dan ong heb nu bosvruchten en banaan vind die laatste erg lekker vind bosvruchten iets minder
Linda op www.eiwitpoeder.nl, je betaald 29,95 voor 1 kilo, dat zijn 33 shakes.
of 74,90 voor 3 kilo (3 verschillende smaken) of 57,90 voor 2,5 kilo 1 smaak voor 88 shakes.
ik vind chocolade het lekkerste, Beps vind tropical lekker, en banaan/aardbeien.
Het is heel persoonlijk, ik hou van chocolade, maar niet van zoet.
Limoen is goed te doen
Cappucino gaat wel
Cocos vind ik te chemisch
banaan is vrij zoet.
Maar Beps vind cocos heerlijk…het is maar net wat je smaak is.
Lime is lekker, Tropical en ook ehhhh cappucino haha.
Mn vriendin komt zo een halve bus Aardbei halen, en als het haar goed blijft bevallen wil ze ook een maandpakket(met Repen haha)
Hier idd Tropical als Favo, ik heb dan 30 cal meer per shake omdat ik er 100ml soja melk(rood zonder suikers) indoe. Dan lijkt het precies een milkshake…
Ik had hiervoor de Atkinsshakes, en zoooo die zijn ook heel lekker…MAAR een stuk duurder…
Lees je in, kijk wat je wilt. Ik wil dit volhouden tot ik ruim onder mn 3 cijfers(100) ben, en dan als ‘balance dag’ bijhouden… Ik voel me er erg lekker bij, vooral omdat ik gewoon geen honger heb en bijna de wekker moet zetten om een shake te nemen. En Rubbie roept elke avond: Wanneer krijg ik eten… (ik vergeet echt dat we eten moeten/koken moet)
Viva: Op naar eind April, kijken hoever ik kom ;)!!
Meiden petje af voor jullie hoor! :kus:
Ik lekker een avondje alleen nu… Zit lekker al in pyama op de bank… laptop op schoot en tv aan. net mijn nagels gelakt… Heerlijk zo mijn eigen gang gaan!!
Ze hebben vannacht de deur ingegooid bij de supermarkt onder mijn flat… Dus daar zal ik ook wel wakker van geworden zijn… Dacht eigenlijk dat er iets in de glasbak gegooid werdt… ![]()
@Beps: ik betaal nu 17.29 per bus en krijg nog 10% van mijn boodschappen teruggestort
@beps: zat vorige week maandag op 78.8 vanmorgen op 75.2
Tja die shakes,wil er toch ook aan beginnen maar mijn hubs wil ook meedoen.
Ik zou er wel voor kiezen om wat minder fanatiek te doen dit om bv mijn spieren geen opdonder te geven.
Ik zou echt wel een kilo of 15 kwijt willen en het lukt me zo gewoon niet.
@Viva ja ik kijk er ook echt naar uit lekker meeten .En natuurlijk wil ik je in levende lijven kunnen bewonderen want ongelofelijk hoe goed je er uit ziet.
Wat is trouwens ongeveer het gewicht wat je per week kwijt bent?
iedereen aan de shakes enzo…
ik merk dat bij mij vooral de darmflora totaal veranderd is… weet nog niet helemaal zeker of ik er blij mee ben, maar hoef weinig aanpassingen te doen, en dat bevalt me dan nog het meeste
@ viev ja had ik wel aangedacht maar had al een eetafspraak vanaaf en wilde wel voor de files thuis zijn, bovendien was ik helemaal poppiedoppie gaar… moest eerst een dutje doen eer ik aanspreek was
@ linda waarme ben je thuis dan zo druk voor werk dan? werk is toch werk en thuis is toch thuis…? tenzij je thuiswerkt of echt een mega goedbetaalde baan hebt ofzo…
En hoeveel shakes haal je daaruit??
Ik haalde uit die van Atkins iets van ehhh… 12… ook die prijs… nu voor 20 euro 40(ze zeggen 33, maar dat is op basis van 30 gr per shake, en ik doe 25 gr…)
Maar je moet dat doen waar je je prettig bij voelt, en voor mij is dat met eiwitpoeder dus…
@beps: ik haal daar 18 shakes uit, eerst deze bussen eens opmaken en dan eens kijken wat we dan gaan doen
@bloem: moet nog aantal bestanden maken/uitwerken op werk lukt dat vaak niet omdat ik altijd op informatiebalie sta dus do zoiets vaak even thuis kan ik snel werken zonder gestoord te worden, maar probeer zoveel mogelijk op werk te doen hoor
@Iboonk,je baas zal wel blij zijn met jou tegenwoordig vinden ze niet snel meer iemand die ook nog bereid is om thuis te werken zonder extra vergoeding.
nou inderdaad…!
@ jill hoe gaat het nu met je? hoe is de pijn en heb je nog dingen in het ziekenhuis lopen die evt. verlichting kunnen geven of fysio of… hoe gaat het met je?!!
@momenteel komt een collega nog paar uurtjes per dag op therapeutische basis werken als zij er is ga ik in mijn telkantoor zitten en kan ik lekker doorwerken daar
Moet eerlijk zijn: Ik doe dat ook wel eens. Denk ongeveer 1-2 uur per week(vast alle meldingen nakijken van de klachten die binnenkomen)… MAAR… daarintegen zegt mn baas ook vaak een half uurtje eerder: Ga maar naar huis(en dat haalt ze er dan niet af)
Ik ga geen UREN thuis werken dus…
En nu… ga ik ook werken, met mn oogjes dicht, in bed haha
Tot morgne all