@Beppie,wij zullen ook niks zeggen hoorlol2
Het was zooo stil Jill. Ik was niet alleen, we zaten met 8 mensen niets te doen. Dus ik ben vrijwillig gegaan, en 2 mochten ‘aangewezen’ wat uurtjes inleveren…
Ik vind het prima, lekker thuis is ook prima…
Nu de hondjes legen, en op naar bedje
Morgen mn haartjes bij mn zus…
@Je hebt gelijk hoor is wel fijn dat ze op je werk zo flexibel zijn.
Maar ja dat ben jij ook he,nooit te beroerd voor in te springen.
haaaiii ladies, ikke ook weer terug van een daggie amsterdam
rijksmuseum viel een beetje tegen, vanwege de verbouwing niet alles zo mooi opgezet en vond het een beetje tegenvallen, maar goed, heb me wel vermaakt
daarna wilde ik door naar het paleis op de dam, maar mocht helaas niet meer naar binnen. in plaats daarvan in de nieuwe kerk geweest, was een tentoonstelling over islamitische kunst. erg apart opgezet, “passion for religion”, ze hadden alles in kasten staan, die omringt waren door spiegels, dus waar je ook keek, zag je het gotische interieur van de (christelijke)kerk vermengt met de islamitische kunstobjecten… erg mooi gedaan… daarna veganistisch wezen eten… niet helemaal mijn cup of tea, maar had toch niet zoveel trek… dus… ach… was een leuke dag maar ik hoor mn bedje al roepen… dus ciaoo
Miere:11 t/m 21 april Marmaris![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Mogge, heb bijgelezen maar ben alweer weg naar tuincentrum , laterssssssss:dag::dag::dag:
Moggel ook.
Nou, had daarnet een heel verhaal getypt, (niets bijzonders hoor) druk op de verkeerde toets… weg bericht.
Maargoed, moet nu ff aan de ritu’s.
Fijne dag all. :dag:
Goedemorgen,ik wens jullie een fijne en zonnige dag!:kus:
Ckers en jij ook he Jill. :dag:
Nou, ik duik weer ff de tuin in hoor! :cheer:
Laterssssss
mogguh
:dag:
Wat een rust!
@Cyn ja he ik denk dat ze in winterslaap zijn :slapen:
Jemmig: Denk ik: Ik zal wel wat bij moeten lezen, Jill is er ook weer dus…
Nee NIETS!!!
Nou mn haartjes zitten lekker, en lekker gezellig bijgekletst met mn zus.
Op het werk niet druk, we zijn zelfs een uurtje eerder dichtgegaan…en waarschijnlijk gaat dat zo blijven
nou ik hoef niet te reagern, wat er is niets gebeurt lol2
Miere:11 t/m 21 april Marmaris![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Mogge, ik denk ben hele dag niet geweest dus ga er even lekker voor zitten lol2lol2lol2lol2 nix nada noppie, iedereen natuurlijk in het :zon02: gezeten, ik ook soort van druk geweest, tuincentrum, kapper, boodschappen. Tuin is klaar wacht alleen nog steeds op de bestelde tuinkussens en dan volgen de foto’s.
Vandaag de dag van de uitzending :cheer::cheer::cheer: Heb al een heel klein stukje gezien, geloof dat het een emo/drama uitzending zal worden hahaha, vind het toch wel beetje spannend hoor
Bloem : A’dam klein beetje tegengevallen
Jill : ook weer volop aanwezig
Beps : hoeft wat minder te werken
Hier nu helaas geen :zon02:
Kleindochter is jarig, J met alle kids mee naar Walibi, dochter en ik gaan als ze terugkomen er wel heen en kijken daar met de hele familie en een live verbinding via skype met Bonaire, wordt daar door iedereen gekeken op een groot scherm in het bekendste cafe van Kralendijk middenin het centrum, zal me daar een feestje worden :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Fijne dag allemaal :kus:
Goedenmorgen.
Had al even eerser willen komen vanmorgen, maar mijn verbinding is momenteel net stroop. Zooooo… traaaaaag. Dus even de stekker uit de modem getrokken en intussen maar gaan stoffen hier lol2 en nu is het wat sneller, maar nog niet je van het! Kokkie plaagt mij dan altijd… ja, jij wou toch naar UP*, want dat is zo lekker goedkoop. :mad: Maargoed… er zijn ergere dingen.
@Raak: Bij jou geen zonnetje in het zuien? Nouja zeg… hier wel en dat al van vanmorgen vroeg. Maarja… je kan ook niet altijd alles hebben he. De tuin al bijn al klaar dus… het schiet op. Nou, ik zit er ook klaar voor hoor en natuurlijk zal het best een emo uitzending zijn, alleen weten we nu al wel dat het niet zo’n dramatische afloop heeft, zoals bij sommigen. We gaan het zien vanavond en jullie ook heel veel plezier hiermee.
@Beps: De haartjes weer netjes, dus kan zich weer vertonen voor het publiek. lol2
Oh, d’r loopt iemand om me heen de vloer te dweilen. Hahaha.
Inderdaad erg rustig hier geweest. Maarja… ik heb al de tuinspullen nog niet buiten staan, dus kan ook niet met de laptop naar buiten, anders moet ik 'm op schoot nemen en dan vind ik niet zo handig. Ik zit veel buiten nu.
Oh ja… was gisteravond weer wezen tippelen en dat ging goed, echt waar, maar later begon het lidteken weer te trekken toen ik een tijdje thuis was, dus ik denk dat ik dat toch nog niet helemaal aan kan. Pffff… en daar wordt ik weer een bietje shjago van.
Nou ladies… wat jullie ook gaan doen… een hele fijne dag. Geniet ervan en niet vergeten vanavond te kijken he!!! :cheer:
@Raak: Och jee… vergeten. Gefeliciteerd met jullie kleindochter.
Roanna : je kan ook niet alles tegelijk willen he, pelan pelan !!!
Als je op de website van “ik vertrek” gaat kijken dan zie je al een stukje wat Audrey geschreven heeft hoe het nu gaat en een korte impressie van het programma van vanavond
@iedereen genoten van de zon?? Ik wel hoor hahhaa en ga er zo weer in.
Ik mag onverwacht 2 nachten draaien ziekte op het werk. Maar goed maak ik dat ook weer eens mee zou ik maar zeggen.
euuhhmmm weinig om op te reageren.
@raak: ben je al helemaal klaar voor vanavond?
Spannend hahahaha. Leuk hoor!
Iedereen een fijne dag!