Turkish Tea Time Deel 5

Jeetje Sev, wat een schrik, heb je niks?? En je hondje?
*Als je niet zo bang was voor dat monster zou je die hele tuin moeten verbouwen, wat een idioot. *
Ik hoop ook dat de politie iets kan doen, en als je gewond ben, of iets kapot hebt zou ik schade vergoeding eisen. En smartegeld, voor de schrik!
XXxx Mar

@ Sev, ik heb je een cadeautje gestuurd, voor de schrik!
XXxxMar

Neej, mn hond heeft niets, nu nog even afwachten tot morgen. Hij likt wel heel veel aan zn pootje maar volgens mij ruikt hij de kwijl van die ***hond, zelf kwijlt hij ook veel. Ook op ik, wss ruikt hij die hond in mn kleren omdat die op mij gesprongen is. Heb heel zn lijfje al afgetast en hij bloed toch niet. Mn zus direct gebeld, Studeert nog voor dierenarts. gewoon even afwachten zegt ze, hij kan morgen alsnog gaan manken of zo en zijn nek goed in de gaten houden. Maar goed, volgens mij nx aan.
Ikzelf heb ook niets. Mn pa zei me nog: waarom heb je die hond niet gestampt en zo ? Nou om de eenvoudige reden: die hond is groter en zwaarder dan mij. En met mn korte broek en teenslippers zou dat beest alleen maar razender geworden zijn en mss nog direct in mn been of arm gebeten hebben. Maar mn pa is er ook erg mee begaan, hij is al gaan kijken en die allerliefste vrouw stond gewoon nog in haar tuin. Nou ja, heeft mss de politie al over de vloer gehad, hopelijk belt de politie ons nog met het verslag wat ze hebben gedaan.
Heb alleen wat pijn in mn hoofd en rond mn hart, is gewoon wat van het verschot. Het spookt nog steeds door mn hoofd.
Het enige wat ik daar kon denken toen die hond me opsprong, waren de regeltjes die we gezien hadden in de hondenschool: Niet weglopen, je hond niet opnemen anders heeft die razende hond je ook nog bij je nek vast en zeker niet schoppen of zo. Voor de rest weet ik het echt niet meer.
Vroeger lachte ik zo een verhalen meestal gewoon weg, aaahhh een hondje ! Nou, die paar minuten hebben me doodsbang gemaakt van alles wat groter is dan mijn hond !
Ik merk wel dat mn hond erg opmerkzaam is. Bv: als mn pa de deur opendoet of zo gaat hij direct recht gaan zitten en is heel waakzaam.

@Miere: bedankt voor het cadeautje ! Nou, mocht er IETS aan mn hond zijn, echt hé, deed ik die vrouw een proces aan. Nou, ze wéét dat hij geen schoothondje is ! Als ze gaat wandelen ermee en wij met de onze, loopt ze altijd de straat over omdat die hond iedere hond aanvalt ! Ze heeft een speciale ijzeren kooi in haar tuin om die hond achter te steken ! Ze wéét dat haar hond zo is, nou, waarom laat ze hem steeds los in de tuin ?
Mn baas haar kleinkind loopt er ook altijd voorbij met haar Yorkshire Terrier. Die ***hond heeft ook al met zijn kop door de haag naar haar en haar hondje gegromt en zijn tanden getoont ! Nou, geluk dat mn hond juist groot genoeg is en 12 kg weegt, maar moest het die kleindochter van mn baas zijn, had hij dat hondje gewoon opgepakt en rondgezwiert dat die dood was, en mss dat kind ook aangevallen, ze is 10 jaar ! Nou, ik heb mn plicht gedaan, hoop echt dat er niets ernstigs eerst moet gebeuren vooraleer ze er écht iets aan gaan doen !

@Sev: Lieverd wat een toestand…ik zou toch een officiele aanklacht indienen hoor!! Dat die hond niet meer los mag ofzo!! Het zou echt niet mogen!!! En anders moet je je hondje ff wassen dan!!
Rustig aan hoor, en geef je hondje maar een lekker botje ofzo!
:wave:

Jeetje Sev wat een verhaal,ik kan me vorstellen hoe jij je moet voelen.
En de echte schrik komt altijd pas achteraf.
Gelukkig dat jullie verder niets mankeren want je moet er niet aan denken wat had kunnen gebeuren.
Zulke mensen moeten ze nog verbieden om huisdieren te houden,ze hebben geen enkele verantwoordelijkheid.
Ik hoop dat je het snel kan vergeten,sterkte meid!!!

Ja, dit weekend zullen we hem goed wassen, waren we zoiezo al van plan. Maar de hondenshampoo is op. nou ja, morgen er direct achter gaan naar de winkel ! Heb hem lekkere snoepjes gegeven en hem héél dicht bij me genomen, nou, die lieverd geniet er van hoor van de aandacht nu ! Ok, ik ben streng met mn hond, ik laat hem niet alles toe, maar als er zoiets gebeurd, zou ik nog liever hebben dat die hond in mij had gebeten dan in mn hondje ! Ik kan echt niet verdragen dat er iemand hem iets aandoet !

Nu nog hopen dat mn hond het snel vergeet en dat hij geen haat krijgt van andere honden of van boxers die er net een beetje als die razende uitzien…
Nou, een boxer houden ze toch omdat die kindvriendelijk zijn normaal ? Wat hebben ze al niet gedaan met die hond om hem zo razend te krijgen want volgens mij maakt een baasje zijn hond nog altijd qua karakter…

Als ik meer mocht weten van de politie of zo laat ik het jullie wel weten ! Wss zou de wijkagent morgen naar dat huis gaan. Hoop het echt dat ze dit niet zomaar laten voorbij gaan !

Sev, ik heb pas op de hondencursus geleerd dat als je hond een traumatische ervaring heeft, dat je hem er nog een x mee moet confronteren, en het dan leuk maken met spelen, of iets lekkers ofzo, en vooral niet laten merken dat je zelf ook bang bent. Nu is dat in dit geval natuurlijk erg moeilijk, maar de gedachte erachter is dat hij anders de volgende x als hij een grote hond tegenkomt bij voorbaat al bang is, terwijl die hond misschien wel heel lief is.
Weet je niet iemand met een hele leuke grote hond waar jouw hondje mee kan spelen? Ik wil wel ff langskomen met die van mij, maar is op zich een beetje ver weg!
Sterkte, XXXxxxx Mar

hehe dank je Miere ! Nou, mn tante heeft ook een boxer maar die is echt wel héél lief ! Mss dat we hem eens met die van mn tante kunnen confronteren. Hij heeft die nog nooit gezien, dus komt ook wel goed uit ! In mijn hondenschool hadden ze dat ook gezegd, tonen dat je zelf niet bang bent. Nou, kon er vandaag echt niet aan doen want ik was doodsbang, kon me echt niet kalm houden ! Maar die hond van mn tante vertrouw ik wel nog, hij is al 8 jaar, word blind, dus zo kwaad zal hij wss niet meer komen :wink: en hij komt goed overeen met de franse bulldog van mn nicht !

Lieverds allemaal, ik ga slapen, mn hoofd doet pijn en ben echt moe aan het komen… Morgen vroeg op, voorlaatste dag om te werken. Dan zaterdag nog en dan Turkije !
Ik spreek jullie morgenavond wel weer !
Bedankt voor al jullie lieve reacties en cadeautjes :wink: jullie zijn allemaal zo een lieverds ! Dikke kus aan iedereen X

@Sev
O wat erg, en dat de eigenaars gewoon toekijken:devil:
Gelukkig hebben jij en je hond niets, behalve de schrik dan. Hondenbeten zijn lelijk!!! Geloof direct dat je geschrokken bent. Heb zien gebeuren dat een hond de kleine in zijn gezicht beet, heb alles bij elkaar gekrijst, bijna zijn hele kop zat in de bek. Gelukkig is alles heel mooi genezen en zie je er bijna niets van. Maar het blijft altijd bij je. Hopelijk pakt de politie die mensen aan want een hond die niet te vertrouwen is mag niet de straat op kunnen komen.

Eindelijk is het hier een beetje afgekoeld,hopelijk wordt het morgen niet te warm.:whistle:

@Marion,vanaf morgen krijg ik weer 10 dagen elke dag een spuit ik hoop dat het een beetje helpt maar meestal doet het niet veel af.

Jullie zijn waarschijnlijk al allemaal in dromeland het is nu 02.06
SLAAP LEKKER IEDEREEN;

@Jill: ben mn bed weer uit, kan niet slapen. Teveel gedaan vandaag denk ik, was toch allemaal wel spannend blijkbaar. Zit weer lekker beneden met een koffie!!

@Sev: Sterkte met werken, en ga idd maar met je hond naar de hond van je tante!! Boxers zijn normaal wel lief, maar ben je er zeker van dat dit een boxer was dan?? Is het niet een mastif, zien er bijna gelijk uit, alleen een mastif is forser en agresiefer!!

Nou kijken of ik zo weer kan slapen,

@Jill
Hopelijk werken de spuiten een beetje. Vind het zo vervelend voor je!!!

@Beps
Ben ook weer wakker. Teveel van dat vervelende pikkende vrouwvolk boven. Gesprek van vrouw tot vrouw help niet. Dus dan maar op jacht met de electrische vliegenmepper. Zal ik ze even een handje helpen.

@Marion: Das nog een voordeel van die airco, daar hebben die prikkende vrouwtjes(en mannetjes ook, dat zoemmen is ook niet mijn favo-geluidje!) dus een hekel aan(joeppie!!!)
Ik ben nog steeds wakker, 2de kop koffie, nog iets te snoepen(suiker is natuurlijk niet slim als je moe wilt worden, maar goed, nu 4.35, ga maar weer eens proberen.
Tot straks allemaal

Goeiemorgen ! Straks gaan werken, heb zééééér slecht en weinig geslapen, de beelden steeds terug voor mn ogen gezien !

Nou, hier ff een artikeltje die ik vanmorgen in de krant las:

***Belgische vrouw in Turkije verkracht tijdens vakantie

BRUSSEL - Een Belgische vrouw die in Turkije op vakantie was, is er verkracht door drie mannen. Dat heeft de commerciële omroep RTL-TVi donderdag bericht. De Belgische ambassade heeft contact opgenomen met het slachtoffer.
*De vrouw was met haar dochter op vakantie en werd zaterdagavond ontvoerd door drie mannen. Ze werd verkracht en in de bergen achtergelaten. Het bericht is bevestigd door Buitenlandse Zaken in Brussel.

,De ambassade werd op de hoogte gebracht door de ereconsul en heeft contact opgenomen om zondag hulp te bieden’', aldus Rudy Huygelen, de woordvoerder van Buitenlandse Zaken. De vrouw heeft aan de autoriteiten een Turkse advocaat gevraagd die Frans spreekt.

Meer informatie kon Buitenlandse Zaken niet verstrekken.*

Nou, tot vanavond allemaal, slaap nog maar lekker :wink:

Dikke kus X

@Marion: wat erg van de kleine ! Gelukkig zie je er bijna niets meer van ! In het gezicht dan nog !

@Beps: Nou, dat beestje leek op een boxer, maar zéér donker getijgerd en volgens mij toch groter dan de boxer van mn tante… Zal vanavond ff kijken !

tot vanavond :wave:

@Sev, weer een beetje van de schrik bekomen?? Soms honden zijn echt ***beesten hoor!! Jeetje wat erg van die belgische vrouw ook!!

@Beps, nee jij drinkt bijna helemaal geem koffie haha!!!

vandaag is mijn askim jarig… Heb hem vanmorgen al even gesproken… Hij moest wel lachen omdat hij dacht dat ik het helemaal niet wist!!

x

@Cyn: Gefeliciteerd met je askim!! Als je hem straks spreekt ook namens mij!! En nee ik drink geen koffie!!!(hahahaha wat een heeeerlijk app is het, net als in Iskandil, kopje eronder, knopje drukken klaar!!)

Goedemorgen Lady´s

@ Sev,ben je de schrik een beetje te boven?

@Beppie,had ik dat geweten dat je nog op was hadden we nog een beetje kunnen kletsen.

@Cyn,gefeliciteerd met de verjaardag van je lief.