Turkish Tea Time Deel 5

@Cyn: buikpijn soms over, soms begint hij weer. Zoalng het zo is valt er mee te leven…Ahh morgen zal het al heel wat beter zijn !

@Marion: Lahmacun !!! mmmmmmmmmmmmmmmm njaaaaaaaam !!! Waar haal je die ? Heb ik leren eten door mn vriend, echt super !!!

@Sev, keej dan!!! Ben blij dat het wat beter gaat!!! Lahmacun, zal ik nooit leren eten denk ik zomaar… Vind dat “schaap” gewoon vies haha!!!

x

@Sev
Hebben ze bij een turks winkeltje een dorp verderop. Ook in sommige supermarkten verkopen ze het.

Owkeeeeeeeej heb ik echt al die tijd al schapenvlees gegeten ???!!! Ah ja, zolang het maar gehakt is en de smaak wat verdeeld, kan het ermee door. Maar als ik het smaak krijg ik het met geen hap door mn keel ! Weet mn vriend ondertussen al: geen schaap en geen geit en geen Ayran of iets met melk, voor de rest mag het alles zijn :wink:

Nog een uur en dan naar huis. Heb het gehad voor vandaag. Is hier snikheet, heb hoofd- en buikpijn. Vanavond maar 's lekker laten vertroetelen door vriendje…

@dia: daar dienen de mannen voor :wink:

Misschien worden we wel allemaal ziek!!! Maar ik denk ook wel dat het door de hitte komt!!

@Dia, rustig aan he!!!

x

Mss een forumziekte :wink:

Ja denk het wel :wink:

x

heb nog geen klachten…!!

@dia…doe het rustig aan…beterschap…

schapenvlees…heerlijk:D

Dat heet de ziekte van forum. Kan heel besmettelijk zijn.

**Helpt alleen een ijs en ijskoud drankje tegen! :banana: :wink: **

Zo, ik ga nu ook ff eten, maar ik zeg niet wat, anders zeggen jullie weer: alweer g…-g… ?

** Ja alweer dus, met lekkere eigen gemaakte pindasaus. Hmmmmmmmmmm.**

Groetjes Roanna

@Roanna: smakelijk met je g…-g… Wat dat ook mag wezen :wink:

@Filiz: ieuwww schapenvlees. eet ik echt niet, maar volgens mij gaat het mij meer om het beestje dan om de smaak van het vlees… heb al gemerkt dat als ik niet weet dat ik schaap eet, ik het wel lust :wink: Zal dus wel wat in mn hoofd zitten… Zelfde met konijn, als ik eraan denk…

@Roanna: LEKKER! Gado gado, ik wil óók!!!

Gelukkig, thuis!! En vanavond doe ik lekker he-le-maal niks. Heb zin in de aankomende weken (niet qua werk want moet véél werken) maar heb allemaal leuke dingetjes gepland. Ga volgend weekend naar het meisje die ik op vakantie hebt ontmoet. Lekker bijkletsen, helemaal zin in. Donderdag met een vriendin de stad in, zondag verjaardag en bbq, leuk leuk leuk. En daarna nog een boel. Heerlijk na een tijd van niet zoveel gedaan en afgesproken te hebben.

Nu ff eten.

X Dia

Wat is gado gado ?

@Dia: leuk je plannen ! Geniet ervan !

@Sev: gado gado is een Indisch gerecht. Zijn allemaal groenten zoals taugé, wortels, kool (nog veel meer maar kom er ff niet op) gekookt ei en satésaus. Erg lekker met gebakken aardappeltjes of bijvoorbeeld rijst. Is het lievelingseten van m’n vriend (is ook Indisch). Maar ik ben nog niet zo goed in Indisch koken :embarrese

Ja kijk er ook echt naar uit! Laatste tijd teveel thuis gezeten…

@dia…klinkt gezellig!! geniet van alle uitstapjes;)

@sev…ohh konijn…vind ik ook zo lekker. denk niet aan het dier, een koe heeft ook ooit geleefd;)

heb net die fricandellen broodjes wat beppie zei gegeten…erg lekker

liefs

@Dia: mmmmm klinkt lekker ! Leert je vriend je dan niet Indisch koken ? Hehe, op kookles bij je vriend ! Maar ja, lijkt me ook niet altijd eenvoudig hoor ! Maar mmmmmmmm ben zot op alle buitenlandse keukens zolang er geen kakkerlakken of kippensnavels of zo inzitten :wink: Maar indisch en chinees en turks en japans en thais en mmmmmmmmm al die andere lekkere landen :smiley:

@Filiz: zo een lief klein konijntje ? Met hangende oortjes ? En zo van die hele lieve oogjes ? :frowning: geef toe, een koe heeft dat niet hé ? snik

Nou, alsof mn kat nog niet genoeg heeft tegen gekomen, is zijn linkerhoektand eruit ! Geen zicht ! Maar dat beest is ook al 10 jaar oud, de stakker :smiley:

tja…ergens is het natuurlijk wel zielig. en koeien zijn idd niet zo lief…ma sev, ze worden er speciaal voor gefokt en vetgemest;) dus het mag.
niet huilen meid…wil je een glaasje water? (K)

owkeej snif maar wel eentje met ijsblokjes filiz ! :smiley:

ja meid…met 3 ijsblokjes voor jou!!:wink: