Turkish Tea Time Deel 5

ok sev we zien je zo, zet je m toch effe in de trubo dan ben je zo weer terug

Ja ja die hitte maakt de mensen gek!!!

Meiden komen jullie zo? Anders drink ik nu ff een kop koffie. Ben ondertussen beelden van webcams in Alanya aan 't kijken, maar het ziet er verdomd rustig uit voor bijna augustus…

waar vindt je webcams Dia?

diamond: mijn oom en tante zijn vanmiddag voor acht dagen vertrokken naar Side, zij zijn hier vertrokken vanaf Twente

@Jill: http://www.alanya.bel.tr/kamera.asp?camID=1

@Linda: ideaal, zolang het nog kan vliegen wij ook vanaf Twente!!

Jammer Dia maar bij mij werkt het niet ik zal zeker een of ander programma moeten installeren.

jill, het werkt bij mij ook niet

Jammer een interessante site lijkt mij,maar ja helaas ken ik ook geen turks.

@jill: ik ook niet mss in september wel ga dan voor de eerste keer naar turkije

O dan ben je gelijk ook Turkije verslaafd haha,waar ga je heen?

Turgutreis, Aegean Dream

O leuk,je zal zien dat het je bevalt,de mensen daar zijn zo vriendelijk,als toerist voel je je daar nog echt welkom.
Wij waren er een paar jaar geleden ook niet voor te vinden omdat in onze omgeving bijna iedereen nogal negatief was over Turkije.
We zijn toch gegaan en sindsdien zijn we echt verslaafd.
Wij gaan veel naar Alanya,tussen September en mei gaan we om de 6 a 8 weken even een weekje naar Alanya.Heerlijk!!!

@Jill & Lin: onderaan staat BURAYA dik gedrukt, dit moet je aanklikken en dan wordt het programmaatje geinstalleerd, is zo klaar

weet jullie trouwens waar sev is, wil het tapijtje niet meer starten soms

Haha tapijtje is gestrand

Pfffffffff ik denk dat ik iets verkeerd doe,ik heb programma gedownload,pc opnieuw opgestart maar niks te zien ,of het is er heeeeeel donker door een stroompanne gebeurt daar wel vaker he.

Hééééééééj , ben ik terug, Tapijtje wist van de warmte ! Heb ff op reserve gezet nu ! We komen eraan Dia !!! Zijn toch nog niet te laat hoop ik ?

@Sev,nog maar 5 dagen he het schiet nu wel goed op he.

o ja, ik verlang me bijna dood :wink: en mn vriendje ook ! Die verveelt zich momenteel dood in kusadasi. Het hotel waar hij werkt zit vol maar de mensen willen niet voor massage, zodat hij ook niets verdiend terwijl hij een hele dag in die hitte moet rondlopen en altijd zijn zelfde verhaal doen…