Turkish Tea Time 2011

ik trek dat gelukkig op werk ook wel weer recht met mijn uren hoor doe geen vrijwilligerswerk voor mijn baas haha

@beps slaap lekker

@Bloem,eigenlijk gaat het al een aantal maanden weer wat minder,ik bedoel de morfine werkt bijna niet meer.
Ik mag zelf mijn doses verhogen maar dat doe ik liever niet want waar stopt het he.
Ik krijg twee keer per week fysio maar dat verlicht alleen.
Voor de rest zitten de dokters een beetje met de handen in het haar omdat ik uitbehandeld ben.
Als ik bij de dokter kom is het enkel voor mijn voorschriften.
Het enige wat verlichting geeft is de warmte vandaar onze vakanties,maar ja daar moet ik natuurlijk ook mee opletten want ik mag eigenlijk niet meer teveel in de zon door die huidkanker.
Dus moet ik een keuze maken,extra risico met de zon of verlichting van mijn pijn.
Die keuze is snel gemaakt voor mezelf :zon02:
Maar voor de rest gaat het wel hoor.

Ben jij al dat studeren zo nu en dan niet een beetje moe of heb je er nog altijd evenveel plezier in?

mmmhh… lastige keuze… kan me voorstellen dat het hier en nu in jouw situatie belangrijker is… maar moet je echt in de zon om dat effect te krijgen of kun je ook in de schaduw onder de parasol??

het studeren an sich heb ik geen problemen mee, heb wel grote problemen met mijn algehele motivatie door de banenjacht, waardoor ik slecht slaap, daardoor te lang in bed blijf of te veel loop te klooien op internet etc.etc… maar goed, ik heb nu eenmaal een verbintenis aangegaan en ik wil dit echt afmaken. ook omdat het me enorm stimuleert dat dit de juiste keuze is en ik hier ook werk in wil vinden. alleen alles liever gisteren dan vandaag en das wel een beetje lastig…

:turkey:Miere:11 t/m 21 april Marmaris:turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Mogge all
Veel shakes en eiwitten voorbij zien komen, warmte en :zon02:, studie, banenjacht en musea en thuiswerken voor de baas
Fijne dag alll :dag::dag:

Goedemorgen meiden, vandaag komt het zonnescherm.
Jill in de eerste maand verloor ik 9 kilo in de 2e maand 5,1 kilo en in de 3e maand 4,9 kilo.
Nu gaat het allemaal niet zo snel meer verleden week 0,8 kilo eraf, en deze week (de week begint op dinsdag voor mijn weegmoment) ben ik tot nu toe 1 ons afgevallen, maar ergens is het logisch, zou ook niet gezond zijn om zo door te gaan (al wil je dat wel). De teller staat bij mij
momenteel op** -19,3 kilo**
Je spierweefsel breek je echt niet af met eiwitshakes, normaal met een calorie arm dieet breek je wel je spierweefsel af, omdat de calorieen drastisch verminderd worden wil het lichaam energie en die haalt hij dan uit eitwit, juist die zitten in je spieren (gisteravond nog op de tv bij dr. Frank), als je juist eiwitten eet, blijft het spierweefsel behouden en spreek je dus je vetreserves aan.Echt meid je voelt je er prima bij, de eerste paar dagen is het afkikken van de koolhydraten, maar daarna voel je je prima.

Ook ik deed 25 gram, dus 2 en halve schep, nu ik dus minder weeg, moet ook het aantal grammen naar beneden, dus ik zit nu op 2 scheppen 20 gram per shake…en reken dan maar uit hoeveel shakes er in een bus zitten dat zijn er dus 50. Met een grote bus van 2,5 kilo die ik dus heb zitten er dus 125 shakes voor mij…voor 58 euro…en daar doe ik met 2 shakes dus 2 maanden mee. Valt dus reuze mee he wat het dieet dan kost.

Nou bij mij gaat het niet zo hard… Ik ben nu ehh in totaal 6 kilo kwijt…
De weegschaal twijfelde vanmorgen weer van ehhhh nee toch naar boven haha…

MAAR… ben weer een volle broekmaat naar beneden en ben daar al heel blij mee. Mn maag wordt beduidend minder opgezet en vooral: Ik voel me GIGA GOED!!! Geen opgeblazen gevoel meer, geen onbedaarlijke vreetbuien … niets van dat alles…heerlijk

Ik zalig geslapen, en vandaag eens een tussendoortje genomen wat ik nog nooit gehad had: knackworst(JAMMIE… ben ik GEK OP!!!) ZALIGGGG Smaak het nu nog(30 min verder ;))

mogguh ladies

ugh… gisteren was toch een beetje te intensief voor mij… kon vanochtend niet opstaan, was helemaal van t padje af, dus besloten toch even door te slapen en voel me nog steeds niet toppie maar igg een stuk beter… ben elke keer toch weer verrast als zoiets gebeurd, maar goed. goede reminder voor mezelf dat ookal lijkt alles prima te gaan, het zomaar kan omslaan

@ viev ik denk dat jill wel moet uitkijken ivm haar ziekte en natuurlijk extra moet monitoren of ze idd geen spierweefsel verliest. lijkt me in zo’n gecompliceerde situatie toch verstandiger onder een dieetiste af te vallen

neemt niet weg dat 19 kilo bijzonder knap is! je zult je misschien ook weer 10 jaar jonger voelen en extra trots op jezelf zijn :thumbsup:

Beps: zolang je jezelf super goed voelt is het toch prima! En al 6kg eraf! Als de weegschaal dan een keer ietsje meer aan geeft is dat ook niet zo erg dan toch! Rome is ook niet in 1 dag gebouwd… Komt vanzelf! :slight_smile:

Ik denk dat dat in Jill haar geval zeker een aanrader is. Iedereen raad ik de shakes aan, voel me top: MAAR… in geval van ziekte altijd eerst overleggen met je arts…

@Cyn: Zo ist ook hoor… ineens zak je zo weer door ‘dat plateau heen’ en ga je weer als een speer… Maandag is mn ‘maatdag’ …

@Beppie en Bloem,oooo wzt lief dat jullie zo bezorgd zijn.
Maar ik ben ook al tevreden met een kilo of 8 kwijt.
Ik zou er ook voor kiezen om mss er niet te snel in te vliegen en bv alleen het ontbijt en het middagmaal te vervangen en s avonds gewoon te eten.
En de repen als vervangers voor de tussendoortjes.
Snoepen doe ik eigenlijk niet veel maar de avonden zijn moeilijk heb ik altijd zin in vanalles.

Dat is ook wat ik zo prettig vind: als ik dat al heb(zo een aanval van vreetwoede ;)!!) dan neem ik komkommer, bleekselder of radijsjes of zoiets… ZALIG!!!
En eigenlijk heb ik dus nooit een vreetbui meer: Ik heb zelfs bijna geen honger…

Ohhh wat me doet denken: Ik moet weer een shake haha(echt ik vergeet ze ;))

@Bloem,zo zie je maar he je lichaam geeft je een seintje als je over je krachten gaat he.
Ik bedoel intensief studeren en daarbij al die sollicitaties pfffff je zou van minder in een dip geraken.
Als ik zie hoe graag jij wil en je inzet dan snap ik niet dat die bazen dat niet zien.
Zo liggen ze niet voor het oprapen!
Sterkte meis er komt er vandaag of morgen vast wel een achter:kus:

Ik helemaal aan de stuiter… :slight_smile: Had gisteren nieuwe nagellakjes enzo besteld… En vandaag binnen gehad :wub:

Hahaha sorry hoor… hoezo verslaafd? :wink:

@Cyn,er zijn ergere verslavingen die veuuuuul meer geld kosten

Haha nou… dit is ook niet echt bepaald goedkoop hoor :wink:

Ach gouden ringen of oorbellen sparen loopt sneller op ;)!!!

Ik ga zo weer werken. Ik heb aangegeven wel wat uurtjes minder te willen werken in de zomer, dus volgende week 1 dag minder gepland…(gewoon 3 dgn vrij volgende week…)
Alleen… weer alles laat, dus ook het weekend(dat is wat minder maar goed… ik ga zien wat er de week erna gebeurt…)

Zo meiden… ik kom me ff melden.

Vanwege het mooie weer en omdat kokkie nu nog hele dagen bij huis is, had ik weer eens ff zin om ergens naar toe te gaan en we zijn vandaag naar Arnhem gegaan Was ik al een tijdje niet meer geweest, althans niet in de stad. Maar moet zegggen… viel me een beetje tegen. Heb daarom ook niks gescoord. Volgende keer beter.

@Jill, Viva en Beps en straks ook Linda… ik lees met veel belangstelling jullie enthousiasme over die shakes enzo…en ben ook reuze trots op jullie. Echt waar. Inderdaad Jill… mocht jij er ook aan willen beginnen… zou ik ook eerst even in overleg met de HA gaan. Tja…en het klinkt ook allemaal zo lekker. Vooral die tropische namen allemaal, alleen ik heb ze (nog) niet nodig, dus neem ik ze wel die van de Mac. lol2 Meiden… ga er mee door hoor! :thumbsup:

@Cynthia: Leuke hobby weer. Hhahaha.

Nou, ik wens jullie een fijne avond nog. :kus:

Ik ben lekker thuis… al va 19 uur…hihi!!!
(stiekum niets verteld lol2!)

Het was rustig en ikke is gewoon lekker vertrokken