Turkish Tea Time Deel 5

@Sev: wat zul jij geschrokken zijn! Erg hoor dat mensen zo reageren als hun hond zoiets doet. Totaal ongeinteresseerd in anderen. Ik hoop dat jij en je hond al een beetje over de schik heen zijn. Vertroetel hem maar lekker.

Het regent hier, en hard ook! Ben in staat om even lekker buiten in de regen te gaan staan. Is meteen ook best een beetje afgekoeld. Hopenlijk blijft het nu een tijdje zo.

@Cyn: gefeliciteerd met askim meid!!

Heeft hier ook geregend, lekker ff wat koeler, kunnen we weer wat bijkomen.

@Cyn
Gefeliciteerd met de verjaardag van Yassar!

@Sev
Is altijd zo naar, moet je zo’n gebeurtenis 's nachts nog een keer mee maken.
Vreselijk van die Belgische vrouw, zal je maar overkomen. Heb je trouwens nog ooit iets gehoord van die andere vrouw waarvan ze zeiden dat ze zelfmoord had gepleegd?

Thanks meiden!!!

@Beps; haha ja Iskandil… Dat waren nog eens mooie tijden hahahaha… Zou er zo weer naar terug willen:love: Weet niet het is daar zo lekker gewoon allemaal!!! Ben oko benieuwd hoe Rexene me gaat bevallen…

x

Ja vreselijk wat die vrouw heeft meegemaakt maar ik erger me wel een beetje aan de pers.
Hier worden dagelijks vrouwen aangerand en verkracht maar ik lees er nooit iets van in de krant,nu gebeurt het in Turkije en het staat op de voorpgina!

@Jill, ben ik het helemaal mee eens… De pers is er ook wel een beetje verantwoordelijk voor dat het met Turkije ff slechter gaat… Onur Air, bomaanslagen, nu weer een verkrachting… Het houdt niet op over Turkije…

x

Ik wil wel even vermelden dat ik het vreselijk vind wat gebeurd is en ik wil het helemaal niet minimaliseren .
Volgens mij is dit een van de ergste dingen die je als vrouw kan overkomen en wat je nooit meer zal vergeten.

Jammer dat de media zo graag Turkije afbreekt ,ik krijg het gevoel dat zelfs de politiek voor een stuk tussen zit,het ging allemaal te goed met Turkije en dat ten koste van Spanje,Frankrijk enz.
Ik hoop dat het niet teveel mensen afschrikt.

@sev…alweer een erg verhaal van die verkrachtig…maar het is idd zoals jill zegt, hier gevbeurd het ook veel, maar hoort niemand er wat van.

@cyn…gefeliciteerd met je askim.

xx

Hier gebeurt het ook hoor. Paar weken geleden was er bij ons in de buurt op een camping een kind van een jaar of 9 aangerand of verkracht. Staat dan groot in de krant. Is ook regelmatig bij Opsporing Verzocht. Zal heus ook in andere vakantielanden gebeuren. Misschien valt het ons extra op omdat het nu in Turkije gebeurd is.

Haaai iedereen!
Allemaal lekker geslapen? Ik niet zo want mijn vriendje heeft een bijbaantje in de kas en hoorde gisteren om tien uur dat hij vandaag kon werken (eerste dag). Ik heb het hem zo afgeraden in de kas… Hij is namelijk allergisch voor ALLES. En heeft een droge huid dus krabt zichzelf heel snel open. Maarja, kas is dus lekker warm, zweet, jeuk, etc… Ben benieuwd, maar anyways, hij moest dus om kwart voor zeven bij die vriend zijn, en moest dus om 5.15 opstaan!!! En ik stond natuurlijk ook op, heb wat eten voor em gemaakt, uitgezwaaid en daarna mijn bedje weer in.
Was ook lekker warm vannacht he?

@ Sev: wat erg van je hondje!! Heb je al wat van de politie gehoord? Als je niets hoort zou ik nog een keer bellen hoor, die hond is een gevaar voor iedereen!

@ Jill: waartegen ga je spuitjes krijgen? Volgens mij heb ik iets gemist… In ieder geval success ermee, hoop dat het werkt. Moetje natuurlijk niet vergeten, ik moet nu namelijk anti-teek pilletjes slikken elke dag, maar ik vergeet het altijd en kom er pas 's avonds achter…

@ Cyn: gefeliciteerd met je vriendje ;). Hoe oud issie? Jij bent toch ouder dan hij? Ik ben ook ouder dan mijn vriendje (half jaartje) maar voelt bij mij toch altijd wat raar aan… Niet omdat hij zich jonger gedraagd ofzo, maar ik had altijd het gevoel dat mijn vriendje ouder moest zijn. Maar alles went :slight_smile:

@ Beps: misschien is suiker niet handig als je wil slapen, maar koffie is toch ook niet bevorderend voor de moeheid?

@ Dia: bij ons regende het ook, ik had echt zin om mijn bedje buiten te zetten, het was zo benauwd binnen en ik had het zo warm… Even lekker afkoelen en afgespoeld worden inde regen :smiley:

@ Mar: Ik denk dat het ons extra opvalt omdat het in Turkije gebeurt… Maar volgens mij is het ook wel door de media hoor. Mijn moeder komt nog wekelijks met 1 of ander horrorverhaal aan over Turkije dat ze dan weer op het nieuws heeft gezien of dat ze heeft gelezen. Echt verschrikkelijk, nooit over een ander land!

Nou meiden, ik ga maar eens. Moet even mijn kamer opruimen en dan ga ik richting mn vriendje, even boekjes ophalen om te lezen voor als ik naar Spanje ga. Zijn ouders hebben heeeeeel veel boeken, dus ik zal wel iets leuks ertussen vinden.
Fijne dag nog allemaal, bijna weekend :wink:

@Kristina,het is te hopen dat de nieuwe job van je vriend bevalt en dat hij geen allergische recties krijgt.
Het lijkt me nu inderdaad niet de idealen job en zeker niet met deze hitte,maar wie weet valt het allemaal nog mee.

De spuitjes die krijg ik om de paar weken telkens een reeks van 10.
Ik heb namelijk een spierziekte en daarnaast zijn mijn ruggewervels allemaal aangetast door een gesprongen longemboly(foutje van de dokter)
N u heb ik daarnaast veel last van onstekingen in o.a de rug en als de opstoot te erg is dan krijg ik die spuitjes.
Verder slik ik morfine voor de pijn maar die help niet tegen de ontstekingen.

@Kris, ik ben inderdaad ouder… Ik wordt in Januari 20… hij is vandaag 18 geworden haha… Het voelt bij mij ook nog steeds een beetje vreemd… Maar het went inderdaad vanzelf!!

x

ach moet kunnen toch…ik vind niet dat leeftijs zo een hele grote rol speelt…

Nee ik ook niet, maar vond vroeger ook altijd dat mijn vriendje ouder hoorde te zijn!!!

x

Dat is eigenlijk nog heel ouderwets,de jongen moet ouder zijn dan het meisje
Persoonlijk vind ik het veel belangrijker of de klik er is.
Er wordt vaak nog vreemd over gedaan als het meisje ouder is maar iedereen vindt het maar heel normaal als de vrouw veeeeeel jonger is dan is het opeens heel stoer.
Niks van aantrekken Cyn,het gaat erom of jullie je er goed bij voelen.

Ik trek me er ook niks van aan hoor… Gelukkig gedraagt mijn vriend zich een stuk volwassener dan de meeste jongens van 18… Dus dat is weer een voordeel :wink: Maar vroeger wilde ik perse een vriend die ouder was!!! Ik was 14 toen was ik met een jongen van 23… (Beps weet wie) Haha dat was wel een flink verschil!!! En ja… dat was ook een turk!!

x

das idd een verschil ja!!..ik vind over het algemeen turken ouder overkomen dan dat ze eigelijk zijn

I agree… Inderdaad ze lijken vaak ouder dan ze zijn… Maar die jongen van toen 23… is nu dus 28 en nog steeds enorm lekker haha… Laat Askim het maar niet horen!!

x

Kijken mag aankomen niet,nietwaar?

ik vertel hem niks…!! ze kunnen soms al boos worden om niks…!!

Klopt!!! Maar goed, ik ga weer verder ruzie zoeken op lokum!! Ze denken daar namelijk dat ik niet helemaal 100 ben… Zal ze even flink de waarheid zeggen daarzo!!! Heb er aan de andere kant ook wel ff lol in om ruzie te zoeken!!

x