Turkish Tea Time Deel 5

meiden toch, ik moet toch ff als ouwe grtrouwe vrouw protest aantekenen dus…NOT!!! Ik kijk altijd!!! Om 1 hoef ik toch niet alle mannen te haten toch???
Oh en er loopt zoveel moois rond!!

Nou eindelijk het huis gedaan!! Ik zweet me rot, maar alles is weer aan kant!!
Lekker bijna weekend!!

@Kris: koffie werkt pas na 8 uur tegen de slaap, zolang duurt het voor de caffiene werkt!!
@Jill: ja ik hoopte al dat je nog langs kwam vanacht maar goed, weinig geslapen, hoop dat het vanacht goed komt

Meiden, straks alweer visite, deze eet mee, dus ik ben er weer niet!!!

Als er nog mensen gaan morgen, veel plezier weet het ff niet meer dus
:wave:

@cyn…you go gril!!

@beppie…veel plezier met de visite;)

xx

zet me eigenmaar weer eens in het lijstje

6 Ocktober Turgutreis

@Cyn: vertel ze maar 's ff goed de waarheid!

@Beps: pff moet hier ook nodig aan de schoonmaak maar geen zin…

Heb even lekker makkelijk een pizza in de oven gedaan. Wordt zo nog weer zweten want we gaan onze vrienden helpen met verhuizen. Morgen moet m’n vriend nog werken. Ga dan maar even de stad in. M’n make up begint op te raken en heb dringend nieuwe nodig. Altijd leuk om weer nieuwe dingetjes uit te zoeken. Bovendien wil ik nog graag een nieuw geurtje. Rook laatst een lekkere van Ralph Lauren, denk dat dat hem gaat worden.

X Dia

@Dia, lekker hoor pizza!! Ik ben alleen thuis, dus kreeg eten uit de magnetron… Snijbonen, aardappels en gehakt… Wat was dat ranzig zeg!! Haha heb de helft weggegooid!!! Make-up daar stik ik zo wat in, zoveel heb ik, kan bijna mijn eigen winkel wel beginnen!! haha… OH Ralph Lauren heeft zulke lekkere luchtjes. Ik heb nog steeds die See Buy Fly bonnen van me werk… €85.- ofzo… Koop denk ik een luchtje voor Askim en voor mij :D:D Ik weet alleen niet welke ik zelf wil, want heb er al zoveeel!! Maar die bonnen moeten op voor 31 oktober… Ach en anders heeft Askim mazzel, krijgt hij gewoon een vreselijk duur luchtje!!

x

Hallo meiden, hier ben ik weer ! Drukke dag gehad en zwaar vooral doordat ik niets geslapen heb vanacht !

Nou, heb héél vlug bijgelezen, in grote lijnen zeg maar ! Waar zal ik beginnen?

1. Het artikel van de krant : Idd erg dat dit van Turkije er weer in komt, verkrachtingen gebeuren overal ! Mss wel dichter bij ons dan we denken ! EN begrijp me nu niet verkeerd, maar als je ziet hoe sommige mensen met Turken flirten, getrouwd of niet, kinderen of niet, heb echt al mn ogen uitgekeken in Turkije ! Nu wil ik niemand veroordelen, maar sommige mensen hebben ook een onaangepast gedrag daar die mss iets uitdagender is waardoor je het mss gaat uitlokken. Nou, tenslotte weet ik niet wat er precies is gebeurd, het is en blijft verschrikkelijk ! En wens ik die vrouw véél sterkte toe !

2. Het dode kind in Barcelona: Ik weet nu wie het is, woont in dezelfde straat als de dochter van mn baas en echt niet zo ver van hier ! Verschrikkelijk ! Ondertussen is bekend dat het kind wel levend is geboren ! Nou ja, verder verhaal volgt als ik meer weet !

3. Mn hond: Politie is vanmiddag hier geweest. Mn moeder en ik waren niet thuis, enkel mn pa. Ze kwamen nogmaals naar het huisnummer vragen, blijkbaar zaten ze eerst verkeerd. Gelukkig wist mn pa waar het was. Dus wss zijn ze vanmiddag langsgeweest ! Verder weten we niets. Als de politie geen verder verslag uitbrengt aan ons, gaat mn moeder zelf eens bellen en vragen naar de reactie van haar. Verder houden we het de komende weken in de gaten of er draad word gespannen of niet, we geven ze een paar weken want tenslotte is het overal vakantie, moet ze de tijd hebben om iemand te vinden die er voor wil zorgen. Is het binnen enkele weken niet in orde, dan bellen we opnieuw de politie ! Dit MOET in orde komen !

Néén, ik ben nog altijd niet goed van de schrik bekomen, die beelden flitsen nog steeds door mn hoofd. Kan het gewoon ff niet vergeten ! Heb meer zin om te huilen als ik eraan denk wat er had kunnen gebeuren. En nog steeds spijt dat ik die hond zijn nek niet heb kunnen overdraaien ! En die onmacht omdat die vrouw gewoon geen beetje medeleven, spijt, verontschuldingen kan aanbieden ! Maar heb gehoord op mn werk dat die vrouw echt zielig is ! Haar man is gestorven en die vrouw komt nu bijna niet meer buiten, het is te veel om een goeiedag te zeggen enz… Dus echt al even erg als haar hond ! Zo baasje zo huisdier zeker ?

o ja, en mn hond ? Die profiteerd van de situatie ! Hij laat zich in ieder geval goed verwennen ! hehehehe
Gisteren véél snoepjes gekregen, en vanmorgen een grote plak hesp ! En vanavond bij mn oma chips :wink: En lieeeeeeeeef dat hij is ! Alsof dat beestje dankbaar is !

Dat heeft je hond ook verdiend! Verwen hem/haar maar lekker hoor meid!!

Jeetje wat erg dat je die moeder van die baby gewoon kent!!! Lijkt me echt vreselijk… Alleen het idee al… Brrr…

Meiden fijn weekend alvast! Ik weet niet of ik morgen nog kom, moet ff sporten, op verjaardag, dus heb drukke dag…

Oh ja ben nu trouwens precies 9 kilo kwijt :slight_smile: Dus nu nog 12 te gaan!!

x

Wow Cyn ! Proficiat ! Zoveel kilo’s al kwijt ! Echt een grote pluim waard ! Moet je maar kunnen in zo een korte tijd zoveel kilo’s kwijtspelen !

**@ Cyn: Jeetje, wat knap van je Cyn! Da,s best al wel veel in zo’n korte tijd. Oke, even doorbijten voor die andere 12 kilo en je vriend zal je niet meer herkennen. :wink: **

Alle anderen een heel goed weekend.

Groetjes Roanna

Pfff Turken en afspraken ! Een uur geleden zei de broer van mn vriend me dat mijn vriend een half uurtje later zou komen omdat hij zelf eerst de laptop nodig had om iets te doen… ok dan… een half uurtje is zo voorbij, heb ik ondertussen met mn vriend gebeld maar de verbinding was slecht, was ondertussen maar 20 minuten meer vooraleer hij er zou opkomen ! Zijn we ondertussen Bijna 1 uur later (!!!) en is hij nog niet op msn gekomen. Nou, echt hé, soms krijg ik het van die broer ! Mn vriend is altijd stipt met zijn uren, echt, op de minuut is hij stipt ! Maar zijn broer hé arrrghhhh ik krijg het hier hé ! Nooit op tijd, nooit beloftes op tijd nakomen ! Pfffff

@cyn…goedzo meid!! zijn er niet veel die je dan nadoen!!

komt hier nu met bakken uit de lucht…en onweer!!

liefs

Hier ook net een verschrikkelijk onweer geweest,straten blank maar oooo zo lekker afgekoeld!

Hier het mooiste weer uit !

We wachten hier tot de regen komt dus…het is dreigend, maar er komt niets!! Zaten al een uur te wachten, de schermen van mn vriendin waren nog uit, en nu is ze maar naar huis gegaan om ze op te rollen!

@Sev: die beelden worden vanzelf minder, en dan ineens ontdek je dat je er al een tijdje niet aan gedacht hebt. Maar nu zijn ze ZOOOOO ERG!!! En je moeder moet zeker gaan vragen bij de politie!!

@Cyn:TOPPIE!!! Echt goed van je hoor!!! En idd die 12 gaat ook nog lukken, mss niet voor je naar Yas gaat, maar eraf gaan ze. Ik kom iig niet aan, ben ik ook zooo trots op!! Er is een kilo of 7-8 bij mij af, en nu schommel ik alleen nog door het vocht.

@Weet niet meer wie: Make-up, niet met dit weer!!! Heb wel van de week een nieuw luchtje gekocht, van Escade, geen extra naam, is er alleen bij bijzondere aanbiedingen en verder niet. Een beetje zwaar, maar helemaal ikke!!
Vast wel terusten iedereen, maar dat moet gaan lukken met die koelere omgeving!!

@ Bep: Nou dan ga jij toch ook al de goede kant op? Je mag inderdaad best trots zijn op jezelf.

Hier heeft het wat gedruppelt en een beetje gerommeld, maar het wil hier ook niet echt doorzetten.

**Nouja, als het morgen maar droog blijft, want dan moet ik alweer BBQen. Ik heb het er maar druk mee!:laugh: :stuck_out_tongue: **

Groetjes Roanna

Sev: wat weer een verhalen allemaal!! Jij maakt toch wel de meeste gekke dingen mee van ons allemaal. Ik hoop dat de nare beelden snel overgaan en dat je weer rustig kunt slapen.

Cyn: proficiat hoor!! Je blijft me nog voor, maar ik zit je op de hielen hoor :wink:

Hier is het weer nog goed, ben nog naar een nachtmarkt geweest. Voor ons niet echt nacht, maar mooi op tijd. De kleine moet weer redelijk op tijd naar bed. Nog een rokje gescoord.

Ik kan het apenstaartje niet vinden op de laptop?!?!? Op de letters na lijkt alles wel een andere plaats te hebben.

Roanna: Ik heb deze mooie zomer (al :)) 1x een BBQ gehad en die was in de stromende regen van vorige week zaterdag. We hebben dus maar ik de garage gezeten. Ik hoop voor jou dat het weer morgen doet is.

Nou echt, die verhalen mogen beginnen stommen, is me allemaal teveel aan het worden hoor ! Heb momenteel weer meer zin om te huilen dan wat anders, voel me zooooo zenuwachtig , hoofdpijn en misselijk ! Komt dit allemaal door die ***hond of wat ?

@Sev: Ik denk niet alleen die ***hond lieverd, voor die tijd had je het ook helemaal gehad, en dit was de druppel!!! Gewoon proberen door te gaan, nog een paar daagjes dan ben je bij je liefje en komt het allemaal wel goed. VOLHOUDEN!!!