@Beps, met martinair…
Ben echt blij!! Hoop zoooo dat het zo blijft anders wordt ik echt gek!!!
x
@Beps, met martinair…
Ben echt blij!! Hoop zoooo dat het zo blijft anders wordt ik echt gek!!!
x
@Cyn: echt toffe tijden, nogmaals duim met je mee!!
Wij hebben but-tijden in september dus: Heen: 18.25(!!!) terug 23.25!!! Maar ach, cola en biertje staan koud bij paps en mams, dus als we aankomen is er niets mis dus!!
![]()
Goed zo meiden alweer een deel voor de helft vol!
Heb ff gauw bij gelezen, nu weer verder werken.
@Cyn, wat vroeg dat je je tickets hebt?
XXxx Mar
wij zoude in aprik oo kal om 6 's morgens vliegen, dat werd 6 's avonds:(…
in oktober weer om 6 's morgens…hoop dat het zo blijft, maar ik ga dr niet van uit…
cyn…wil je niet bang maken hoor(K)en met al dat geduim hier;)moet het wel lukken.
xx
@Mar: Ik heb de tickets nog niet, maar heb vanmorgen met de touroperator gebeld…
@Filiz, mij maak je niet bang hoor… Ik zie het wel… al zou dit echt perfect zijn!!
x
:sad:
anyway, wilde eigenlijk niks kwijt, want het gaat nu echt kut. kan wel janken…zit zo met mezelf in de knoop dat ik het gewoon allemaal niet meer weet…links, rechts, is het wel wat voor mij, gaat het wel goed, voel ik me er wel goed bij…mammie!!
wat wil ik, waar wil ik dat en hoe??
ik word gek en iedereen merkt het aan me…leuk is dat
ga maar ff slapen en een flink potje janken, misschien dat dat helpt??
@Bloemmie: Doe jij wel rustig aan meis!!! Je moet er niet aan onderdoor gaan hoor!!! Rustig aan!!!
x
@Bloemmie schat…als je iets kiest…de gevolgen zijn dan voor jezelf…maarrehhhh kankhelpen???
![]()
@Bloem: Rustig aan meid, slaap eens een dagje goed door als dat kan, de volgende dag zal mss weer héél wat beter zijn !
@Beps: wij hebben dezelfde tijden als jou ! Verschrikkelijk maar ja, we gààn ! En das belangrijkste !
Valies zo goed als klaar ! Alleen euuuhhh, heb nu wel een goeie valies mee, en kan zijn dat ik die van mn vriend dus krijg, hij had het me al gezegd, maar ik ben bang, als ik een oude valies mee doe, dat ze openscheurt of zo, is al oud en zéér goedkoop. Kan je met 2 valiezen terug naar huis toevallig ? :whistle:
Askim was zojuist online
Ben er echt weer ff blij mee om hem te zien en spreken!
Sorry moest het ff kwijt!
x
@Cyn: Geniet van je gevoel!! VASTHOUDEN!!! Nog 3 weken!!!
![]()
Ja:D En dan mag (moet) ik wachten tot juli 2007 denk ik:confused: Ben ik heel erg bang voor!!!
maar ja we zien wel… Eerst nog 3 weken werken, en dan 12 dagen genieten van mijn turkie!
x
Héérlijk toch Cyn ? Die verliefdheid dan wel !
Nou, ik denk dat ik zal zeggen aan mn vriendje of hij die valies niet kan houden tot oktober
Heb echt té veel mee, zijn valies is eentje voor 8 dagen of voor iemand die in Turkije woont
hihihi En een kopen mag ik niet van vriendlief ! Hij wil persé de zijne geven ! Zou ik durven zeggen aan vriendlief dat ik wacht tot oktober om die valies mee te nemen ?
Maar Cythia toch! D’r zijn hier toch genoeg mensen, die jou tegen die tijd, er door heen slepen? Dan erbij, het duurt nog zo lang! Jij gaat eerst nog lekker daar heen :love: :love: en dan zie je wel weer joh! Moet je nu nog niet over nadenken.
**
O ja, over vliegtijden gesproken. Ik wist mijn vliegtijden naar Portugal in Oktober, ook al in April. Uiteraard wel onder voorbehoud.
**
Groetjes Roanna
**O ja voor ik vergeet Sev, een hele goede reis en een hele fijne vakantie en geniet van alles en van elkaar. :love: :love: **
Groetjes Roanna
Roanna, je bent een schat!! Bij OAD zijn de tijden altijd pas 3 weken voor vertrek bekend!!
Nou meiden ik ga naar huis, de weg weer onveilig maken met mijn karretje! Ik denk niet dat ik vanavond nog kom, dus tot morgen dan maar!
@Sev, mocht ik morgen te laat zijn, dan wil ik je nu alvast een hele fijne reis wensen!!! Geniet van je mannetje he!!!
x
Zo de kop is eraf! Nog vier dagen te gaan! Viel me vandaag reuze mee gelukkig.
@Sev: als ik je hier niet meer spreek voor morgen: HEEL VEEL PLEZIER MEID! Ga er voor 1000% van genieten! Geniet van alle momenten met je askim!
dag dames
ben ik weer even
heb het heel erg druk gehad de afgelopen tijd.
eerst was ik in juni naar Turkije.
was met een vriendin naar Adana waar we meededen aan de Summer University van Aegee (een studentenorganisatie uit Europa). Het was echt super gewoon. We hebben het ontzettend gezellig gehad met heel veel verschillende mensen uit verschillende landen. We hebben heel veel gezien.
Toen ik weer thuis kwam moest ik verhuizen. Ging bij mn vriend intrekken (woonde ik officieus al 5 mnd maar ok nu dus echt)… we wonen nu “echt” anderhalve week samen. Van de week afspraak met makelaar want we willen wat groters…
en we gaan in augstus lekker samen naar Turkije. Naar Dalyan dit keer. Ben ik nooit geweest dus ik ben heel benieuwd.
naja dat was ik weer even.
Hoe is het met jullie???
@ nur, wat heerlijk om weer wat van je te horen!! zo te horen gaat ie toppie, helemaal super toch??
@ sev, heel heel veel plezier in turkije bij je turk en geniet ervan
@ cyn, 2007 is nog zoooo ver weg, geniet nu maar eerst van je tijd dit jaar!! hoe kan jouw askim eigenlijk zo vaak online komen, midden op de dag??
@ diamond, weer aan het werk??
mbt vluchttijden, altijd koffiedik kijken denk ik, soms staat de tijd al lang van tevoren vast, en dan verandert er weer iets, echt hopeloos. ik hou me er maar niet te veel aan vast.
hier nog steeds kut, janken hielp niet echt.
probleem is, ik loop tegen zo veel dingen aan, van mezelf, en dat is goed, dat ik inzicht krijg in mijn eigen doen en laten, maar ik zie geen manier om die dingen te veranderen (zijn namelijk allemaal slechte dingen, uiteraard…)
zo kom ik niet enthousiast genoeg over op de luchthaven…mag wel wat vaker lachen
nu is het probleem natuurlijk, dat ik het hier niet mega mega geweldig vind, maar afgezien daarvan, ben ik gewoon niet een of andere blonde tosti, die heel de dag met een grijns op dr smoel loopt. als ik niet lach, dan kijk ik gewoon best serieus en dat zien mensen die mij niet kennen al vaak als donker en boos…en dat ben ik dan helemaal niet, maar ja, hoe te veranderen?? en moet ik dat wel veranderen?? want dat is gewoon hoe ik ben, maar ja, ik vind het werk wel kei leuk en daarvoor moet dat wel anders, offe…vind ik het werk eigenlijk wel zo leuk…pfff…weet het allemaal niet hoor. zo zijn er gewoon zo veel dingetjes, niet makkelijk dus, en mijn collega die steekt haar mening nou niet echt onder stoelen of banken en kan dit dus behoorlijk bot brengen. dit is haar bestemming en zij is wel min of meer verantwoordelijk voor mij, dus zij vond het niet goed gaan en kaartte dit eventjes aan…nou lekker is dat.
anyway
ga idd morgen maar eventjes goed slapen en lekker naar het strand en eventjes genieten en dan woensdag opnieuw proberen en lekker naar de kapper en ff relaxen…
zo dubbel, in turkije ging alles zoooo vanzelf. ik werd door iedereen binnen 2 sec. geaccepteerd, ik werd gewaardeerd voor wie ik was en ik straalde gewoon geluk uit en daardoor ging alles vanzelf. en hier…pfff…kan net zo goed in NL zijn, want maakt geen ene zak uit.
ok…lekker bericht van mij, maar ik ben het tenminste kwijt. (dat lucht op!! hahahah)
@Nur: leuk je weer te horen!!! Leuk he dat samenwonen! Echt super dat het zo goed gaat tussen jullie en dat er weer een leuke reis te wachten staat!