nee…niet uitgegeven…ik duw ze lkkr in mn spaarkoe.en als ie vol is (ben goed op weg) koop ik er iets leuks van;)
Dat is nog eens verstandig!!!
Ik wil ook wel eens een gokje wagen maar dan meer met de Lotto of euromillions maar tot nog toe nooit iets gewonnen.
Hey ik ga ook proberen om te gaan slapen, morgen weer een lange dag, moet werken van 9.30-21.00. spreek jullie daarna wel weer doei doei doei
Slaap lekker Linda,zo dat zijn ook heel wat uren hoop voor jou dat het niet te warm is.
Tot morgen!!!
Zo meiden, lees morgen wel bij, klets morgen ook wel bij, maar ben heeeerrlijk met hubbie naar de camping bij mn ouders geweest vanavond, en natuurlijk…OP DE MOTOR!!! EINDELIJK!!! Hij vind met 2 rijden niet prettig, maar het weer is zooooo heerlijk ervoor nu, dus we hebben genoten!!!
Nu lekker slapen en dan praat en lees ik morgen dus bij
Terusten!!!
![]()
Lijkt me heerlijk met dit weer op de motor beppie,slaap lekker tot morgen!
Jeetjemina wat is het heet, het waterloopt in straaltjes van m’n rug en gezicht af. We hebben de hele avond op een terrasje gezeten, lekker gegeten. Het ging goed (met de spa rood) totdat ik een Irish Coffee nam!
Foutje, nu zweet ik me een ongeluk!
Gisteren (eindelijk) zo’n airco gekocht voor op de slaapkamer, maar die doet ook niet veel. Goedkoop ding!
Denk dat ik hem maar terug ga brengen, het lijkt wel niks meer dan een gewone ventilator.
@ Sev, lekker nog maar een paar daagjes, ben je al zeuwlappig?
@ Bep, lekker joh, op de motor, jammer dat je een helm op moet, anders had je lekker de wind door je haren.
@ Filiz, je kan ook sparen voor Turkije!
Zaterdag gaan mijn hubbert en ik lekker weer een nachtje naar Terneuzen, naar onze turkse vriend, die is jarig zaterdag, maar hij kan niet naar ons toe komen, dus gaan we maar daar naartoe, 1 nachtje maar in een hotel, maar het lijkt of je een hele vakantie gehad heb. Tenminste, zo voel ik dat als ik weer terug ben.
Ik heb nog niks van Marjan gehoord, ze zullen het wel naar hun zin hebben daar, en erg druk met alle vrienden die ze daar hebben.
Stuur van het weekend weleens een smsje.
Nou, ik ga nog maar ff naar buiten, hondjes uitlaten. Truste,
XXxx Mar
Leuk vooruitzicht voor het weekend Miere,hopelijk hebben ze daar airco op de kamer.
Er is veelverschil in airco´s wij hebben op de slaapkamer een vaste met een unit aan de buitenkant van het huis,ze hebben er toen wel heel wat leidingen voor moeten trekken maar het is wel lekker als je kunt slapen bij 20 graden of minder
Goeiemorgen!!! ![]()
Heb vannacht op een luchtbed geslapen, die mijn moeder voor me heeft gekocht zodat ik beneden kan slapen… maar ik ben dat niet gewend, en het wiebelt nogal, en nu was ik vannacht helemaal misselijk:sick: haha… Maar goed alles beter dan warmte!!!
Had ook een lief huisdier (mug) dus ik zit lekker helemaal onder!!!
@miere: Leuk toch 1 nachtje hotel!!! Gezellig hoor!!!
@Beps, lekker hoor op de motor!!!
x
Goedemorgen !!!
@Cynthia,is niet gemakkelijk zo een luchtbed maar het went wel hoor!
enne… zorg goed voor je huisdier he.
@Allemaal een hele fijne dag gewenst.
@Cyn
Luchtbed zal eerder wennen dan dat huisdier van je. Irritante beesten he? Gelukkig slaap je nu koeler!!
@Jill
Voel je je nu weer wat beter?
Was gisteravond bij mijn zus. Wilde eigenlijk maar even uurtje gaan maar was pas tegen twaalven thuis. Hebben zo vreselijk gelachen in het zwembad. Waren met 5 volwassenen en 9 kinderen. De kids vonden dat iedereen het zwembad in moest en hadden 3 volwassenen die niet wilden zwemmen met kleren en al in het zwembad gegooid. Dolle pret natuurlijk. Liep uiteindelijk uit in een wedstijd ‘nat t-shirt overgooien’ tegen de kinderen. Geloof dat de volwassenen nog meer lol hadden dan de kids. Helaas moet ik vandaag de boekhouding wegbrengen en die was nog niet klaar. Werken tot in de kleine uurtjes dus…beetje gammel nu. Maar was de moeite waard.
Goeiemorgen !
Zoals ik dus zei heeft het dus echt wel geonweerd ! Mn internetverbinding is een echte weersvoorspeller !
Ga me nu eerst gaan douchen, tot later xx
Goedenmorgen allemaal!!
@Jill: Wij hebben ook een split-level!! Maar die heeft hubbie zelf aangesloten, en doet het fantastisch!! Zou idd niet meer zonder willen in de slaapkamer, want nu slapen we ook dus!!
@Cyn: Arme jij, en je houd zoveel van je huisdier dat je hem niet eens vermoord hebt?? Ik heb respect voor je haha
@Sev: Ben je al een beetje klaar ervoor?? Komt nu steeds dichterbij he!!
@Marion: Oke, een beetje laat, maar wel genoten!! Ik vind de avonden nu juist het lekkerst, je kan meer omdat het zo lekker is buiten!!
Nou we hebben genoten gister echt!! Zo lekker samen weg, een doel(dat vind hubbie dus het moeilijkst, waar gaan we heen toeren) en genieten maar
Kan nu helemaal niet wachten tot het de 9de is, en ik het gewoon ga halen(hoop ik!!) Kan daar de puber zooo mee pesten, hij moet de 4de maar heeft nog geen motor…ikke wel hihihihi!!
Nou ik kom mss nog ff langs vandaag, gaan straks boodschappen doen en dan zien we verder
![]()
goede morgen allemaal…
net wakker…hier is het nu bewolkd en buiten is het niet echt warm…binnen wel nog erg benauwd!!
@beppie…lijkt me heerlijk, nu op de motor, je ziet er nu zo veel op de weg!!
@mierre…ja das een goed idee, sparen voor turkije, had ik eigelijk niet eens aan ged8!! ik wil nog zo veel:)
@sev…wat handig zo weervoorspeller!! dat heeft niet iedereen hoor
@cyn…huisdiertjes…ja ze zijn zo lief;) hoop dat je snel weer goed kunt slapen…!!
wat zijn jullie plannen voor vandaag?
liefs
@Beps, Ik wilde hem/haar wel vermoorden, maar was steeds mis… Haha en toen was ik hem kwijt… Dus hij/zij leeft nog steeds… Hoop eigenlijk dat mijn moeder hem vermoord vandaag!!!
Regent het al bij iemand??
x
@Cyn: Haar!!! Alleen de vrouwtjes prikken!!! En ja ik hoop ook voor jou dat je moeder haar vind haha
Nee het regent hier nog niet!
![]()
He hallo,
bij ons schijnt de zon volop en een ander moment bewolkt maar wel warm.
Nou ik ben dus 2 dagen goed ziek geweest.
In Turkije nergens geen last van gehad, kom ik op mijn werk drink ik water en mijn maag ging tig keer draaien.
Nu bleek dat tijdens mijn vakantie de waterleidingen zijn gesprongen en dat er allemaal drab meekomt als je water pakt.
Nou lekker he.
Maar goed voel me al weer beter.
Oktober blijft nog een vraagteken helaas. Na 15 augustus hoor ik pas meer.
Dus nog effies afwachten.
Verder vandaag ga ik effies shoppen even kijken wat er allemaal in de winkels hangt.
En wie weet nog iets kopen. hahahahha.
Groet jac
Hallo allemaal,
Movie Park was echt heeeeeeeel erg leuk! Hij was wel kleiner dan we hadden verwacht, dus in plaats van er twee dagen naartoe te gaan hebben we gisteren geshopt en zijn we op tijd naar huis gegaan. Was heel erg gezellig. Ik heb een jurkje van 8 euro gekocht (was afgeprijsd van 30) en een rok van tien euro!! Duitsland is echt goedkoop.
@ Cyn: Leuk hoor zo’n beestje, maar ze zijn zo lastig he ![]()
@ Jac: gelukkig voel je je al beter. Maar hadje water gedronken dan ofzo? Ik was ziek geworden van het vliegtuigeten. Heb heel de nacht alleen maar overgegeven nadat ik terug was.
@ Sev: volgens mij is jouw internet beter en nauwkeuriger dan het KNMI
Je gaat bijna weg, al helemaal in de vakantiestemming?
@ Mar: gezellig zo’n avondje gek doen :D. Is af en toe ook nodig, alleen jammer dat je daarna nog zoveel werk moest doen.
Ik wens iedereen een fijne dag. Voor zover ik weet heb ik (nog) geen plannen. Ik zou heel misschien met mijn vriendje naar Pirates 2 gaan (hij heeft hem nog niet gezien en ik vond hem heel leuk dus wil em nog wel zien) maar dat is nog niet zeker. Ik ga denk ik mijzelf verwennen… Eerst een bad (het is hier donker en bewolkt en vies omdat het net geregend heeft) en dan lekker voetbadje, maskertje, wat dan ook!
Even een stukkie posten in m’ n pauze. Is hier binnen ook nog steeds erg warm. Ze zeggen dat het vanavond gaat regenen, zal mij benieuwen. Misschien weer ff een regendansje maken!
@Filiz: ja ge-wel-dig! Al dien mensen bekijken en commentaar geven. Lekker dat je 20 euro gewonnen hebt. Kun je straks weer iets leuks van gaan doen!
@Jill: er staat echt ergens een driehoekje voor play. Zal vanavond nog wel ff kijken.
@Beps: klinkt heerlijk zo op de motor (al zou ik het doodeng vinden). Mijn vriendin gaat ook altijd met haar vriend mee en zij vindt het helemaal super.
@Mar: leuk zo’ n nachtje weg weer. Geniet er maar lekker van!
@Cyn: heb je dat beest nou nog niet gevangen? Zal ik ‘s ff met m’ n vliegenmepper voorbijkomen?
@Marion: heerlijk zo’ n avond lol! Hopenlijk ben je inmiddels weer wat wakkerder.
@Jac: gatver, balen dat je je zo slecht hebt gevoeld. Hopenlijk gaat oktober door! Veel shopplezier!
@Kris: fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Geniet maar van je tijd voor jezelf nu, lekker beetje verwennen en prutsen!
Nou meiden, duty calls. Moet weer verder met vertalen. Tot vanavond!
X Dia
@Kris, het viel mij inderdaad ook op dat het iets kleiner is dan ik had verwacht!!
@Dia, ja kom maar!!!
Meiden ben ff pleite, ben ruzie aan het zoeken op een ander forum!!
x