@Sev: is ook de warmte!! Dan gaat het dubbel erg worden!! Sterkte meis!! En voor jou gaat het nu wel errug snel hihi. Nog exact 1 week dus heeeeeeerlijk!!!
@Cyn: Gewoon een beetje puntjes en verder niet joh, zit toch goed!! Ik heb alleen verleden week de ondeugende blonde haartjes weer laten verstoppen!
@Sev, inderdaad… Heb ook net een pijnstiller genomen… Hier op mijn werk voelen we ons allebei shit vandaag… Slecht geslapen, verrot, en vreselijk flauw… Hebben gewoon trek in iets hartigs… ben bang dat ik vandaag voor het eerst sinds 5 weken echt een keer zondig! Nou ja jammer dan… Dan ga ik daarna wel weer extra goed mijn best doen!!!
@Beps, ja denk inderdaad de punten alleen… en misschien weer iets meer laagjes!!! Gesmolten? Zou goed kunnen, bij ons is het gelukkig wel weer uit te houden binnen… Heb alleen door mijn spierpijn de hele tijd kippevel haha… Is ook niet alles!!
Pauze! ff hier loeren en posten hoor. Wil vandaag allemaal nog niet erg lukken…
@Sev: wat een flauw type is die jongen zeg! Groot gelijk dat je kwaad op hem bent geworden. Hij is waarschijnlijk gewoon jaloesr dat je vriend zo’ n leuke vriendin heeft! Bah zit hier ook al met buikpijn
@Allemaal: vindt jullie allemaal superlieve vriendinnetjes. Moet je kijken wat we in de loop der tijd al samen hebben meegemaakt. En ben jullie nog lang niet zat!
@Mar: wat lief zeg van die vrienden! Echt een verrassing.
@Beps: lekker zo’ n dag rust! ga maar 's lekker genieten dan!
@Cyn
Is toch geen ramp als je een keer iets hartigs neemt of wel? Juist met dit weer heb je daar meer behoefte aan denk ik.
Ben benieuwd wat je met je haar gaat doen, alleen de puntjes of iets totaal anders. Mijn koppie begint weer aardig blond te worden. Is weer ff wennen, heb normaal een spoeling in een warm bruine tint. Maar heeft geen nut met dit weer, bleekt zo gauw. Wacht daarom maar tot oktober.
@Mar,Ik verf het sowieso niet, ik ga het alleen laten knippen!!! En als het erg speciaal is dan zet ik er wel een foto op Eigenlijk mag het van Sonja Bakker niet, maar ik heb er inderdaad gewoon behoefte aan… Dus 1 keer zondigen mag wel!! Hebben een zak chips, borrelnoten, en chocotoff, dus wij komen de dag wel door… haha wel erg hoor!!
@Dia, bij mij wil het ook niet lukken!! Is vandaag gewoon een shit dag!!!
@Cyn: een keertje zondigen met mate kan geen kwaad, integendeel, je zal er weer extra goed tegen kunnen de volgende dagen. Moet ik ook soms doen anders houd ik het niet vol !
@Beps: ja ik ben al goed aan het smelten pfff. Loop hier rond als een sloerie geen zin om iets te doen, voel me slap, en mn buikpijn is weer begonnen ! Zo meteen weer een pijnstiller en een beetje rusten erbij, werkt beter…
@Dia: mogen we nog werken boven de 30°C ? ok ff serieus nu, is er zo geen regel die zegt dat als het boven de zoveel graden is, je terug naar huis mag ?
zo, ben eventjes beneden gaan afkoelen bij de ventilator, pijnstiller nemen en een beetje proberen te slapen, gaat rapst vanal voorbij, tot straks xxx
HMMMMM is een fricandelbroodje(van dat bladerdeeg met een fricandel en curry erin!) maar behelpen! Nog 6 weken en een paar daagjes en ik eet ze weer op het hoekje bij het app!!!
goede middag allemaal…heb lkkr tot half 1 geslapen…beetje lang ja, en mn dag is al half om ondertussen maja…deed me goed!!
@cyn…laat het smaken meid…mag heus wel voor een keer;)
@sev…hmzzx minder die buikpijn…kan zo vervelend zijn!! beterschap…hoop dat de pijnstillers snel werken.
@jill…idd rustig, maar dat is gunstig voor de mensen die er nbiet zo veel zijn…hoeven ze iig niet zo veel bij te lezen;)
veel te warm om iets te doen…ook nergens zin in…dadelijk ff naar een vriendin, goede vakantie wensen…ze vertrekt morgen naar alanya!!
vind trouwens dat veel vrienden nu opeens naar turkije gaan…vorig jaar hoefde ik echt niet over turkije te beginnen…daar ging toch niemand heen!! een vriendin gaat morgen!! een vriend zit er al, een vriendin is al terug en een ander gaat op 1 aug!!