Turkish Tea Time Deel 5

heb al lang geen films meer gehuurd ziet hier ook niet echt een videotheek gehuurd moet ik voor naar de andere kant vd stad

heb er thuis nog wel een paar liggen die ik nog niet gezien heb mss vanavond eentje kijken

@Kristina

:banana: HEEL VEEL PLEZIER :banana:
IN
:SPAIN: SPANJE :SPAIN:

bedoelde net dat er hier ook geen videotheek in de buurt zit

Kristina ik wens je een hele fijne vakantie, veel plezier, geniet ervan!

En de rest natuurlijk ook allemaal een hele fijne dag vandaag! Op het vliegveld … op de camping … met een film … op terras … in het zembad.
Vanmorgen naar de kerk geweest en daarna bij mijn moeder voor de koffie e.d. gezorgd. Ondertussen bij gepraat met de familie. Ben dus weer op de hoogte van het wel en wee van mijn neven en nichten en hun kids.
De laatste dag van mijn vakantie, morgen weer een halve dag naar kantoor. En 's middags samen met de kleine naar de tandarts. Dan dinsdag en donderdag weer naar kantoor. Alleen deze week wat extra omdat mijn collega’s nu met vakantie zijn. Meteen weer volop ertegen dus.

kris…ook namens mij een hele fijne vakantie in spanje!!!

zondag…heerlijk…uitslapen, ontbijten en lekker niks doen, oh ja, er staan straks 160 man op me te wachten op de luchthaven, kleinigheidje, hihihi.

ikke ben ook te gezellig. wel 25 kilo minder dan vorig jaar, maar toch, veel te gezellig. maar ik dans nu cker 3x in de week mijn heupen van mn lichaam en daardoor word het onderbuikje wel wat strakker, jammer alleen dat daardoor die bult van de bovenbuik zo dik lijkt. misschien meer vanuit daar gaan dansen.
T was gisteravond erg gezellig en ookweer niet, beetje verwarrend. heb iets gedaan waarvan ik achteraf wou dat ik het niet gedaan had, was niet echt de moeite zeg maar…
ben te veel verwend door de turken denk ik, dan vallen de hollandse boys toch een beetje erg tegen…of is dat een heel andere discussie?? hihi( zou hans het goed vinden als ik daarvan een poll maak…? bloos…hahahaha)
anyway.

gaan er binnenkort alweer mensen weg??
Kristina en sev?? oh, veel plezier!!
komen er al weer mensen terug?? hoe zou het in side zijn?? hahahaha

wat is het hier rustig!!! Waar is iedereen toch???

Schuilen voor de regen? :stuck_out_tongue:

@Kris: heel veel plezier in Spanje!

Net terug van verjaardag van m’n schoonzusje. Nu zo lekker de laatste film kijken. En dan op naar de 50 uur werken deze week. Ben benieuwd of het een beetje vol te houden is.

@diamond: sterkte komende week, je redt te wel. Werk elk jaar in december zoveel uur. Vooraf zie je er vaak tegenop, maar voor je het weet is het weer voorbij.

Het is haast niet te geloven, maar het is hier zojuist begonnen met regenen en onweren ( in de verte )

Goedenavond dames.

Zo, ff hier weer een beetje aan kant gemaakt, want ja, 2 van die boefjes kunnen smeren hoor! Maargoed wel leuk ze even weer gezien te hebben.

Hier regent het ook al een tijdje. Niet zo hard, maar toch! Heb lekker de tuindeur open staan, kan ff de warmte eruit!

Enneh Kris, mocht je het nog lezen, een hele fijne vakantie op Mallorca gewenst. Geniet ervan!:beach: Je gaat toch naar Mallorca, als ik het goed onthouden heb? :embarrese Waar precies ga je heen? Wij zijn er ook 4 x geweest, maar wel op verschillende delen van het eiland. Ook super hoor!

Ja Marion2, zo gaat dat hier ook hoor! Sommige familieleden zie je alleen op bruiloften en begravenissen en dan heb je altijd wel wat bij te praten… En werkse weer dan he!

**Fijne avond nog en de groetjes van Roanna:wave: **

*Hallo Meiden, *
Zo, weer terug uit zeeland, lekker weekend gehad met onze vrienden de Turken daar. we hbben Gamba’s gegeten, onze vriend trakteerde, hij had er geloof ik 80!!! We hebbe p.p. wel een stuk of 20 op, gebakken in knoflook(veel) olie, hmmm, zalig!! Wijntje erbij, jammie. Lijkt wel een week vakantie, maar is toch maar 1 nachtje! Lekker hoor.

*Net alles bijgelezen. *
@ Sev,Van harte gefeliciteerd met de kleine boef, ik ben benieuwd naar foto’s!
@@ Jill, Bep ik heb afgelopen week HET boek ook gekocht en ga dus morgen ook beginnen(SB)!! Heb de boodschappen gedaan en ben erg gemotiveerd, dus…Mijn weegschaal is al een tijdje leeg (batterij) maar de laatst keer was ik nog 108 kilo, dus ik kan wel wat kilootjes missen, hahaha.
@ Bloemmie toch!!!
@ Filiz, ook nog leuke dingen gekocht, ik kan ook niet ophouden met shoppen, vooral nu alles in de uitverkoop zo lekker goedkoop is.
@ Bep Veel plezier met de rijles, doe je voorzichtig?
*@ Kris , hele fijne vakantie in Spanje!!:SPAIN: *

Verder weet ik niks meer, misschien post ik later nog wat, het gaat trouwens al weer hard met deze deel 5!

O ja, gister nog SMS van Marjan gehad uit Marmaris, alles goed daar, ze genieten erg.

Nou, XXXxxx Mar

**Inderdaad nog 45 te gaan. Dat moet toch wel lukken dames? Kom op:banana: **

@ Miere: jij ook veel succes gewenst met het SB dieet.

Oja, ik las dat Bloem haar buikje weg werkt met dansen. Moet ik dat ook maar eens meer gaan doen. :banana: :banana:

**Groetjes Roanna:wave: **

@Kristina,een hele fijne vakantie!!!

@Linda,bedankt voor je berichtje!!! hoop dat het lukt

@Iedereen,sorry voel me niet echt goed tot straks of morgen!

@jill: Beterschap. Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. Tot gauw.

@Jill|: Doe maar rustig aan hoor. Zien we je een andere keer wel weer. Sterkte en beterschap.

**Groetjes Roanna :wave: **

Ik ga slapen spreek jullie morgen weer, mijn laatste dag als 25-jarige.