Turkish Tea Time Deel 5

@jill: jij wilt het SB-dieet ook gaan proberen? ik zit er ook over na te denken. Ga je nog iets leuks doen vanavond?

Voor alle nieuwsgierigen onder ons: Ik ben het zelf !!!

Heb mn vriend ook uitgevraagd, nou, hij wist enkel dat het een jongen was, maar dat wist hij al van voor de geboorte :stuck_out_tongue: enneuh, de naam hadden ze nog niet gezegd aan vriendlief, ofwel hebben ze nog geen. Ik heb hem gevraagd, zodra hij het weet, een smsje te sturen ! Maar de papa van het kindje slaapt momenteel dusja, kan nacht worden :smiley: Enneuh, verdere details volgen nà mn reisje :wink: hihihihi wachten jullie maar lekker in spanning af !

Haha typisch iets voor mannen,dat zijn allemaal dingen die hun niet echt interesseren gewicht lengte enz.

Vanavond niks op de planning dus kom ik jullie lekker vervelen hier.
Ja Linda ik wil eens bekijken wat dat precies inhoud maar als het een beetje te doen is dan ga ik het wel doen.

@Jill: De titel is: Bereik je ideale gewicht ! **ISBN: **9090192247
Maar het is buiten Noord-Holland niet overal te verkrijgen!! Hier in de polder vind ik het dus niet(vandaar dat ik Cyn er ook bijhaalde, bij haar ligt het in elke boekhandel!!) Meer info dan dit kan ik je niet geven!! Behalve dat iedereen die ik spreek die het SB-plan doet, ook echt afvalt!!

@Tante Sev: Spannend hoor, kan je volgende week gewoon bijna meteen het babietje zien!!! Heerlijk hoor!!

@Linda: Voor jou dus ook zie boven voor de info over het boek. Weet dus niet waar jij vandaan komt, maar het is gewoon niet overal te verkrijgen dus!!
Suc6. Hubbie had veel recepten van haar van internet gehaald, maar ik weet dus niet wat je wanneer mag eten en hoeveel haha!!

Zit me dus eigenlijk een beetje te vervelen, maar dat komt ook wel goed denk ik zo!
:wave:

@beps: ik kom uit twente

gefeliciteerd tante sev!!! ik wacht in spanning af hoor, voor de naar e.d.

@da…lkkr op de bank, das ook gezellig!! doe de groetjes terug wanneer je rieneke weer spreekt!!

@linda…gelukkig dat het iet gesmaakt heeft, en ach, alleen zijn is soms ook eens lekker

@beppie…laat het bakkie smaken;) neem je nu een met xtra wiskey!!

@jill…is idd leuk he, die kindertjes met al zo veel haar:D ik had ook al een kop zwart haar de eerste dag;)

nu we het over kinderen hebben, mn vriend is oom van drie kindertjes…echt schatjes. en ik wil in oktober graag een cadeautje voor de meenemen.
alleen weet ik niet zo goed wat ik voor de jongste moet, jongetje van 1…
gewoon een knuffel…maar dat vind ik weer zo gewoon…iemand ideeen?

ga met mn moeder een terrasje doen…

tot later

xx

@Linda: dan moet je dus ff kijken of het idd bij jullie te koop is, of laten bestellen met het ISBN nr. Of via B**.com!! Daar heb ik net ff snel de info voor jou en Jill vandaan gehaald :laugh:

@Filiz: Wat je ook meeneemt, alles is goed!! Ze zijn al heeel blij dat je aan hen denkt, dus. Een knuffel, een boekje met plaatjes of een autootje alles is goed!!

Ga zo maar eens een filmpje kijken denk ik

Terug van de videotheek, hebben er drie meegenomen! Dus dat wordt lekker kijken vanavond.

@Beps: Rien heeft problemen met d’r computer en is fanatiek aan het waterskieen en wakeboarden. Hopenlijk komt ze binnenkort weer wat vaker ff hier op de thee. Wat klinkt die koffie van je trouwens ontzettend lekker! Als je wat dichterbij woonde dan was ik ff een bakkie komen doen! Ben dol op koffie!

@Jill: ik laat je weten hoe de film was!

@Linda: heb het boek zien liggen bij de A*o winkel op het station van Hengelo.

Nou meiden ik kruip voor de tv nu! Fijne avond allemaal!

bedankt voor de tips!

@Dia: wij ook, vandaar dat we naar zo’n machine gingen kijken(een beetje perongeluk, maar toen ze ons dat ding lieten zien waren we eigenlijk helemaal verkocht, zeker toen we de koffie proeften!!! HMMMM) En dan naar een speciaal zaak, om bonen te kopen…al die verschillende koffies, en de verschillende geuren, zallliiig!!!
Ik zit naar filmnet te kijken. Wij hebben schotelantenne en zo af en toe hebben we ineens ook filmnet enzo!!

@Beppie bedankt voor de info MK zou mij een weekmenu doormailen dus ik ben heel nieuwschierig geworden.

@Filiz,een educatief speeltje is ook altijd leuk.

@Jill: suc6 ermee, ik denk dat zolang ik niet werk ik het zou kunnen doen. Maar op mn werk is het een onmogelijke zaak. Heb geen koelkast dus kan al die dingen niet vers houden!! Maar heb al dingen gezien die er errug lekker uitzagen!!

@sev
Gefeliciteerd met je kleine ‘neefje’ leuk dat je hem al heel snel ziet. Ik weet niet of je alle cadeautjes al gekocht hebt, maar anders kan je nog iets halen dat echt voor een jongetje is.

@jill
Ik zal maandag op kantoor e.e.a. voor je inscannen en het naar je mailen. Dan kan je even rustig kijken of het je wat lijkt. Als je het dieet wilt gaan volgen, dan kan ik je alles doorsturen of ik koop het boek voor je en stuur het naar je toe.

@filiz
Ik heb een dochter van bijna 1 jaar en die vindt dingen die geluid maken erg leuk. Of anders iets met blokjes wat ze dan weer ergens in kunnen stoppen.

@dia
Veel plezier voor de buis met je filmpies.

@bep
Een koelkast moet je idd (zeker met het weer van afgelopen weken) wel hebben, ik moet wel eens halverwege de middag kwark, yoghurt of melk en dat moet natuurlijk wel koud zijn.

@MK Je bent een schat,heb je mijn mailtje ontvangen?

Oei oei kwark en yoghurt dat mag ik niet hebben is dat een groot probleem?

Jullie zijn allemaal zo lieve schatten he ,er zijn weinig forums waar men zo met elkaar omgaat als hier.
Als je bedenkt dat we uiteindelijk allemaal vreemde zijn voor elkaar en als je dan ziet hoe hulpvaardig jullie zijn,ja sorry daar wordt ik een beetje emotioneel van.
Ik voelde me vanaf dag een al goed bij jullie,heb nooit het gevoel gehad een indringer of een vreemde eend in de bijt te zijn.Enof ik nu elke dag kom of een paar weken of maanden niet,het is alsof je nooit bent weggeweest.
En weet je wat helemaal toppie is? Onze leeftijden lopen nogal uiteen en daar is hier totaal niets van te merken.
Zelfs de hele jonkies nemen ons gewoon mee op sleeptouw.
Lieve allemaal ik wil jullie graag bedanken voor al die uurtjes gezelligheid!!!

EEN MEGA DIKKE SUPERKNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL!!!

@mk: ik zit er ook over te denken het te gaan proberen, zou je me eens een voorbeeld van een dag kunnen mailen

@jill
Knuffel terug hoor, ik heb je een mailte teruggestuurd. Voor een heleboel dingen mag je ook iets anders nemen, daar zijn lijstje voor. Die krijg je ook :wink:

@linda
Is goed hoor, als ik het gescand heb dan is het doorsturen geen werk meer.

Alvast bedankt mk, met of zonder dieet je ziet me in AD iig in bikini!