is er nog iemand online?
Hey Linda ! Ja ik was ff weg, kom nog snel eens kijken maar ik ga nu ook slapen. Ben echt moe aan het worden. Tot morgen dan maar ?
slaapzacht (k)
@ jill|: Oh, wat vervelend nu en dat met dit warmte. Doe maar een beetje kalm aan hoor! Als het niet gaat, niet forceren.
De rest: Het is erg stil hier he? Iedereen zit zeker buiten of lekker nog op een terrasje.
**@Diamond: Je had de gado-gado heel goed omschrven. Ik doe er dan altijd ook nog altijd wat extra tauge en broccoli bij. Nouja, ikke eigenlijk niet, maar mijn manneke kookt meestal. **
**En weet je? Vandaag stond er een dame bij ons op het werk, kant en klare smooties te promoten. Nou, dat ging er best in vandaag met die warmte. **
**Groetjes Roanna:wave:
**
Tot morgen sev weltrusten
he roanna jij bent er nog wel dacht dat er niemand meer was
Allo, allo Linda 1980. Midden-oosten is nog on-line:whistle: :whistle: Kwas er ook nog niet zo lang hoor, maar moest ff Jill een hart onder de riem steken. Ze heeft het er een beetje moeilijk mee zo te lezen en dat lijkt me niet prettig met dit weer.
Jill, beterschap hoor!
Groetjes Roanna
Hey roanna bedankt voor je gift. was er eigenlijk de hele avond al wel maar heb ondertussen ook de staple met strijkgoed weggewerkt
Nu, dan zal jij het ook wel lekker warm hebben na het strijken. Maargoed, moet ook gebeuren natuurlijk!
**Geniet daarom maar extra van je Milkshake.
**
Voor de rest die zo gaan slapen
trusteeeeeeeee!!!
Roanna
moet je eerlijk zeggen dat het strijkgoed van de laatste twee weken was had de afgelopen dagen ook helemaal geen zin om te strijken, veel te warm. maar ja je moet wat he als je ook werk broeken hebt die gestreken moeten worden. als ik mijn werkblouses na het wassen gelijk uit de machine haal en dan netjes aan ophang hoef ik deze gelukkig niet te strijken
ik ga slapen spreek jullie morgen weer!!!
Weltrusten :asleep: :asleep:
Trouwens bij mij is dat andersom. Ik moet de blouses juist wel strijken, maar de broeken gelukkig niet. Komen net zo mooi uit de machiene!!!
Roanna
Hallo meiden!! Jullie zijn vrij rustig geweest vanavond. Hoefde gelukkig niet erg veel bij te lezen. Moest ff mijn vriendin en family een fijne vakantie gaan wensen. Ze vertrekken donderdag naar Mallorca. De hele avond dus gezellig bij zitten kletsen. Normaal doen we dat onder het sporten maar daar komt niet veel van in de vakantie.
Ga nu dus het bed op zoeken, morgenvroeg gaan we naar de braderie in een dorp in de buurt, vroeg uit de veren dus. Want morgenmiddag is het geen doen in de hitte.
Voor iedereen die ziek, zwak en misselijk is heel veel beterschap. Sterkte voor degene die moeten werken. En de rest veel plezier!!!
Goeiemorgen !!!
@Marion: Veel plezier op de braderie vandaag !
Goedemorgen allemaal
@marion: veel plezier op de braderie
Pff kan de uren op de klok wel wegkijken. Vanochtend extra vroeg begonnen zodat ik om half twaalf lekker naar huis kan. Dan bikini aan en het water in! Morgen nog een hele dag werken en dan is het alweer weekend! Weer iets dichter bij Turkije! Vriendin van mij gaat zaterdag naar Alanya, jaloerssss.
Linda: lekker vrij vandaag? Nog plannen?
Het is weer snikheet !!! Heb zojuist de ramen gewassen, muggenramen schoongemaakt. We zijn al héél vroeg begonnen zodat we nu klaar zijn tegen de grootste warmte
Alles moet perfect zijn voor we naar Turkije vertrekken ![]()
MORNING!!!>> Of nou ja bijna al weer middag!!
Alles lekker meiden?? Het is hier weer bloedheet en ben net even in de tuin gaan liggen, maar dat is niet vol te houden hoor!!! Dus ben maar weer online voor de verandering!!!
Heb zojuist bericht van mijn nieuwe school gehad, ik wordt op 29 augustus verwacht in lokaal bla bla bla… maar ja dan zit ik helaaaas in Turkije… OEPS hahaha
x
Goedemiddag Meiden!!!
Is het nog een beetje uit te houden ???
@cynthia,dus jij begint het nieuwe schooljaar al met brossen?
JA JA
hey hey…
gister niet zo veel gekletst…das gunstig
heb net al gewerkt, de rest van de dag??? moet nog eens kijken
@marion…veel plezier op de braderie…
@dia…geniet in het water!! is lkkr nu…een vriendin van mij is vandaag vertrokken, ook naar alanya…ik hier ook jaloers hoor!!
@cyn…tja wat jmmr nu voor je school!!
ik heb me ook verkeken…dacht dat ik de 28e pas hoefde te beginnen…naja valt wel te regelen met stage, d8 ik.
moeten we nu al de 21e op school zijn voor een rondleiding enzo door het nieuwe gebouw…en de 23e (midden in de week, staat weer nergens op) begin ik weer met stage…maja…kom de 31e pas terug van izmir…
maja…keuze turkije of school=snel gemaakt:D
liefs
@Filiz, juist jij snapt het!!! Ja bij mij is het toch alleen maar boeken halen… Dus ik zal van de week wel ff bellen of het niet eerder kan… Pff begin vlak na mijn vakantie meteen met Tekstverwerking en Spelling. Lekker dan ![]()
x