Hallo allemaal, ik had daarjuist nog gereageerd maar het is blijkbaar hier niet geplaatst, mn internetverbinding is zo slecht momenteel ! Dus sorry meiden !
@Cyn: ook last van die muggen ? Nou, ik ook ! Ze wekken me rond 6 smorgens en ik zit helemaal onder de muggenbeten !
@Beps & Kris: Ik ben er helemaal klaar voor ! Alleen nog morgen en overmorgen werken en dan pas ben ik helemaal in de stemming ! Alles is gedaan in huis, vandaag hebben we een lekker relaxte dag !
Zo, zojuist gaan aperitieven naar mn oma, straks eten we pizza !!! Is zooooo lang geleden en mn dietiste heeft me gezegd nu en dan iets vettigers te eten want door hele dagen groenten en fruit te eten kan het zijn dat mijn verbranding op een laag pitje blijft staan, door nu en dan eens te zondigen versnel je de verbranding weer even ! Bij dit gezegd zijnde PIZZA !
Maar aangezien mn afslanken zo traag gaat kan het zijn dat er iets mis is met mn verbranding of zo. Beste is door een dokter laten opvolgen maar mn dietiste zegt ook dat een dokter me niet serieus zal nemen omdat ik eigenlijk geen overgewicht heb… Dusja, we proberen gewoon gelijk te blijven
@Cyn: heb ik nu de eerste prijs gewonnen ? hehehhe nou ja, ik word er ook moe van daar, ik ga er bijna nooit meer een kijkje gaan nemen. Ze kunnen maar over 1 ding praten en zijn altijd zo vulgair ! Post er iemand dan iets serieus dan draait het altijd op dat ene ding terug uit… Je zou voor minder moe komen ervan !
Ik hoor heel vaak dat lokum een slechte site is enzo… Wat is er allemaal mis mee? Ik ben er 1 keer geweest en vond het niet zo interessant. Waarover heb je ruzie Cyn?
Ojee, heb net zelf een kijkje genomen, het eerste onderwerp dat ik opende (1000e keer vertaling) maken ze al gelijk ruzie met elkaar. Wel een beetje triest :S
@Kris, we hebben ruzie om het feit dat wij over onze turkse vriendjes gewoon gezellig babbelen met 3 of 4 meiden… Je kan wel kijken als je wil… In turkije op vakantie> Dan moet je @Ang, fijne vakantie!! openen… Ze zijn daar echt vaag… Hier zijn jullie gelukkig allemaal lief!! Behalve Beps soms haha
@Cyn: niet op je kop laten zitten hoor door die rotw**ven! Kom maar gezellig met ons kletsen, wij zijn véél liever Maarre ben wel nieuwsgierig geworden, ga ff kijken haha
dan ben ik ff weer.het is hier erg druk; maar de tijd vliegt ook voor bij. Hen nog 8 weekies dan vertrek ik weer naar nederland toe. en dan een weekie thuis en dan weer finally naarTurkije toe.
Zo ben ik ook weer
Ging alleen ff shoppen met hubbie, uiteindelijk in de Mak** beland, en we hebben zo’n koffiemachine gekocht!!! Zo een waar je de bonen instopt en op en knopje drukt en de koffie gaat malen, en komt er zo sterk uit als jij wilt, vers en zooooo lekkker!! Lekkerder dan Nes***o!! En we drinken bijna geen koffie(he, Cyn;))!! We hadden weer eens een gelukje, normaal kost zo’n apparaat een vermogen(500 euri!) maar de Mao had een showmodel in de opruiming met 80%(!!!) korting!!! Meteen maar gekocht, en…6 verschillende soorten koffiebonen gekocht!! Heerlijk!!!
nou meiden, ga eerst nog ff op lokum kijken(hihi) en dan lekker de tuin in tot het gaat regenen dus!!!
Hallo meiden. Ben ik ook weer. Was daarnet met mn mams en mn hond gaan wandelen, komen we voorbij een huis met een grote haag, springt een razende hond door die haag en valt hij mn hond en mij aan ! Ik heb de hele wijk bijeen geschreeuwd en NIEMAND maar dan ook niemand die kwam helpen, het baasje van die hond was in hun tuin en deed niets ! Die hond sprong mij op en daarna beet hij mn hond. Echt, ik dacht dat het ofwel ik of mn hondje ging zijn die eraan moest. Ik stond als verstijfd aan de grond genageld met mn ogen op mijn hondje gericht. Toen ik mn hondje wilde nemen sprong die hond mij op. Mn moeder roepen: mevrouw uw hond uw hond toe help ! Die mevrouw kwam haar niet tonen ! Was die hond na enkele minuten eindelijk weg, hij stond aan het poortje van die tuin, hoorde ik het baasje zeggen: ah, wat doe jij hier ?! Nou razend was ik, huilen deed ik !
Ik had meer respect gehad mocht die vrouw gekomen zijn en gevraagd hebben of er iets aan mn hond of ik was, neen hoor, NIETS ! Heb nog geschreeuwd naar haar ik weet niet meer wat.
Ik heb de politie gebeld en ze zullen iemand sturen naar het baasje van die hond. Hopelijk verplichten ze haar een draad tegen die haag te zetten of zo. Nou, ik alleen durfde er niet meer te komen met mn hond omdat hij al meermaals zn kop door die haag heeft gestoken en agressief gromt en zijn tanden toont. Maar nu moest ik naar het kapsalon, moesten we er wel voorbij ! Nou, ik hoop dat de politie er iets aan zal doen. Mocht het een klein kind geweest zijn met een klein hondje op stap dan was die hond zeker dood.
Ben er echt kapot van, besef maar half meer wat ik heb gedaan, ik stond ineens aan de overkant van de straat, vraag me niet hoe ik er ben geraakt, of er auto’s aankwamen of zo. Ik zie alleen mn hond op straat liggen, doodsbang, en die razende hond er vanboven op en zijn razende ogen en tanden bloot. En daarna had ik mn hond in mn armen…
goedegod sev wat een verhaal!!
wat een mensen heb je toch op de aardbol rondlopen, niet eens even komen helpen terwijl ze ernaast staan, en het notabene nog wel hun hond is!!
ben je ondertussen een beetje van de schrik bekomen? hoop het meid…
en hoest nu met je hondje, heeft ie niks? en met jou…? heeft die hond je niet gebeten? anders moet je een spuit gaan halen hoor.
hoop dat der politie er iets aan kan doen…dit is toch niet helemaal normaal.