Turkish Tea Time Deel 5

Goeiemorgen ! Wss ligt iedereen nog lekker in zijn bedje ?
Ik moet straks gaan werken, eerst een dame van iets oudere leeftijd gaan oppikken die geen auto heeft en moeilijk te voet kan komen, staat om 6u deze morgen op onze lijst dus moet tante sev ook lekker wakker zijn ! De buren hier hebben tot een uur geleden nogal lawaai gemaakt ! Wss zijn de ouders weg en de 3 kinderen logeren hier wss als een soort vakantie met hun vriendjes ! baaaaaah ! nou, niet iedereen heeft al vakantie hoor !
MAAR: het ziet er momenteel een prachtige dag uit ! Net een dag om op reis te gaan vertrekken ! :wink:

groetjes en tot vanavond ! :wave:

@sev: jij werkte toch in een kapsalon he

wilde nog effe snel wat posten voor ik zo naar het werk moet ds spreek jullie vanavond weer

Zo de boodschappen weer in huis, alles klaar, nu de bovenverdieping enzo aan kant brengen!!! En dan is het huisje weer lekker aan kant!! Kan maar 1 week tegen troep en dan MOET het opgeruimt!!

Nog plannen voor dit weekend dames?? Wij gaan dus opruimen, en verder geen idee, niets doen en van de koelte genieten
:wave:

@beppie…succes met het verder opruimen…!! hier is het nu ook koel…echt weer eens lekker!

@sev…jeetje das wel heel vroeg!! weet die dame niet dat er ook zo iets als een taxi bestaat?

@wie ook weer…??? veel plezier in terneuzen!!

goedemorgen allemaal…lekker geslapen? ik wel…heerlijk zelfs.
dadelijk shoppen…wil nog graag nieuwe schoenen hebben…hoop te slagen.

wat zijn jullie plannen…?

tot straks…liefs

Moguh!!

Meiden allemaal fijn weekend!! Ik ben zo weer pleite! Ben net al naar de sportschool geweest, dus dat zit er ook weer op!! Vandaag op verjaardag (helaas niet bij Askim) en morgen weet ik nog niet, misschien wel even lekker niks doen ofzo!!

@Miere; veel plezier in Terneuzen

@Sev+Linda; werkse!

@Beps; succes!!! Kan je mijn kamer ook niet meteen ff doen dan??

x

@Sev
Jeetje wat een tijden, om 6.00 naar de kapper. Moet er niet aan denken. Zou ook niet kunnen want ze beginnen hier pas 8.00-8.30 uur.

@Beppie
Ben jij al actief geweest op de vroege morgen. Moet de boodschappen nog maar heb er echt geen zin in. Vannacht weer wakker door de muggen dus nog een beetje gammel, humeur is ook niet om naar huis te schrijven. Ga zo meteen luisteren naar Hande Yener, is mijn humeur zo weer op peil. Laatste dagen is Aşkın Ateşi mijn favoriet. Zo’n mooi nummer.

@Filiz
Succes met shoppen. Hoop dat je DE schoenen vindt. Wat gaan we doen het weekend? Vandaag dus de boodschappen en proberen hier wat orde in de chaos te scheppen. Morgenvroeg naar de kerk want er is een dienst voor mijn oma. Zij is maandag 3 jaar dood. Daarna mijn moeder helpen want de familie komt na de dienst bij haar bij elkaar. Ze is de laatste weken niet zo lekker, heeft last van haar longen, kan ze mooi blijven zitten en bijpraten met haar broers en zussen. Zijn er bij die verder weg wonen dus niet vaak naar Brabant komen.
Hebben ook nog een verjaardag dus morgen is lekker vol gepland.

Goedemiddag allemaal!

@ Cyn: Al zoveel kiloos eraf?? Wat goed :D. Nog 12 te gaan, maar dat red je ook wel. Is het nog te doen dat Sonja Bakker? Krijg je af en toe ook nog eens wat lekkers??

@ MK116: Doe jij ook het Sonja Bakker dieet of iets anders? En bij jou gaat het ook goed las ik?

@ Sev: Al die stress en dan nog met die hond erbovenop… En vandaag zo vroeg op! Ik ben blij voor je dat je bijna weg mag! Lekker ontspannen met je snoepje (= je liefje). Nog een paar daagjes!

@ Beps: als je toch bezig bent, kun je na Cyn ook bij mij langskomen ;).

@ Filiz: weer shoppen he, je houdt maar niet op! Na het lezen van je post ben ik nagegaan hoeveel paar schoenen ik heb gekocht in de afgelopen twee maanden. Dat zijn er 5 geweest… Ik zeg al niets meer.

@ Marion: je zit in ieder geval niet stil komend weekend. Ik moet ook boodschappen doen… Bah. Ach, moet ook gebeuren he? Sterkte morgen op de dienst en veel plezier daarna met je familie.

Ik ga zo maar eens winkelen (in de supermarkt) en daarna mijn tas inpakken. Morgen gaan we naar de oma van mn vriendje want die is woensdag jarig maar dan zijn wij allebei op vakantie. Verder is zijn nichtje jarig geweest, krijgt nog kadootjes van ons.
Vanavond hebben we een minifeestje bij een vriend. Er zijn nu redelijk wat vrienden thuis en omdat we elkaar al tijdje niet gezien hebben werd het hoog tijd voor een feessie. Bij deze.
Prettig weekend alvast aan iedereen!

@marion
Is je humeur weer wat opgeklaard na het luisteren van de muziek?
Lief van je om je moeder te helpen, kan zij lekker bijkletsen

@sev
Zijn jullie altijd om 6.00 uur open, zijn er dan echt mensen die al zo vroeg bij de kapper willen zitten???

@filiz
Veel plezier met shoppen en hoop dat je leuke schoenen vindt en dat je maat er ook nog is. Kan wel eens lastig zijn in de uitverkoop :slight_smile:

@bep
Wat ben jij al actief 's morgens vroeg.

@cyn en miere
Veel plezier op verjaardag.

Ik heb vandaag de oppas op het zoontje (5½ maand) van mijn zus, ik blijf thuis. Ik heb geen dubbele kinderwagen, dus ik kan niet weg.
Morgen wil ik weer een keertje naar Bataviastad, ff kijken of daar nog een leuk uitverkoopie hangt.

Iedereen die moet werken, werk ze en voor alle anderen… geniet van je weekend!!!

Ik had volgens mij ergens gelezen dat jij ook een rolstoel nodig hebt?? Ik weet niet precies wat een gesprongen longemboly is, maar aangezien je ruggenwervels aangetast zijn… Hoe kan een dokter zo’n grote fout maken?

@kris
Ik heb inderdaad ook met Sonja Bakker bezig en het gaat idd erg goed, ik ben bijna 5 weken bezig en vanmorgen was ik 9,2 kilo kwijt. Je hoort mij dus niet klagen hoor :smiley:
Als ik je niet meer spreek, wil ik je bij deze nu alvast een hele prettige vakantie wensen.

Zo terug uit de stad. Is me nu veels te warm om te shoppen. Langen rijen bij de paskamers en overal zweetgeuren, geen zin in…Heb nog wel weer lekkere shampoo gekocht, paar nieuwe make up spulletjes, lingeriesetje en wat andere kleine frutsels. Nu lekker achter het huis zitten met een tijdschrift + drankje. Misschien vanavond naar de bios maar hangt er maar net vanaf of we daar dan nog steeds zin in hebben. Heb eigenlijk gewoon zin in niks…

zo, druk, druk, druk…
zowel met werk als prive…
lekker lopen flirten en een beetje lopen sletten hier met enkele aangename toeristen…
tis alweer veels te lang geleden…hihihii…bloos…
prettig weekend allemaal!!!

Goedemiddag Iedereen!!

@Bloem,blij te horen dat je een stuk beter in je vel zit,geniet er maar van je hebt het meer dan verdiend.

@Dia,dat haat ik ook aan winkelen die zweetgeuren pfffff hebben we allemaal wel last van zweten maar bij sommige ruik je duidelijk dat het oud zweet is van een paar dagen.
Ik moet er niet aan denken dat ze juist dat t-shirt dat ik wil net ook heben gepast,bahh.

@ Diamond: Oh, dat heb ik ook met dit weer als ik in de stad loop. Afgelopen donderdagavond waren we ook ff in de stad en het was zo benauwd daar en dan inderdaad al die geurtjes om je heen, dat ik gewoon ff licht in mijn hoofd werd en ff moest gaan zitten. Daarna was het over, maar zijn gelijk naar huis gegaan, want dan hoeft het voor mij al niet meer.

**Zo, gaan zo weg naar Vorden, om daar met de hele familie weer eens te BBQen en als ik dan op tijd terug ben vanavond, drinken we er nog eentje.:stuck_out_tongue: **

Ik zet ze in ieder geval alvast koud!

@Bloem: Leuke verhalen op je site. Ik lees ze altijd met veel plezier. Nu, ik hoop dat je tussen de drukte door nog een lekker ding kunt scoren. :stuck_out_tongue: Succes ermee.

**Iedereen verder nog een fijn weekend. Groetjes Roanna:wave: **

@M, so dat is niet niks lijkt me ideaal jammer dat ik niet in de buurt woon,lijkt me ideaal om zo af te vallen.
Bij mij zou er dringen 20 kg af moeten maar ik krijg er met dieeten nog geen kilo vanaf.

@Roana,geniet maar van de BBQ,is altijd gezellig he.
En vanavond misschien nog effe op het vliegend tapijt?

Zweet is het enige nadeel van de zomer, somminge mensen hebben nog nooit van deo gehoord helaas.

@dia
Lekker niks doen is ook wel eens lekker, languit op de bank voor de tv :slight_smile:

@bloem
Je klink idd weer wat positiever, gelukkig maar.

@jill
zal ik de weekmenu’s inscannen en naar je doormailen?

@roanna
zeker als je nog gaat nadenken over al die geurtjes, dan word je helemaal onpasselijk. Eet smakelijk met je BBQ

@wie zijn kamer wil opgeruimt hebben doe het maar lekker zelf!!! :laugh: ik heb de bovenboel ook lekker niet gedaan!!! Gewoon met hubbie gebruncht en lekkere koffies gedronken, uurtje naar bed geweest, heeeeeerlijk geslapen en nu lekker niets doen!!

@MK116: Bataviastad!!! Iedereen wil erheen, en wij wonen er bijna(in Lelystad dus) en ik kom er bijna nooit!!! Is niet echt goedkoop en in mijn maten is er al helemaal niets te vinden. Voor hubbie nog wel eens(zit een grote mannen modezaak breed en lang dus!) maar verder…nee mij te duur!!

@Bloemmie: YOU GO GIRL!!! Genieten!!!

Ik doe helemaal niets, een is-je draaien en verder mss idd de bovenboel, WEEKEND!!!
:wave: