Turkish Tea Time Deel 5

Zo ff bijgelezen, en iedereen heeft hier dus last van de warmte!!
Gister heeft hubbie de meeste dingen geverft, maar alles moet nog een 2de of zelfs 3de keer!!! Vandaag voor en tuindeur, zijkant van het huis, en dan is het ff klaar!! Het is echt te warm echt!!!

Gister was de puber er voor de verandering weer, en ik hoop dat hij het vandaag daar bij zn ouders wel red!!

@Marion: Veel plezier op de braderie
@Dia: Veel plezier in het zonnetje, badje of waar je ook ingaat zo!!!
@Sev: Rustig aan hoor, nog ff en je gaat lekker weg!!
@Cyn: Jij boef, je school zou er niet onder lijden als je met Lin weg ging!!! Geniet nu maar dubbel dan!!

Allemaal tot straks ofzo!!
:wave:

@Sev: oh wat fanatiek ben je met die hitte. Heb de hele week nog niks gedaan in huis :embarrese

@Cyn & Filiz: wat jammer dat jullie de eerste dag(en) missen op school :smiley: Heerlijk gevoel om dan nog lekker op het strand te liggen!

@Beps: groot gelijk hoor. Veels te warm voor zulke inspannende klussen. Lekker in de tuin met een glaasje bubbels!

Goeiemiddag allemaal, snikheet hier ! amai !

Nou, hier op het nieuws over die baby die werd gevonden in een vuilbak in een hotelkamer in Barcelona, bleek een belgisch koppel te zijn die dan ook nog eens hier in mn dorpje woont !!! Echt schandalig ! Ben benieuwd of ik die mensen ken of niet…

Sorry, maar dan ben je toch ook niet goed in je hoofd als je zoiets doet!!! Eigenlijk hoop ik dat het hele dorp weet wie het zijn… Dan zullen ze zich nooit meer kunnen vertonen!!

x

Verhaal had ik nog helemaal niet gehoord! Zo maar 's internet bekijken wat erop staat. Jeetje wat erg zeg. Ben benieuwd of je hun kent Sev, raar idee als het bekenden zijn…

Ja idd… Voelt héél raar aan als je hoort dat het zo dichtbij is… Ze onderzoeken nu momenteel of het kindje doodgeboren is of ze het daarna hebben vermoord of zo. Hun ouders wisten niet dat ze zwanger was…

Pfff echt erg!!!

x

wat een erg verhaal sev!!
je vraagt je af hoe de mensen op het idee komen!

Hoi meiden, lekker rustig geweest hier vandaag. Braderie was HOT HOT HOT. Maar toch wel leuk om er ff uit te zijn. Was wel een heel stuk rustiger dan andere jaren. Zijn de terrassen anders overvol en loop je voetje voor voetje, nu kon je overal goed vooruit. De kleine weer even verwend en lekker in de schaduw en in de wind zitten eten, heerlijk broodje kip Hawai, en lekker mensen kijken. Doet het altijd goed he, heb je heel even dat vakantiegevoel.

@Sev
Vreselijk verhaal van die baby.

@sev vreselijk verhaal zeg bah

Ja echt erg ! Ik ben zojuist boodschappen gaan doen en iedereen praat erover ! Wie het zou kunnen zijn en zo, niemand weet nog meer, mss dat ik vrijdag op mn werk meer zal weten, is een kapsalon goed voor :wink:

En het blijft nog altijd even warm…

Eventjes een vraagje: zitten jullie bij zo een weer buiten om te bakken en te bruinen ? Bij mij gaat het echt niet, kom er slecht van, die warmte is helemaal anders dan turkije. Heb ook geen zwembad trouwens. Maar voel me best schuldig dat ik bij zo een weer bijna de hele dag binnenzit. Nog iemand ?

Ik zit ook binnen. Ik heb de hele week al 's middags vrij van mijn werk (tropenrooster), maar denk maar niet dat ik vrijwillig naar buiten ga. Ik hou alle lamellen dicht, ventilator aan en dan ga ik lekker binnen zitten. Veel te warm! Met Turkije kan ik het niet vergelijken, ik ga deze zomer pas voor de eerste keer!

nee…binnen zitten die ik de winter wel;)hehe

vanmiddag naar een soort van rommelmarkt geweest…maar ook veel te warm eigelijk. net ff gegeten, en nu nog bij een vriendin zwemmen:D

@sev…ja dorpen he!! er hoeft maar iets te gebeuren of iedereen weet het. wordt er soms gek van…al dat geroddel!! als je aan de buurman verteld dat je je nagel ingescheurd hebt, heb jen op het einde van de straat je arm geamputeerd!!

tot later(K)(K)

liefs

Nee hoor Sevvie, je mag best binnen zitten, hoor, wij komen ook niet zoveel buiten, en op mijn werk is het heerlijk!! Je blijft voor je plezier een uurtje langer. *
Pas na 10-en wagen we ons buiten.
Alleen als ik tijd heb om naar het strand te gaan ga ik in de zon liggen, daar is het meestal wel aangenaam.
En wat een stelletje idioten, met die baby, zoiets doe je met een dier nog geenneens!!
**
Maar nu ga ik ff lekker naar het café gezellig wat drinken
, daar hebben ze ook erko!*
XXxx Mar
**
P.S. Tuin schiet nog niet op, veel te warm, vinden ze.

Hahahha ja Filiz, dat is waar ! Is mn tante zo goed in. Ik ben gestopt met school midden in het jaar, en ik begin in september terug voor schoonheidsverzorging. Nou, ik heb het echt aan niemand maar dan ook niemand verteld hier ! Alleen mn familie weet het… Nou, een vriendin van me die ik een jaar niet heb gehoord, stuurde me ineens een sms: hey, is het waar dat je bent gestopt met school ? Euuhh…ja, van wie weet je het ? Wel, mn moeder heeft jou tante gezien. Great ! Als dat ook al de roddel waard is :bored: kan ik zo boos om zijn hé !

@Miere: Veel plezier in de bar ! En oef… ben blij dat er toch nog binnen zitten !

@Sev
Ben wel regelmatig buiten om te bakken. Meestal dan op het luchtbed in het zwembad van J. want zonder afkoeling is het niet te doen. Vind het binnen ook steeds warmer worden en buiten waait het af en toe nog wat.

Nadeel van een dorp, het geroddel. Denk maar zo, ze kunnen beter over me praten dan van me eten.

**Kristina…31 juli…Spanje

**Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi

Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Toos…10 oktober…Turgutreis
**
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs**__________________
Nog es het lijste gekopieerd, was weer véél te ver weg !

@Mar: hier hebben we ook geen afkoeling ! Ons huis bestaat bijna uit een en al venster ! En warm dat het is als de zon er de hele dag opzit, geen boom die ervoor staat, alleen 1 enkele paraplu, maar dat houd de warmte niet buiten ! Een zwembad hebben we ook niet, alleen een tuinslang, maar de ramen zijn juist gewassen en mn moeder stelt het niet erg op prijs als we nu met de tuinslang elkaar achterna zitten :wink:

Straks naar de Dietiste, is niets afgegaan de voorbije 3 weken en ik leef enkel op fruit, wat moet ik nog meer doen ?? Heb zeker niet veel gezondigd ! is het véél te warm voor !