Turkish Tea Time Deel 5

Dank je ! (k)

Nou, waar is iedereen ? Heb een half uur mn eigen reactie als laatste gezien.
Als we dit hier willen volkrijgen deze week nog mogen jullie wel mee komen doen !!!

Konijntjes? Dat vind ik ook zielug :o Maar moet zeggen dat ik niet echt van vlees houd, zou er best zonder kunnen.

@Sev: ahh wat zielig voor je kat! Is die tand er gewoon uitgevallen? Ons hondje (12 jaar) verliest ook steeds een tandje.

@Dia: weet ik niet zeker. hij heeft deze week ook goed gevochten met de kat van de buren, heeft hij daar mss vandie kat een klop gekregen of was het er al uit ? Heb er echt geen idee van ! Ah ja, maken we zijn eten gewoon wat kleiner en zachter :wink:

@Sev: begin je al een beetje zenuwachtig te worden voor je vertrek? Nog ff en je kunt je askim weer in je armen sluiten, heerlijk!

Moet altijd lachen om het woord askim. Waren vorig jaar in Alanya en een barman noemde me altijd askim. Komen we dit jaar weer in Alanya, lopen eerste avond langs dat terras, komt die barman ineens naar buiten gestormd en roept heel hard ASKIM!! Haha iedereen kijken op dat terras natuurlijk. Echt superleuk, en ook weer zo typisch Turks. Memories…

Pfffffff ik denk dat ik ook het forumvirus heb,jeetje voel me zo ellendig kan bijna niet meer op mijn benen staan.

Hopelijk voel jij je snel beter Sev.Met dit weer zit je al zo mottig in je vel (ik toch) en dan zo buikpijn erbij grrrrr

Dia is Askim dan geen naam?

heheheehe kan me al voorstellen hoe het was als die ineens heel hard askim begint te roepen. Nou, nog een weekje en ik ben nog net niet bij mn askim ! Maar begin er al de hele dag over te dromen hoe het zal zijn ! Zenuwachtig nog net niet maar het scheelt niet veel ! Denk hetzelfde bij mn vriend, is echt héél lief de laatste tijd, alsof hij denkt dat ik nu allerlaatst nog zou annuleren of zo… Ik weet het niet hihihi.
Ik had daarjuist een foto doorgestuurd van mezelf die ik persoonlijk erg vind. Die foto was bij hem toegekomen via msn, zegt hij nog: woowwww i like this photo sooooo much ! U are … blablabla :wink: . Nou, hoor ik hem 7 minuten lang niet, en ik maar typen: waar ben je ? Hallo ? Ben je daar ? ZEG IETS !!!
Ineens na een aantal (lange) minuten is hij er terug en zegt hij mooi: ik ben terug ! Zeg ik: nou, ik wist niet eens dat je weg was ! Zegt hij: ow sorry, had juist je foto eens gaan tonen aan S. (zijn schoonzus die zwanger is). hehehehe, nou, volgens mij ziet hij die foto echt graag als hij ze direct gaat tonen ?
Hij is er nu van, zijn schoonzus naar huis gaan brengen en zo meteen komt hij terug, nu maar wachten !

Askim = schat (of alles wat lief is om je vriend(in) te roepen :wink: )

heb net effe alles bijgelezen, kom later vanavond wss nog wel meer posten maar wil nu eerst het strijken afmaken

ok Linda, succes ! Tot straks wss ! xx

Waar is iedereen ? ? ?

@Sev: aah wat lief dat 'ie meteen de foto ging laten zien. Trots op z’n vriendinnetje, en zo hoort het ook!

sev, heb het strijken bijna klaar hoor maar las af en toe stiekem mee

O Sev wat lief he gaat hij lekker opscheppen met jouw foto!!!

sev wat lief dat hij de foto laat zien. nog 7 dagen dan kunnen jullie lkaar eindelijk weer zien

@dia: :love:

@linda: haast je, zat hier daarnet zo goed als alleen, geluk dat dia me ff kwam redden !

Sorry Sev is niet dat ik niet wil maar ik voel me echt ellendig dus lees wel mee en als het effe jan zal ik reageren.

Ow ok Jill, nou, doe ook maar rustig aan jij ! Ik ga toch zo gaan slapen…

hey sev zie dat je net weg bent nu ik terug kom weltrusten spreek je morgen weer