jaaa…ik heb ze…!!
van die zwarte met zo een lint wat je om je been moet knopen…had eerst andere zwarten gekocht, maar daar krijg je van die zweetvoeten in!!
idd ff zoeken naar mn maat!! heb 37, en daar is nu niet bepaald veel keuz in, maar ik heb ze en ben heel blij:D:D
@dia…idd wel erg warm om te shoppen!! vind ik ook altijd leuk, van die kleine frutsels kopen…naar welke film willen jullie gaan?
@kris…haha je kan er zelf ook welwat van dan!! veel plezier morgen bij de oma van je vriend!!
@mk…zo ook al 9 kilo…niet mis hoor!! ik zou het je niet na kunnen doen!! ben je al gestopt, of ga je nog verder lijnen?
@roanna…veel plezier met de bbq
heb ik ongeveer iedereen gehad? vast niet? maar vind jullie niet minder belangrijk dabn de andere hoor(K)
mijn broer is net terug van gc…heeft het heel leuk gehad, samen met zn vriendin…blij dat ze er weer zijn hoor!!
@Bloem: lekker genieten meid! Vanavond nog weer kroegentocht?
@Jill: ja idd die oude zweetgeuren, bah! In zo’n geval laat ik dat shirtje ook maar hangen.
@Roanna: have fun in Vorden! Eet smakelijk en wie weet tot vanavond met een drankje!
@MK: heerlijk zo’n avond languit. Moeten nog maar 's ff kijken wat we gaan doen.
@Beps: één keer geweest in Bataviastad. Moest ik naar de EHBO omdat het toen zó warm was en we de hele tijd in de brandende zon hadden gelopen. Was er helemaal niet lekker van. Dus niet veel van meegekregen.
@Filiz: als we gaan wordt het waarschijnlijk Pirates…Leuk die schoenen die je gekocht hebt! Veel plezier ermee!!
@ Dia: ik raad je pirates heel erg aan. Ik was naar de marathon en daarna wou mijn vriendje hem zien en zijn we nog een keer gegaan. Ik heb hem dus twee keer gezien en hij is nog steeds geweldig!! :D:D Zou echt gaan als ik jullie was!
@MK als je dat zou willen doen ik zou helemaal blij zijn.
Ik heb gisteren pillen in de apotheek gehaald maar ik geloof er niet zo in.
Ik kwam al flink bij door de morfine die ik slik,maar nu ik met roken gestopt ben wordt iknog dikker.Ik ben van maat 38/40 naar 46 gegaan ik stond van de week in een pashokje gewoon te janken van ellende.
Dus alle tips zijn welkom!!!
@Kristina,ik had die emboly al 5 maanden en ze hebben er niets aan gedaan dachten dat het een oud litteken was.
Dus geen bloedverdunners niks,ik werd zieker en zieker en viel 20 kilo en eindelijk na 5 maaden zagen ze het terwijl het in het begin al duidelijk op de foto te zien was.
Inmiddels was de emboly gesprongen en had zich genesteld tussen rug en nekwervels en was daar lekker gaan ontsteken.
In het ziekenhuis zeiden ze dat ik door het oog van de naald was gekropen ik had dood kunnen zijn.
Maar onkruid vergaat niet en ik ben er dus nog!!!
Wat een ellende hier met die gezondheidszorg af en toe! Je hoort ook verhalen dat artsen per ongeluk een instrument laten zitten in iemands buik ofzo…
Maar dit is wel erg stom van hen. Moet je daardoor in je rolstoel of komt dat vooral door je spierziekte?
Over dat Sonja Bakker dieet: volgens mij kun je dat in boekvorm kopen… Weet het niet zeker?? Maar als MK116 je de recepten doormailt dan is dat natuurlijk ook handig. Ik wens je er alvast veel success mee!
Volgens mij moet het wel lukken want het is Cyn en haar ook gelukt om 9 kilo af te vallen. Dat is op zich wel motiverend toch ;).
Bovendien ben je niet de enige op het forum die dan aan het dieeeten is, het is altijd leuker/makkelijker als er iemand meedoet.
Groetjes!
@Bloem
Ga je een keer uit je dak, wordt het ook nog vastgelegd op dvd :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Je ziet wel, we hebben overal onze spionnen.
Die onbekende waarmee je gezoend hebt is toch niet toevallig de broer van Filiz ?
@MK116
Lijkt me leuk om te shoppen in Bataviastad. Helaas is dat te ver uit de buurt. Mijn slechte humeur is weer weggetrokken hoor. Hande Yener en shoppen doen wonderen.
@Dia
Is ook toevallig. Had vanmiddag ook lingerie gekocht. Had er 3 aan gehad van E****t, kon niet kiezen, dus heb ze maar allemaal gekocht :embarrese . Was toch 40% korting. Ook nog een tas gekocht in de uitverkoop. Nog gekeken naar een spijkerrok maar niet gevonden wat ik zocht.
@Roanna
Veel plezier met de BBQ
@Filiz
Wat een geluk dat je geslaagd bent voor je schoenen.
@Beppie
Groot gelijk dat je de boel de boel laat! Het werk loopt niet weg (deed het dat maar). Is ook bijna niet te doen met dit weer, bij het minste geringste loopt het zweet van je af en heb je het gevoel of je kop uit elkaar barst. Heb alleen de koelkast en de was gedaan. De rest komt wel.
Ja ik werk in een kapsalon ! En ja hoor, we beginnen hééééél vroeg de zaterdag, altijd mensen bereid om zo vroeg te komen, meestal vaste klanten ! en ja, daar moet ik dan ook van de partij zijn !
euuuuuh, Hallo dus allemaal ! Ben er eindelijk, heb nog niets bijgelezen, had enkel die onder mijn naam ff gelezen ;).
Zojuist vriendlief gebeld, hij is oom geworden ! najah, en zijn broer heeft dus zijn laptop mee naar huis genomen (staat anders in het cafe waar hij na het hotel gaat helpen) en die broer was moe, hij slaapt nu … En mn vriend wil hem niet wakker maken omdat hij de hele nacht bij zijn vrouw en de baby is geweest bij de bevalling… Dus, geen internet wss vandaag najah, nog een goeie 2 dagen en een half en dan is hij voor MIJ ALLEEN !!!
@ Marion: jammer dat het werk niet wegloopt, of dat de kaboutertjes het nooit voor ons opknappen ;). Gelukkig dat je niet meer sacho bent!
@ Sev: gefeliciteerd. Je bent nu on-officieel tante
Dames, ik ga jullie verlaten. Ga zo naar een paar vrienden toe. Heb Sangria gekocht (niet echt Turks, maar wel errug lekker!) dus wij komen de avond wel door.
@Jill
Wat een vreselijk fout van de dokter om die embolie aan te zien voor een litteken. Meestal gebeurt zulk soort fouten ook nog bij mensen die al genoeg ellende te verwerken hebben, in jou geval de spierziekte.
Hoop dat het gaat lukken met Sonja Bakker!!! Zou mooi zijn als je wat af kon vallen.
@Kristina
Telt al lekker af voor je! Nog een paar dagen en je zit in Spanje.
Nou plannen zijn gewijzigd. Vanavond geen bios maar lekker een paar dvd’tjes huren. Wil nog graag een film zien die laatst in de bios was, over 11 september. Lijkt me erg interessant om te zien. Vriendje zoekt andere film uit dus lekker knus op de bank.
@Marion: heerlijk om weer een voorraadje nieuwe lingerie aan te schaffen toch, en met korting helemaal lekker super.
@Sev: heeft de kebab gesmaakt? Dus je bent tante geworden! Leuk! Wat is de naam van het kindje?
Vriendin is vandaag vertrokken naar Alanya. Ook met vertraging vertrokken zag ik. Nou ja, ook al moet ik tien uur wachten op het vliegtuig…ik wil ook die kant op!!!
@Sev PROFICIAT TANTE!!!
Ga je voortaan lekker tante Sev noemen. Alles goed met moeder en de kleine? Wat is het geworden een jongen of een meisje? En hoe heet het? OOOOOOOOOOO wat zijn we weer lekker nieuwgierig.
heb gister nog wel even in de boekwinkel gekeken naar het boek van SB, deze winkel had het niet binnenkort maar eens een keer kijken bij een andere kijken of zei het boek wel hebben en of het wat voor mij is
gefeliciteerd tante Sev
** wat leuk nu heb je helemaal iets om nog extra na uit te kijken.
Vrienden van ons uit Alanya hebben ook een kleintje van een half jaar nu,en dat zijn zo´n mooie kinderen met gitzwart haar.
Leuk onze kinderen waren kaal dan is zo een kop met haar toch veel mooier he.
@Dia,die fil m zou ik ook graag willen zien,heb al een voorstukje gezien lijkt me erg aangrijpend.
@Beppie,je bent een schat maar zo nu en danwippen wij de grens over naar Maastricht,ik zal eens kijken of ze het in de boekhandel hebben.
Als je een titel hebt zou dat wel handig zijn.