@linda
Ik t/m week 5 voor je, als jij even je e-mailadres doorgeeft, dan kan ik het doorsturen.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH… Ik heb me vliegtijden!!!
Heen om 06.00 uur!!! Aankomst 10.30… Yasar zien om 12.30 ongeveer ![]()
Terug om 20.45 aankomst Nederland 23.30… AAAAAAAAAH Echt megacool!! Nu echt hopen dat het zo blijft!!
Meiden duimen jullie voor me??
X
@Linda
Geniet van je laatste dag als 25-jarige!!!
@Cyn
Wat een tijden zeg!! Tuurlijk duimen we dat ze zo blijven.
@Beppie
Hoe was het op de motor? Kwam vanmorgen ook een paar lesmotors tegen. Moest meteen aan je denken.
@beppie: hoe ging het rijden?
@marion2: dank je wel.
@mk116: bedankt voor je mailtjes
@cyn: zal voor je duimen dat het zo blijft. wanneer ga je ook alweer?
@cyn
Wat een tijden, daar dromen we allemaal van!
Nu maar hopen dat het zo blijft, ik duim mee hoor!
Onze vliegtijden in september zien er zo uit. Hier vertrekken om 16.50. De week erna hier landen om 16.05
@Cyn: Super die tijden, tuurlijk duim ik mee ! Ik zie vriendlief pas ergens rond 1.00 snachts ![]()
@Linda: Alvast een super gelukkige verjaardag gewenst !!!
@jill: ben je al een beetje beter ?
@Kris: Goeie reis !!! Sorry dat ik mezelf al op nummer 1 had gezet, ik dacht dat je al weg was ![]()
Ff jullie hulp nodig: Voor de baby heb ik mee: 3 hemdjes boven en onderstuk aan elkaar vast en een paar babysokjes en een beertje mee, is dit genoeg ? Ben zo van het principe: ik heb ze ooit maar 2 keer gezien die mensen en nu niet dat ik ze zooooo goed ken, de moeder kan geen engels… Enneuh, ik wil ook niet dat ze denken dat het geld op mn rug groeit… Die cadeautjes die ik mee heb zijn met véél plezier gegeven maar is het genoeg ? Nou, ik ben niet getrouwd met mn vriend, ook niet verloofd, we kennen elkaar nu 1 jaar en momenteel heeft mn vriendje niet echt een toekomst door zijn ouders… Wat denken jullie dames ?
@sev: jij een hele fijne vakantie toegewenst. Veel plezier. Geniet ervan smane met je vriend
@TanteSev
Tuurlijk is dat genoeg!!! Het gaat er niet over WAT je krijgt maar dat er aan je gedacht wordt.
@sev
Niet aan twijfelen, natuurlijk is het genoeg. Net wat Marion zegt, het is toch leuk dat je eraan gedacht hebt!
Marion, precies dat sev iets meeneemt is als leuk genoeg het gaat er echt niet om hoeveel
Hey ik ga moet gaan moet werken spreek jullie vanavond weer
Ok bedankt ! Nou, omdat mn moeder vanmorgen nog naar de kinderspeelgoedjes zat te staren. Ze voelt haar net verplicht nog iets mee te doen, maar die baby kan nog niet spelen, kan ik een andere keer weer iets meegeven als hij wat ouder is, kan ik dan aan mn vriend geven die het dan aan hun heeft. En ook, als ik té veel meedoe, vind ik ook dat zij zich mss gaan slecht erbij voelen of zich gaan verplicht voelen iets voor ons te kopen, wat helemaal niet hoeft, want ik weet dat ze het niet echt breed hebben…
@cyn…das natuurlijk helemnaal super!! ik duim mee hoor!!
@jill…hoe gaat het…? voel je je alweer wat beter??
@linda…alvast een hele fijne verjaardag voor morgen!! en voor nu, werk ze;)
@sev…tja meid, is altijd een beetje stressen voordat je ghaat…haha mn moeder kan er ook wat van!! morgen ben je gewoon al lkkr daar!! en kan je een week lkkr uitrusten samen met je sevgilim;)haha
hoe is het met iedereen? met mij is het goed;)heb al gewerkt, maar had me wel verslapen…oeps!!
hier beetje fris vandaag…maar geen regen.
mn scootrer is kapot:(dus als mamz de auto heeft, moet ik overal op de fiets naartoe…niet echt iets om vrolijk van te worden!!
maaaaarrrrrr…een autogarage hier int dorp is op zoek naar een leuk autootje voor me en die belde toenet…enn, ze hebben een renault twingo met open dak staan, ik ben de eerse die er kans op maakt:Ddus ga vanaaf ff met manz kijken,hoop dat het door gaat!! vind die auto’s zo leuk, het is zo een ligte groene:D
liefs
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
**
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
**
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
ik vind dat ik ook wel groot mag nu;) lijhkt het wat korter bij:D en tja, het zijn ook nog maar 25 dagen!!! olé
@filiz
Leuk een eigen autootje, ik hoop voor je dat het iets is.
@Sev, ja jammer dat jij hem zo laat ziet!!! Maar ja jij ziet hem wel al MORGEN!!! Lekker hoor!! Hele fijne reis meis!!
@Linda1980, ik ga over 3 weken!!!
x
@Linda: Geniet van je oudjaarsdag(hihi) en morgen, als ik het vergeet, een FANTASTISCHE VERJAARDAG, maar ik zal nog wel voorbij komen haha
@Filiz: Gave auto, een twingo. Hebben er 3 jaar 1 gehad, zalig echt!!! Hoop dat het je gaat lukken voor je!!
@Sev: Jij gaat morgen al naar mn favo Kusa!! Ik moet nog bijna 6 weken wachten!!! Ohhhhh heeerlijk!!! Maar we gaan elkaar morgen vast nog ff spreken!!
@Cyn: wat een tijden!!! Duim idd met je mee echt!!! (met wie vliegen jullie dan??)
Meiden, zoooo genoten. Die 4 uur vliegen om. Kan niet wachten tot volgende week dinsdag, of donderdag als ik slaag!!! Kan ik alleen toeren!!!
![]()
Nou ga jullie weer spreken!
![]()
Ga direct eens kijken wat ik in mn valies stop ! Tot zo ![]()
Ja tuurlijk beps, ik denk niet dat ik het zal kunnen laten om niet meer te komen kijken. Tuurlijk kom ik nog langs wihiiiiiiiiiiiii:D