Turkish Tea Time Deel 5

Eigenlijk niet jouw schuld he moet hij zich maar afmelden he,nee meid maak je niet ongerust voor zoiets gaat hij echt niet kwaad zijn.

@ Sev, meid, ga lekker slapen, zou jij boos zijn als hij je belt als je slaapt?
Echte liefde kan daar wel tegen, hoor. Het is toch logisch dat jij denkt dat hij wakker is als je ziet dat hij online is. Geniet maar lekker van de voorbereidingen, 1 aug. komt nu wel erg gauw dichtbij!
XXMar

Gaat echt snel hier he Miere inderdaad al weer bijna 50 berichten in deel 5

Ja nou, ik heb niet zo heel veel tijd om te posten, ik lees wel vaak ff gauw de laatste berichten. En pas 's avonds rond deze tijd heb ik echt even de tijd, maar dan zijn de meesten al naar bed, de slaapkoppen!

Ja ze zijn allemaal vroeg naar bed,ik ben een slechte slaper dus ik zit nogal lang op mijn pc. Slechte gewoonte he.

Kom ik vandaag thuis uit m’n werk, en ik heb mijn man al gesproken, zie ik dat onze hele voortuin zowat al leeg is. Er stond een mega-grote conifeer in(kwam al boven het huis uit!), en een zooitje verdroogd gras en onkruid!
Het ergerde ons al jaren, en mijn man en ik hebben alletwee last van onze rug, dus konden we er niet veel aan doen. Na 10 minuten werken in de tuin kan ik al zowat niet meer bewegen! En mijn man is rugpatiënt, dus die kan het al helemaal niet. Een hele lieve vriend van ons had beloofd ons te helpen, en toen hebben we stenen besteld. Die zouden vandaag bezorgd worden, dat wist ik wel, maar hij zei steeds dat ie nog niet wist wanneer hij tijd had. Hebben ze het dus vandaag al gedaan, tenminste het grotendeels leeghalen, als verassing voor mij! Lief hè?
Morgen gaan ze verder, en als het meezit heb ik voor het einde van de week een nette voortuin!:banana: :banana: :banana: XXXxxx Mar

Dat is lief he en zeker als het zo onverwachts komt he,als je je tuin niet meer kan onderhouden dan ben je beter af met een onderhoudvriendelijke tuin.
Ik kan ook niets meer maar gelukkig kan mijn man het wel maar niks zo erg als je je ergert omdat je het onderhoud niet meer aan kan.
Je bent zeker wel benieuwd naar het resultaat?

joehoe…!! deel 5!!!

ga straks bijlezen

Ja nou, ben benieuwd hoe het morgen is als ik uit m’n werk kom. Maar ze hebben een probleem, ze kunnen het afval pas woensdag dumpen, en die vriend z’n bus zit helemaal vol, en de aanhanger ook(met stukken conifeer). En er moet nog meer uit de tuin, en ze moeten zand halen. Dus in ben benieuwd of ze dat morgen op kunnen lossen. Ik laat me wel weer verassen

Maar, jill waarom een slecht gewoonte als je achter de compie zit? Het levert je heel wat op, iig contact met heel veel mensen!

He Jill en Filiz, ik ga jullie verlaten, de luikjes gaan steeds dicht, ff hondjes uitlaten, kattenbak verschonen, en dan m’n mandje in, in die volgorde! Voor wie gaat slapen, welteruste, en wie niet gaat slapen…uhh, weet ik ff niet, veel plezier nog of zo!

@Mierre
Wat een verrassing van jullie vriend. Spannend hoe het er morgen weer uit zal zien.
Wou dat ik ook zo’n vriendje had, krijg de tuin hier ook niet meer bijgewerkt. Te grote tuin en het laatste jaar te weinig tijd. Zonde want hij zag er eerst zo mooi uit. Ach zal wel een keer goed komen. Zolang ik met deze temperaturen maar een plekje heb om te liggen

Kijk de laatste dagen regelmatig naar TRT, net lieten ze de toeristische plekken zien langs de kust vanaf Fethiye tot Alanya. Krijg je echt de kriebels als je al die mooie plekjes ziet waar je bent geweest.
WOU DAT HET AL OKTOBER WAS!!!

Goeiemorgennnnnnnnn !!!

Goedenmorgen allemaal

Zo een recordtempo voor deel 4, Hans wat zijn we ook een kletskousen!! Maar ik blijf erbij, meiden, we hebben het hier gezellig, men zeikt elkaar niet af, en heeft respect voor elkaar, en ik vind dat we dat weer eens tegen elkaar moeten zeggen!!
Heb gister weer eens zo’n aanvaaring op 1 van de fora(ums) gehad, en dan denk ik: Ohhh is WW toch heeeeerlijk!!
En dat iedereen hier debiel is( ik dus ook dat schept nu juist de band!) is alleen maar mooi meegenomen :laugh:

Zo het is nu bijna 9 uur, hubbie is alweer aan het schilderen!! De 2de deur is al bijna klaar. Dan gaat hij ergens aan de zijkant van het huis schuren(we hebben een 2 onder 1 kap) en dan zien we wel weer dus

Kris is vandaag jarig, hieperdepiep, en dan is ze gewoon lekker weg, de mazzelbips!!
Nou tot straks maar weer
:wave:

@Kris: Gelukkige Verjaardag !!!

@Beps: idd het mag gezegd worden: WW is fantastisch !!! Nergens amuseer ik me beter dan hier , geen 1 forum is beter dan dit hier ! Jullie zijn net allemaal vriendinnetjes die ik al héél lang ken ! Proficiat !

@Kris
Je bent er wel niet maar toch
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN

HIEPERDEPIEP HOERA

@Beppie
Debiel :laugh: :laugh: :laugh: idd, een beetje prettig gestoord is toch geen ramp?

@Sev
De lieveheersbeestjes komen al dichter bij elkaar nog effe en …
Vreemd is dat he. Hebben elkaar nog nooit gezien en vertellen elkaar zo veel. Lijkt of we elkaar al jaren kennen. Kreeg vorige week een opmerking van mijn man, wat ben jij verslaafd zeg, wat doe je met dit weer achter de computer. Vertel hem dat ik ff mijn forumvriendinnen moet antwoorden. Kijkt me aan of ik niet goed bij m’n hoofd ben, zonnesteek misschien, of idd debiel? Maakt mij ook niet uit wat anderen er van vinden. Wij hebben het leuk met elkaar en dat is het belangrijkste.

@Marion: Nee prettig gestoord is een must haha!! En zoals ik al zei, dat schep nu juist de band!! Mijn hubbie is er ondertussen aan gewend, maar ik weet dat de puber er nog steeds bedenkelijk bij kijkt, vooral omdat ik hem altijd waarschuwde voor msn-vrienden die wel eens niet echt konden wezen!! En dan ga ik helemaal met jullie, zeg maar, strange!!!

Oh, ik kan niet wachten!! Zoals het er nu uit ziet hebben we donderdag een rustdag!! Gaan we lekker(mss wel op de motor!!) weg. Zal wel camping en mn ouders worden maar maakt niet uit!! Daar heb ik dan rust. Gek he, kan geen rust vinden op het moment!!
:wave:

Ik ben een debiel en ik ben er trots op ! hihihihi :wink:

@Marion: ja mn moeder vraagt zich ook steeds af wat ik altijd maar op die computer doe ! hehehehehe

@Beps: leuk die vrije donderdag ! Heb ik ook ! En morgen ook ! We zijn al half in vakantie. Alleen vrijdag en zaterdag werken en dan : turkije !!!

Nou, dat berichtje gisterenavond is dan toch nog toegekomen ! wss was het netwerk wat traag of lag mn vriend zn gsm onder zn hoofdkussen of zo dat hij geen bereik had… In ieder geval is het toegekomen, maar he nog altijd geen terug, nu ja, ook geen verwacht, hij stuurt niet terug want de vraag van mij of hij mss boos is vind hij een domme vraag, de moeite niet om te antwoorden volgens hem :smiley:

Good morning!!! Jeetje deel 5 alweer… Dat hebben wij (maar vooral jullie) snel gedaan!!!

@Beps: Inderdaad WW is SUPER!!!

@Sev, hoe is het met je buikpijn? Ik heb vandaag ook enorme last, maar bij mij is het spierpijn… echt stom!! Gewoon irritant…

Nu aan het werk, en dan vanavond naar mijn schoonzus, om mijn haar weer eens te laten knippen! Heb nog geen idee hoe ik het wil, dus we zien wel!!!

Ga nu weer even verder met me werk!!!

Ciaooo!! x

@Cyn: heb juist een pijnstiller genomen, kon het niet meer houden van de pijn… Maar ja, het is voor een goed doel, heb ik geen last meer van dat vrouwenprobleemtje in Turkije, kan ik lekker gaan zwemmen en zo !