@MK ,heb je mail ontvangen thx voor de moeite.
Ik ga volgende week hier eens in de boekenwinkel kijken kan zijn dat ik het boek kan bestellen.
@jill
Mss kan je het zo bestellen, bep had het nr en de titel al opgeschreven
@linda
Dat is zo, maar jij mij ook
. Nog 7 weken te tijd om nog wat extra kwijt te raken. Wil je veel afvallen?
Hallo allemaal ! Dank je wel iedereen ! Nou ja, ik tante ? Mag ik eerst gaan trouwen met mn vriend hihihihi maar ja, zit er volgens mij voorlopig niet in ! En ja, idd iets voor mannen om die naam niet te vragen en zo ! Ga daarmee naar de oorlog !
Nou, ik ga denk ik zo meteen slapen, ben juist wakker van mn snelle slaapje hihi en nu maar lekker doorslapen tot morgen…middag ?
hihihi nou ja, zo laat word het vast niet ! Ik heb weer geluk, mn buren zitten voor de verandering wéér buiten met vriendjes en al, en zij kunnen moeilijk hun stemvolume aanpassen aan de avondklok ! Dan maar eens die ***hond erop af sturen ?
hihi aaaah grapje ! Heb slaap nodig en vriendlief zal vast vergeten dat hij beloofd had een sms te sturen als hij niet op internet kwam ! Nou ja, geef ik hem eens goed onder zijn **** volgende week ! ![]()
Slaapzacht meiden !
xxx
weeg nu 78, ben reeds 8 kg kwijt. wil sowieso onder de 70 komen, 65 lijkt me ok en jij?
weltrusten sev, slaap lekker, tot morgen
Vorig jaar samen met mijn man gedieet pfffffff hij 6kg eraf en ik 2 erbij en dan zondigde ik helemaal niet en hij wel.
Maar ja mannen vallen blijkbaar sneller af zn gemakkelijker.
Slaap lekker Sev!!!
hoeveel wil jij afvallen jill?
@linda
Mijn doel was 10 kilo, mijn gewicht voordat ik zwanger werd. Maar nu het zo lekker gaat wil er nog 5 kg extra af als het lukt. Nu nog 6 kg dus.
Ik voel wat hoofdpijn opkomen, ik ga maar snel slapen voordat het erger wordt. Slaap lekker iedereen.
20 kg veel he maar dat zal waarschijnlijk niet lukken omdat ik weinig of geen beweging heb en ook geen sport kan doen.
Slaap lekker MK en hopelijk zet die hoofdpijn niet door!
Ik heb net iets te snel mn laatste bericht geschreven, ik heb net een sms van mn vriendje, Zijn broer is niet meer met de laptop gekomen dus hij kan niet meer op msn komen. Het kindje noemt Asrin ! Mooie naam vind ik persoonlijk. Nou, mss krijgen jullie binnenkort een fotootje te zien van dat kleine turkje !
Slaapzacht nu allemaal, ik zal goed slapen nu ik nog een sms gehad heb van mn vriendje :love: enneuh, mn zus is bezig haar valies aan het maken, vanacht vertrekt zij al richting Kusadasi !
![]()
Nu zal je zeker goed slapen!!!Leuke naam trouwens,kort maar krachtig.
Wens je zus een hele fijne vakantie!!!
Goedenavond dames.
Sev, ook namens mij gefeliciteerd met het nu tante zijn! Je hebt weer genoeg te doen en te zien als je dus volgende week weg gaat. Alleen maar leuke dingen.
Ik lees dat velen van jullie met het gewicht bezig waren vandaag. En dan die Sonja Bakker is hier wel erg beroemd! Maargoed, als het helpt? Zo te zien bij enkele van jullie dus wel.
Ik had laatst hetzelfde als jou Jill. Ik paste zo’n longblouse en ik kreeg het niet over mijn borsten, zal ik maar zeggen, heen. Ik keek ook in die spiegel en zag ook weer dat lelijke buikje van me. Daar kan ook ik wel om janken. Heb dat nooit gehad, maar na de overgang en sinds na mijn hartziekte, dat ik meerdere medicijnen moet gebruiken en ook niet meer rook, ben ik ook 7 kilo aangekomen.
Nu mag ik nog niet zo klagen hoor, want bij een lengte van 1.58 m weeg ik nu 57 kilo, maar het zit allemaal op de verkeerde plaats en daar erger ik mij wel aan.
Wie weet daar een oplossing voor? Ik probeer iedere dag wel wat oefeningen te doen, maar het schiet echt niet op.
Zo, dit ben ik ook even kwijt. Voor wie kan ik nog wat inschenken? Ohhhh, wat zijn ze lekker koud vanavond. Heb trouwens lekker gegeten bij de BBQ. Niet veel vlees, maar ik heb toch nog wel even Indisch gegeten. Van die hete aardappeltjes met rijst en ei en 2 stokjes sate ajam.
**Fijne avond nog. Groetjes Roanna:wave: **
Het is toch wat he ik denk dat geen enkele vrouw tevreden is met haar figuur.
En dat probleem van die borsten Roana pfff ik herken het ik ben namelijk ook nogal flink op die plaats.
Je hoort vaak dat medicijnen zorgen voor gewichtstoename.
Ik ben 1.72 en weeg 81 kilo.
Mijn gewicht voor ik ziek was 57 kg.
Ja Jill, dat klopt van die medicijnen dat je daar ook van aan kan komen. Vooral van die betablokkers.
En in mijn geval zal het ook met de hormonen te maken hebben gehad, want toen alles nog “normaal” was, kon ik eten wat ik wou en kwam niks aan.
Gelukkig ben ik ook nu nog geen grote eter en al helemaal geen snoeper, maar moet ik toch wel uit kijken.
Ik zie dat er niet veel meer online zijn, dus ga ook maar naar bed. Ga ik nog even daar tv kijken.
Voor wie gaan slapen zo, alvast weltrusten :asleep: en de rest, tot morgen.
Groetjes Roanna
ik ga ook slapen weltrusten en tot morgen!
Slaap lekker en sweat dreams.
Tot morgen!
Goede avond meiden!! Hebben jullie ff heerlijk gebabbeld. Sonja is echt HOT vanavond. Had bij ons ook in de boekhandel gekeken, was nl. nieuwsgierig geworden, maar niet gezien. Denk dat ik het daar maar bestel want er MOET nog wat af voor oktober, krijg mijn korte broeken van vorig jaar niet dicht en loop nu in mijn oude kloffie. Vermoed dat ik anders beter in de sportschool kan gaan wonen.
@Jill
Ons zoontje was ook zo kaal als een biljartbal, de kinderen van mijn zus en broer ook. Moet daarom altijd wennen aan kinderen met een bos haar.
Trouwens, ben ook heel blij met jou…DIKKE KNUF!!!
@Beppie
Gelukkig kunnen we meestal nog een manier vinden om ons humeur weer wat op te peppen. Muziek doet het bij mij meestal erg goed en dan meestal op volle sterkte. Gelukkig kan dat hier, voordeel van het buitenleven!!
Wij hebben ook een schotel, het minimale pakket omdat we niet zoveel tv meer kijken, en gisteravond konden we ook plotseling Talpa weer aan.
@Dia
Had al het vermoeden dat Rieneke aan haar wakeboard vastgeplakt zat! En gelijk heeft ze want waar kan je met deze temperatuur beter zitten dan aan het water.
@Roanna
Geloof ook dat geen enkele vrouw tevreden is met haar figuur. Te grote/kleine borsten, te brede heupen maar meestal het buikje. Hoef ook niet echt te klagen hoor met mijn maat 40-42 maar aan die blubberbuik erger ik me wel groen en geel.
avaond thema>>gewicht…
meiden…dikke mensen zijn gezellig!! zolang je je lkkr in je vel voelt, is het goed niet?
ik let op wat ik eet, ik snoep niet veel en pak liever appelsap ofzo dan een glas fris.
@sev…Asrin vind ik ook een hele mooie naam hoor:)
nou…terrasje was gezellig…weer lkkr mensen gekeken…haha
nu nog ff kaarten in de tuin…lang leve de vakantie;) haha…en dan lkkr slapen.
tot morgen.
xx