Turkish Tea Time Deel 5

“4 days until we are together” … zou dat ook niet een beetje meespelen?

Ik weet het echt echt echt niet meer ! Nou ja, mss ook wel, heb vanacht geen oog dicht gedaan en vandaag 12 uur gewerkt. Maar ja, ben ik echt nu niet sterker dan dat ???

Bep: ik dacht dat jij visite had?

Sev: kop op meissie, nog een paar daagjes en dan telt er nog maar 1 ding
JE VRIENDJE!!!

*@ Sev: Maar je zal ook wel een beetje zenuwachtig zijn voor je aanstaande reis, denk ik. Alles komt nu wel een beetje tegelijk voor je. *
**
Nou, doe rustig aan, want je moet wel een beetje ontspannen op vakantie kunnen gaan hoor! Sterke met alles.
**
*@MK116: Zit het @ die niet op de 2 dan op een laptop? Dat is wel even zoeken dan he? Ik hoor net op TV, dat het morgen droog blijft en alsnog 28 graden wordt, dus dat zit wel goed! :whistle: *
**
@ Jill: Bij jou ook alles oke? Hopenlijk gaat het al wat beter met je, dan van de week.
**
*Groetjes weer van Roanna :wave: *

@MK116: ff goed lezen liefje!! Die is naar huis omdat haar zonneschermen nog naar beneden waren en het hier nogal dreigde te gaan regenen(geloof dat het nu regent, weet het niet zeker dus hihi) Vandaar dat ik er nog ff ben!
MAAR…ben onderweg naar bed. Heb alles bijgelezen, alle mail gecheckt en nu kan de compie uit en kan ik de airco aan doen hihi:laugh:
Tot morgen!!
:wave:

@Roanna
Hij staat onder de 2 ipv erboven, ik ben erachter ctrl en alt tegelijk indrukken.

@MK116: Thanks, nu weet ik EINDELIJK hoe ik het €-teken weghaal onder de 5:laugh: zie je nu wel toch te oud voor die onzin(hahahahaha)
Nou voor de laatste keer vandaag: TERUSTEN!!!

sorry bep, het wordt al laat, slaap lekker voor straks en die weer zo spoken he vannacht :smiley: :smiley:

HAHAHAHAHA Hoop het niet

**Slaap lekker Bep en de handjes boven het dekbed he!:embarrese :asleep: **

Roanna

had gister na het werk nog even wat willen posten, maar was gister zo moe toen ik thuis kwam van het werken, dat ik vrijwel gelijk naar bed ben gegaan. heb aan een stuk doorgeslapen tot de werken vanmorgen om 7 uur ging

@beps: weltrusten

is er nog iemand?

hey ik ga slapen spreek jullie morgen weer!!!:asleep: :asleep: :asleep: :asleep: :asleep: :NETHERLAN

Hallo allemaal, ff melden. Ik ben er ook nog, en eindelijk is het weekend!
Vandaag weer ewerkt, en vanavond bij mijn oudste zoon op visite geweest, die vierde zijn 27e verjaardag! Oud hè??
Ik ga zo ook naar bed, en morgen gaan we dus voor een nachtje naar Terneuzen, bij onze “Turk” langs, die is morgen jarig

Maae eerst nog ff het een en ander in huis doen, dus al met al toch wel druk weekend, maar wel leuk.
Tot Zondag of zo, XXXxxx Mar

@Miere,fijn weekend in Terneuzen!!!

@Sev,is niet gek dat je je zo voelt,de stress van gisteren met die hond is normaal dat je de reactie pas achteraf krijgt.
En dan natuurlijk ondanks je fijne vooruitzicht van je vakantie heb je ongemerkt last van stress.
Het zou inderdaad beter zijn een beetje te ontstressen voor je vertrek maar dat zal niet gemakkelijk zijn.
Probeer toch even ergens een moment voor jezelf in te lassen,bv een lekker bad,een maskertje want anders zou je dat nog kunnen opbreken zeker als je daar gevoelig aan bent.
Vroeger had ik vaak migraine de eerste dagen van mijn vakantie door tot op het laatste moment van alles te regelen,tot het laatste uur te werken enz enz.
Nu ik niet meer kan werken is heel die spanning weg en heb ik er geen last meer van.
Dus als het even kan doen!!!

@Iedereen slaap lekker sweet dreams en morgen gezond weer op!!!

@Miere
Veel plezier in Terneuzen!!!