ja, zal ik wel zijn geweest, elke maandag en donderdag mee op kroegentocht…ikke blond…en die vent met die camera weet me altijd meerdere malen te vinden. beetje blij doen voor de camera.
ben dan wel benieuwd wie jouw broer is filiz, misschien heb ik nog wel gezellig met hem staan kletsen ofzo.
tis igg niet die jongen met wie ik gezoend heb, want die gaat morgen pas naar huis. heb me trouwens ook maar eens netjes voorgesteld, maar zijn vrienden zijn veel leuker, dusse…vanaaf eens kijken of ik hem kan vinden…hihii
sev, gefeliciteerd.
de rest…sorry, jullie kletsen te veel!! hahahaha
@Marion: Gaaf hoor, die extra zenders!!! Wij dachten dat het kwam omdat 1 kaart het niet meer deed, en we die opnieuw moesten activeren, maar nee, dus…FILMNET OPNEMEN!!! hihihi. Nee wij kijken ook al zo weinig, en als we kijken is het discovery of animal planet, dus wij hebben basis!
@Jill: Ik ben langer(1,78) en ben gestopt met roken, heb tegenwoordig hormooninplantaat ivm mn operatie verleden jaar en weeg nu:confused: 115 :sad: Ben met weinig doen, en ook niet bewegen al 8 kilo kwijt gelukkig. Maar baal ontzettend, want ik woog altijd 90-95 en verleden jaar ineens pfffff 125!! Een internist is nu aan het uitzoeken of er niets extra’s mis is, want dan krijg ik hulp bij het afvallen wss!
@Sev: Zuur hoor, je zus al weg, jullie nog hier(of eigenlijk daar bij jou!) Maar nu gaat het ook snel!!
@Kris: Fijne vakantie…hoop dat je reis morgen goed gaat lopen enzo!!!
Wie heeft er zin het lijstje weer te zoeken?? Ikke niet ga zo aan de koffie :laugh:
Fijne dag allemaal
goedemorgen allemaal lekker geslapen? Ikke wel dat ging op zich altijd wel goed maar heb de laatste weken een beetje moeite gehad met in slaap komen, maar de laaste week hier helemaal geen problemen gehad viel zo in slaap en werd de volgende morgen weer wakker.
Ik heb het lijstje maar weer een opgezocht, moet zeggen moest wel weer een behoorlijk aantal pagina’s terug. Nou hier komt ie dan.
Sorry dat ik er gister niet was, maar had het druk druk druk!! haha…
@Sev, gefeliciteerd, en oh meissie dinsdag ga je al!!!
@Jill, Jeetje wat een verhaal, en wat een enorme fout van die artsen!!!
@llemaal,ik weeg ook echt veel te veel… Dus ik wil gewoon nog een zooitje eraf!! Ik zal nooit echt slank worden, en dat past ook niet bij mij!!
Meiden SB werkt dus echt! Ik ben nu 9.4 kilo kwijt… Sorry MK heb je weer ingehaald… Gister mocht ik (oven)friet, en dat was echt megaveel!!! Kijken of ik in 3 weken nog 4 kilo kan kwijt raken en Yas herkent me straks echt niet meer haha… Vandaag lekker niks doen, zou in ieder geval niet weten wat!
Goeiemorgen !!! Ikke héérlijk geslapen, ik heb zelfs mn zus niet horen vertrekken vanacht ! Die zit er nu dus gewoonweg al hé ! Maar ja, wij zijn er nog als zij al lang naar huis is, met dat idee troost ik me de komende dagen ! moeha ! Maar ja, ik gun haar die reis echt ! Ze heeft in 3 jaar niet meer naar Turkije kunnen gaan en wij wel, en ze zag er toch een beetje mee af ! Daarom vind ik het zo tof dat ze een weekje heeft gekregen en eens lekker te gaan ontspannen !
Heb vanmorgen een paar rokjes gepast om mee te doen en echt, ik kan er beter in dan andere jaren ! Wel geen SB dieet maar toch hihi
Nou, ik moet nu ff op boodschap, normaal doen we dat op zaterdag maar we zijn echt niet meer weg geraakt, ik ben als een blok in slaap gevallen !
Enneuh, o ja, de Kebab was hééééééérlijk ! Njammie njammie ! Wel 200 g erbij
Het is op zich goed te doen, eerste 2 weken was wel ff zwaar, omdat je trek krijgt in dingen die je niet mag enzo… Het zijn niet echt speciale dingen die je moet eten… Gewoon groente, aardappels en vlees… Verder yoghurt, brood, en vers fruit enzo!! Eigenlijk gewoon heel normaal eten!
ben nu reeds 8 kg kwijt wil nog zo’n 15 kg eraf, ga dit jaar op vakantie voor het eerst in bikini, kan nu ook weer broeken die ik de afgelopen jaren niet meer aan kon
Ons gewicht houd ons nogal bezig he,ik heb er zelfs van gedroomd vannacht.
Haha ik was aan het lijnen en viel heel goed af maar daarbij krimpte ik ook.
Op den duur was ik nog maar ongevver 1 meter,geen gezicht en iedereen keek over mij heen.
Ik werd badend in het zweet wakker en was oooo zo blij dat er geen reus naast mij lag.
@Sev,ik hoop dat je zus volle bak aan het genieten is,is ze alleen naar turkije?
@Beppie,Ja hormonen nog zo iets dan komen de kilo´s er helemaal snel bij.
Maar getroost ik wiet niet wie maar er werd gezegd dat dikkere mensen gezellig zijn dus…troosten we ons daar maar mee.
Zullen we het nu weer eens over leukere dingen hebben dan ons figuur? :whistle:
Wat een nachtmerrie Jill. Gelukkig was het maar een droom.
Oke, ik ga zo ff lekker uitgebreid in mijn ligbad poedelen. Ja, zit nu nog in mijn Disney big t-shirt.
Vanmiddag komt onze dochter met haar 2 kids, dus onze kleinkinderen van 9 en 7 en gaan we ff naar een hier dichtbij gelegen vliegveld Teuge. Vinden de jongens zo leuk en boeiend en het is er nu ook prachtig weer voor.
@Jill: ja vast waar, dat we gezelliger zijn, MAAR…ik wil er gewoon nog 25-30 kilo af!!! En dat gaat vast heeeel moeilijk worden dus. Ben nu iig blij dat het aankomen gestopt is, en ik wacht het maar ff af wat er uit de onderzoeken komt en dan kijk ik verder. SB of hulp of iets anders we zien wel
@Cyn: Lekker he dagje niets doen. Wij gaan zo naar mn ouders op de camping, ook lekker niets doen hihi
@llemaal: tot vanavond, en anders heeel vroeg morgen, want…van 9-12 MOTORRIJLES!!! FEESTEN!!!
Neej, ze is met een vriend van haar, eigenlijk haar ex maar ze komen nog altijd goed overeen maar volgens mij zijn ze weer een koppel maar wil ze het nog niet zeggen… heheh nou ja, niet alleen dus
@Filiz: neen nog niets ingepakt, is voor morgen anders vergeet ik wat ik al mee heb, heb ik véél te véél mee en mag ik de hele boel weer uit gaan pakken hihihi Ga vandaag alles beginnen klaarleggen op mn bureau, en de cadeautjes voor mn vriend samenleggen zodat ik niets vergeet.
@Filiz: is jouw echt naam dan ook Filiz ? Heb die naam ooit es gehoord op mn stage in het ziekenhuis van een collega haar dochter die zo noemde, vond ik zo een mooie naam ! Zo ja, is het Turks ? Want jij bent toch half half hé ?