@Jill
Beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter!!
Haaai iedereen!
Zouden wij niet een titel kunnen verdienen in Guiness Book?? (met kletsen)Daar krijg je namelijk geld voor en als je genoeg sponsors hebt krijg je nog meer geld en dan kunnen we met zijn allen naar Turkije op vakantie…
@ iedereen die over dieeeten praat: heel veel success. Was wel hot topic zeg. Bloem heeft op zich wel gelijk, dansen helpt. Ik was laatst bij zo’n uitgebreide drogisterij/half apotheek ofzo enze hebben daar veeeeeeel afslankmiddeltjes!! Schijtthee, laxeermiddelen, pilletjes, smeersels, plakplijsters, etc. Nou, ben wel blij met mezelf. Ik wou er altijd wat af, toen kreeg ik een baantje, verloor 8 kilo, stopte met baantje, kwam weer 5 kilo aan, maar die vijf kilo is nie te zien. Had zoiezo nooit groter dan maat 38, nu meestal 36/38, maar ben maar 1.60. Beetje dwergje dus eigenlijk, maar mijn vriendje vindt het ‘schattig’ dus daar doe ik het maar mee:D.
@ Jill: Als je 57 kilo woog voordat je ziek werd, wasje dan niet veel te licht voor je lengte?
@ iedereen die mij een leuke vakantie wenste: bedankt! Degene die dacht dat ik naar Mallorca ging: toch maar gewoon vaste land ;). Wel jammer, ik houd van eilanden. In ieder geval, zit bij de middellandse zee. Voel me hier wel beetje loner, iedereen gaat naar Turkije… Ach, mijn kans komt binnenkort wel. Pa van mn vriendje is daar geboren (wel gewoon Nederlands) en hij wil er nog graag naartoe op vakantie. Helaas niet komend jaar denk ik want dan heb ik na ELKE vakantie examens :(.
@ Cyn: Je ligt op nummer 1! 9.4 kilo is echt veel, gefeliciteerd, ik vind het echt heel knap! Scheelt het nou ook qua kledingmaat??
@ iedereen die in bikini wil rondlopen en niet durft/iedereen die in bikini rond wil lopen maar onzeker is: gewoon doen. Nergens voor schamen. Jij hebt misschien een paar kilo teveel, maar dat bloedmooie meisje aan de overkant, met het perfecte lichaam heeft andere problemen. Het gras bij de buren LIJKT altijd groener, maar is het niet.
@ Bloem: Ach, soms zit het mee, soms valt het tegen ;). Je hebt niet altijd geluk. Geniet ervan nu je de kans hebt.
Aan iedereen waarop ik niet heb gereageerd: jullie zijn ook heel erg lief en jullie krijgen ook allemaal dikke knuffel!
Oja, @ Jill: Jij krijgt twee dikke knuffels. Eentje voor je post en eentje omdat ik wegga! Ik vind het hier ook heel gezellig, vanaf het moment dat ik hier binnenkwam!
Vandaag was ik dus bij de oma van mijn vriendje. Zijn nichtje was ook jarig geweest, ze was tien geworden. We hadden kadootjes (allemaal meidenspullen en make up, vond mn vriendje leuk joh, bij het uitzoeken). Vond haar moeder geloof ik minder leuk, maar dat is verder een heel leuk en vrolijk mens dus ze zat een beetje mee te geinen enzo. Echt leuke familie heeft hij :D. We hadden het wel voor elkaar: Ouders van mijn vriendje hadden gebeld naar die tante dat we kwamen, dus zij snel appeltaart in elkaar geflanst. Dat opgegeten te hebben kregen we stokbrood met knoflookboter enzoo. Toen dat op was gingen we naar oma, hebben daar de soep opgegeten met zijn driejen (vriendje, vriendjes broer en ik) en daarna kwam die tante en oom en nichtje ook naar oma en hebben ze Pizza voor ons besteld. Goed geregeld toch ;). En toen dat opwas zijn we weer naar huis vertrokken. Apeldoorn - Rotterdam is toch nog wel een eindje, maar vriendjes broer reed, ik mocht lekker achterin slapen.
Sorry voor de lange post!! Ik kom nog wel langs voor ik wegga.
Fijne avond allemaal, knuffel aan iedereen!
aaah, zittem hier een beetje te stressen!! Vandaag al weg en ik heb nog geen schoolboeken besteld… Ik kan niet meer huren via internet, dus moet ik het anders doen ofzo, anders kost het drie keer zoveel (900 euri voor een paar boekjes!). Heb toch wel erg mijn boeken nodig komend jaar, met al die examens enzo :S
Arg!
@Kris: Suc6 met het regelen van het allerlaatste!!
@Sev: Koffer pakken en weg wezen hihi!!! nee serieus, suc6 vandaag met de dingen die je doen moet. Niet teveel stressen, want je komt heus wel weg!!
Ohhh meiden!!! Zo me omkleden en heeeeeerlijk motorrijden dus!! Heb er zooo naar uitgekeken!! En het weer werkt ook nog mee!!! Niet te heet dus!! Zalig!!
Tot vanmiddag!!
![]()
Zenuwachtig zenuwachtig ZENUWACHTIG !!! Helleuuuuuuuuuuuuuuup !!!
Er is nog NX klaar maar ik heb nog een hele dag ! Straks boodschappen gaan doen (=4 winkels doen) daarna middageten, afwas, kattenbak verversen ;), mams helpen in het huis, valies maken, goeiedag aan oma gaan zeggen, vriendlief op msn, proberen slapen, opstaan en wachten maar tot de luchthaventaxi ons komt ophalen !!! En DAN: Lekker Taxfree shoppen !!! Wihiiiii ik heb voor 35€ fooien gekregen van mensen op mn werk en die zal ik nu echt echt echt es aan mezelf verdoen ! Make-up en parfum en zo. Van mn moeder moest ik het doen
hehehehe nou ja, die zei: je helpt al zoveel je vriend met je werkgeld voor zijn deel van het hotel te betalen, koop jij nu maar lekker iets voor jezelf ander geef je het ook nog weg ! nou ja, zal wel es leuk zijn !!
Nog even het lijstje:
**Kristina…31 juli…Spanje
**Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
@Kris: Goeie reis meid ! Geniet ervan !!!
enneuh…Mag ik ook even ? :whistle: **
**Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
Dan is het eindelijk zover !!! Sta ik ook eens op NUMMER 1 woehoeuuuuuuuuw super super super !!!
@Sev: Proficiat!!! Geniet van dit lijstje, want morgen ben je weg!!! Zal je best missen de komende dagen!!! Geniet meisje!!!
![]()
Ik is Broembroemmmmmmm
@Beps: succes met de broembroem ! Voorzichtig wezen, we kunnen onze beps niet missen ! Wie zal ons anders debielen gaan noemen ?
hihihihihi
Ikke boodschappen gaan doen nu ![]()
@sev
Succes met alle voorbereidingen!
@bep
Veel plezier op de motor!
@kris
Hoop dat het nog gelukt is met je boeken en nogmaals veel plezier in Spanje!
@dia
Heel veel sterke met je MEGA werkweek!
@jill
Beterschap! Ik heb je een e-mail gestuurd.
@linda
Bijna jarig… ik heb jou ook een e-mail gestuurd.
@miere
Gelukkig maar dat WW geen geur heeft, want al die knoflook van jou…
Hoop dat je genoten hebt van de gamba’s, want die zal je van SB niet mogen eten. Succes met het dieet!
@roanna
Huis weer aan kant, leuk hè de kleintje op visite. Mijn moeder vindt het ook helemaal gewelding als we komen.
Ik denk dat ik er zo wel weer een beetje ben, hoop ik ![]()
Gisteren in Bataviastad nog een rok en 2 hemdjes gekocht. Altijd weer leuk om wat nieuws te hebben. Vorig jaar was ik zwanger, toen heb ik de hele zomer niets gekocht. Ik had dus wel weer wat nodig.
Iedereen die moet werken, werkze en iedereen die vrij is => veel plezier!
Toch nog wat vergeten.
@cyn
Je ligt nog steeds voor hoor!
![]()
Maar we doen geen wedstrijd hoor, ik ben blij voor iedereen die afvalt!!!
Ben gewoon trots op je dat het zo goed gaat!!!
Hoera:banana:
Linda1980 is jarig vandaag.
Van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag!
Kris, jij ook alsnog een goede reis en een toffe vakantie in Spanje gewenst ( where ever you go) go, go, go!
![]()
Ik ga me nu ook opmaken voor de nieuwe werkweek, dus dames allen die weer moeten werken, werkse en voor diegene die om wat voor reden dan ook thuis zijn, maak er weer een leuke dag van.
Bep, scheurze weer!
Groetjes Roanna:wave:
Ik kom nog heel ff langs voordat ik wegga.
@ Sev: morgen ga je dan eindelijk naar Turkije!!:D. Heeeeeeeel errug veel plezier daar, geniet van je vriendje en het pasgeboren babytje.
Alles is gepakt, en ik sta klaar om te vertrekken. Alleen ben ik echt heeeeeel erg misselijk. Die anti-teken-beet pilletjs veroorzaken misselijkheid maar ik heb er nog maar 1 keertje last van gehad en uitgerekend nu… nu ik een hele dag in de auto moet zitten grom.
Fijne weken iedereen!
O!
Linda1980: gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van.
:embarrese Oeps… of is het nu morgen dat ze jarig is? Gister zei ze: tot morgen de laatste dag dat ik 25 ben.
Dus is dat vandaag Linda? Nouja, ben ik in ieder geval niet te laat, als het morgen is. :laugh: :laugh: :embarrese
Fijne dag allemaal Gr. Roanna
alvast bedankt allemaal, ik ben morgen jarig vandaag is mijn laatste dag als 25-jarige
:embarrese Sorry Linda1980 :embarrese
Ik had het gelukkig al verbeterd. Ach ja, in mijn geval, de leeftijd zullen we maar zeggen he?
Vergeet je nog wel een wat!
Roanna
Geeft niet hoor Roanna
@mk116: bedankt voor je mail. Heb toevallig op internet week 1 gevonden. Weet niet toe welke week jij hebt gescand?
@kristina: hoelaat vertrek je vandaag? Welke maatschappij? Wij vliegen in september met Trans****. Vanaf Schiphol?