Kijk maar even bij je eigen naam jill, daar staat er nu een. Omdat het zo warm is.
:whistle: Geniet ervan!
Groetjes Roanna:wink:
Kijk maar even bij je eigen naam jill, daar staat er nu een. Omdat het zo warm is.
:whistle: Geniet ervan!
Groetjes Roanna:wink:
O gelukkig maar,ben je er volgende week lekker vanaf!
O Roana wat lief thx!!! Het zal smaken met dit weer
@Jill: neen idd, ik reageer niet meer, ik ben gelukkig zoals ik nu ben ! En ik heb hem niet nodig maar hij mij. Ben blij dat ik van zijn dagelijks gezaag af ben ! Wat kunnen sommige jongens die te weinig aandacht krijgen toch enorm zagen ! man man man, niet te doen !
@Roanna: hahahaha heb ik nou wel juist hetzelfde cadeau aan jill gegeven als jij net ?!
Jill, beste met ijsjes eten, je zal je werk hebben
Laat ze niet smelten ! Is het véél te warm voor ![]()
O meiden thx ik moet dat allemaal nog effe uitzoeken hoe dat allemaal moet,en dan zal ik gaan kienen om voor jullie een prijsje te winnen hahahaha
vbPlaza moet je zijn, klik je erop, kan je zien wat je allemaal met de punten kan doen. Succes ! Enneuh o ja, wie steelt verliest reputatiepunten, valt niet meer goed te maken, vraag maar aan Beps ![]()
En dan vindt ik het raar dat ik zo opzwel.
Is niet gek met al dat ijs he!!
aaaaaaaaah Jill, binnenkort is het winter, kan je héééééél lang geen ijsjes meer eten ![]()
Ja inderdaad Sev. Ach ja, een beetje voor de had liggend met dit weer een lekker ijsje.
Oke dames, jullie redden het wel weer zonder mij, dus ik ga er weer vandoor.
Groetjes en voor zo weltrusten en voor de werkenden, werkse morgen weer.
Roanna
@Roanna: slaapzacht !
@Jill: bedankt voor de mooie ring ! Hope so ![]()
Slaap lekker Roanna en een fijne dag morgen,enne bedankt he meid!!!
Ik hoop met jou mee Sev!!!
*Jill, mijn hartelijke dank. Had ik juist nodig. :o De kleur is ook goed. Past precies bij mijn nieuwe schoentjes.:laugh: *
**
Groetjes Roanna
haha het is met veel plezier gegeven!!!
Zo, ben je ff weg zitten we al dik in deel 5.
Is er eigenlijk nog iemand?
Mar
Ja hier ben ik, mn laatste berichtje voor vandaagn ga nl ook direct slapen.
Stomkop die ik ben, zie ik mn vriend online op zijn broer zijn website. Laat ik zijn gsm over gaan… Stuur ik een privébericht op zijn nickname, is het zijn broer die antwoord, mn vriend was al lang gaan slapen maar vergeet zich altijd af te melden !!! Heb ik hem wakker gebeld, stuur ik nu een sms en ligt zijn gsm af, hij was dus duidelijk al aan het slapen als hij zn gsm erna aflegt…
Owww nu maar hopen dat hij niet boos is… Ah ja, voor de keren dat hij mij al heeft wakker gebeld …
Slaap lekker meiden !
Ok, nog even een leuk nieuwtje die ik vandaag heb gehoord: Miss World is flauw gevallen toen ze haar kroontje kreeg ! Kon de massa’s aandacht niet aan op dat moment :D:D:D Hahahahahahaha sorry maar ik vind het wel een goeie ! Schop je het tot Miss World, val je alsnog flauw ! ![]()
Slaap lekker Sev,hij gaat echt niet kwaad zijn,zeker weten.
Ja ik zag het op vtm,is te verwachten he als je niet eet.
hope so :‘(:’(
pffff waarom doe ik altijd zo stom ? najah omdat ik ik ben zeker ?
Ik hoop dat hij me morgenochtend een geruststellend berichtje terug stuurt, maar hem kennende laat hij me graag een hele dag in de waan om me terug te pakken van wat ik daarnet heb gedaan !