Turkish Tea Time Deel 5

sev sterkte bij de dietiste

Lieve meiden ik hoop dat jullie de dag weer luchtig zijn doorgekomen!!!

@Sev,Ik hoop dat de dieetiste tevreden is over jou!!!
Inderdaad een drama he van dat babytje,ik snap de mensen niet meer,sorry.
Trouwens Sev ik zit ook de hele dag binnen ik kan echt niet tegen die hitte.

Terug ! geen gram eraf en geen gram erbij, gelijk dus :smiley:

@Sev: je mag wel ff bij mij in de tuin in het badje komen zitten hoor! Cyn komt ook al :smiley:

@Dia: ok, is afgesproken ! Hoelaat ben ik verwacht ?

mag ik ook komen diamond wil ook wel graag een badje maar op mijn balkon gaat dat echt niet passen

Ik neem de BBQ mee voor na het zwembadje :wink:

goedezo sev!!!:smiley:

veel plezier in het badje meiden!! ik ga een terrasje doen;)

xx

@diamond: ja had mijn vrije dag vandaag vanmorgen had ik eerst een afspraak, daarna effe snel de stad ingegaan. Zoals je laatst al zei kleren is moeilijk op dit moment. Om 12 uur moest ik bij de kapper zijn en daarna samen met mijn moeder boodschappen gedaan en toen ik thuiskwam nog lekker even op mijn balkon gezeten. heb jij vanmiddag nog wat gedaan?

@Sev & Lin: zie jullie zo wel verschijnen! Zal de drankjes vast koud zetten en de muziek klaar.

@Filiz: have fun op het terras! Lekker mensen kijken! Misschien hebben ze wel leuke obers :laugh:

@Linda: vanochtend eerst gewerkt, maar was er zó warm, geen doen. Om half twaalf naar huis gegaan. Bikini aangedaan en het badje ingeplonst. Heerlijk! Verder beetje gelezen, niet veel bijzonders. Morgen weer een dag afzien in de hitte, en dat tien uur lang :o

@Dia: ik kom op het turbotapijtje :wink: Ben er direct !

aangenaam ikke morgen ook tien uur lang hebben wel airco maar zolang de winkeldeur hele dag open moet helpt de airco weinig

sev ben je er al bijna kom je anders me eerst ophalen met het tapijtje

Ok Linda ! Ik kom eraan ! Hou je klaar !

ja ik zie je aan komen, spring er nu bij op

ok en HUPS naar Dia !

Dia, we komen eraan !

diamond we komen er aan!

Nog 5 minuutjes en we zijn er :wink:

diamond, we landen nu bij je in de tuin, zie je ons al

Wacht, moet nog ff om, iets halen, brb

tot straks :wave: