Haaai iedereen!
Allemaal lekker geslapen? Ik niet zo want mijn vriendje heeft een bijbaantje in de kas en hoorde gisteren om tien uur dat hij vandaag kon werken (eerste dag). Ik heb het hem zo afgeraden in de kas… Hij is namelijk allergisch voor ALLES. En heeft een droge huid dus krabt zichzelf heel snel open. Maarja, kas is dus lekker warm, zweet, jeuk, etc… Ben benieuwd, maar anyways, hij moest dus om kwart voor zeven bij die vriend zijn, en moest dus om 5.15 opstaan!!! En ik stond natuurlijk ook op, heb wat eten voor em gemaakt, uitgezwaaid en daarna mijn bedje weer in.
Was ook lekker warm vannacht he?
@ Sev: wat erg van je hondje!! Heb je al wat van de politie gehoord? Als je niets hoort zou ik nog een keer bellen hoor, die hond is een gevaar voor iedereen!
@ Jill: waartegen ga je spuitjes krijgen? Volgens mij heb ik iets gemist… In ieder geval success ermee, hoop dat het werkt. Moetje natuurlijk niet vergeten, ik moet nu namelijk anti-teek pilletjes slikken elke dag, maar ik vergeet het altijd en kom er pas 's avonds achter…
@ Cyn: gefeliciteerd met je vriendje ;). Hoe oud issie? Jij bent toch ouder dan hij? Ik ben ook ouder dan mijn vriendje (half jaartje) maar voelt bij mij toch altijd wat raar aan… Niet omdat hij zich jonger gedraagd ofzo, maar ik had altijd het gevoel dat mijn vriendje ouder moest zijn. Maar alles went 
@ Beps: misschien is suiker niet handig als je wil slapen, maar koffie is toch ook niet bevorderend voor de moeheid?
@ Dia: bij ons regende het ook, ik had echt zin om mijn bedje buiten te zetten, het was zo benauwd binnen en ik had het zo warm… Even lekker afkoelen en afgespoeld worden inde regen 
@ Mar: Ik denk dat het ons extra opvalt omdat het in Turkije gebeurt… Maar volgens mij is het ook wel door de media hoor. Mijn moeder komt nog wekelijks met 1 of ander horrorverhaal aan over Turkije dat ze dan weer op het nieuws heeft gezien of dat ze heeft gelezen. Echt verschrikkelijk, nooit over een ander land!
Nou meiden, ik ga maar eens. Moet even mijn kamer opruimen en dan ga ik richting mn vriendje, even boekjes ophalen om te lezen voor als ik naar Spanje ga. Zijn ouders hebben heeeeeel veel boeken, dus ik zal wel iets leuks ertussen vinden.
Fijne dag nog allemaal, bijna weekend