Dan kun je hem wat oppeppen als je daar bent.
Heft hij ook vrij als jij er bent of moet hij alle dagen werken?
Hij gaat later beginnen en vroeger stoppen zegt hij tegen me, maar deze week toen in ik iets vroeg over zijn werkuren, wilde hij een lachje verbergen. Mss wil hij voor verrassing houden dat hij die 10 dagen niet meer zal werken want hij is toch van plan ontslag te nemen de laatste dag omdat hij dan ook terug naar Izmir vertrekt, hij verdiend toch niets nu. Dus denk ik: als hij nu nog 10 dagen werkt of niet, veel maakt het niet uit, mss dat hij volgende week ontslag zal nemen, tenzij hij toch nog hoop heeft… nu ja, we zien wel, ik vind het al superlief dat hij later wil beginnen en vroeger wil stoppen ! Ben echt benieuwd wat het zal worden die 10 dagen daar met elkaar
hihihi is altijd een leuk vooruitzicht om naar uit te kijken ! hoe zou het…
Ja zit erin dat hij eerder zijn ontslag neemt,dat zou wel helemaal toppie zijn o Sev dat zou de max voor jullie zijn dat hij die dagen er helemaal voor jou zal zijn.
Ik zal voor je duimen.
Dank je Jill ! Hopen nu dat het helpt ! Zou super zijn !
Meiden, ik ga een poging doen om te gaan slapen… Is hier snikheet, het koelt buiten niet af … Tot morgen ![]()
@Jill: je moet ff op dat driehoekje van play drukken. Dan krijg je ongeveer 12 seconden een groen scherm en dan pas krijg je beeld.
Slaap lekker Sev,en sweet dreams maar dat zal wel geen probleem zijn.
Bedankt Dia ik ga het effe proberen
owkeej, mn laatste post stond er dus niet op.
Mn internet valt de hele tijd uit voor een paar seconden, volgens mij hangt er onweer in de lucht ! Doet mn internet altijd zoals zaterdag, zat ik zelfs zonder internet een uur lang ! Zou me dus niet verbazen moesten we nog onweer krijgen…
Nou, ik ga er bij deze dan maar eens vandoor…
Slaapzacht xxx
Slaapwel Sev!
Niet lachen Dia maar ik zie geen groen driehoekje.
heb net effe lekker gedoucht en me daarna helemaal ingesmeerd met bodylotion van este lauder, pleasure, ruikt echt lekker
Sev weltrusten en tot morgen!
Mmmmmm ik ruik het Linda,lekker luchtje!
Heb vanmorgen nog twee geurtjes gehaald Ice Touch van Mexx en Love in Paris van Nina Rici. Een winkel bij ons in het centrum gaat weg, zijn ze nu bezig met de uitverkoop, kreeg 30% korting op alles, dus…
So dat is de moeite dan kun je al eens iets extra´s kopen.
Ja daarom vond dat ik mezelf wel eens mocht verwennen
volgens mij laten ze ons alleen achter, jill
Ik had laatst Armani Mania in het vliegtuig gekocht.Was ook heel lekker
@linda…das een koopje…lkkr!
@sev…zou natuurlijk wel super zijn als jullie 10 hele dagen met elkaar zoude hebben!! lets hope so;)
@jill…heb je het groene driehoekje intussen gevonden?
@dia…ja mensen kijken, vind het zo leuk…!! van sommige heb je echt zo iets van>>waa hoe lopen die erbij? terwijl zij miss het zelfde over mij denken…haha
nou meiden ik ben weer terug. was gezellig…
ook nog ff naar zo een gokhal geweest…moet kunnen soms.
ben ik die paardenrace gaan doen…te lomp…ennnn jawel…€20.00 gewonnen:)das toch weer mooi meegenomen…niet?
ik ga ook langzaam naar bed,…tot morgen…xx
liefs
Yep ik denk het ook ik begrijp niet dat iedereen al zo vroeg kan slapen met die hitte.
Filiz,20 euro gewonnen!!! niet slecht he die heb je zeker ook alweer uitgegeven.
Nee ik heb het groene driehoekje nog niet gevonden ik moet wel zeggen dat ik dus niks van pc ken.