@Iedereen: bedankt ! Ik zal eens aan jullie denken als ik aan het strand lig met de voetjes in de zee :RockOn: zààààlig ! Nou, je raad het nooit: Vriendlief kwam daarjuist op msn, is tamelijk vroeg ! Maar super dat hij kwam. Nou, half uurtje later heeft die broer van hem ZIJN laptop alwéér nodig voor iets, vind ik echt zo k**** hé ! Hij heeft zelf een computer, alleen een vaste en die staat thuis, ze waren nu in het cafe ! Nou, ik kon echt er niet meer mee lachen hoor, en heeft mn vriend wss wel gezien ! Echt hé, ik kan tegen veel, maar dit was de druppel. Mn vriend is de oudste zoon, heeft hij toch meer te zeggen ? Altijd springen voor zijn broer ! Nou echt ! Ok, hij komt binnen 2 uurtjes terug en ik heb het hem echt doen beloven (nou ja, 2 turkse uurtjes zullen het wss zijn want zijn broer is nooit op tijd ! ) Ah ja, ga verder de laatste spulletjes wegsteken. Tot zo x
Nou meiden, de 1e werkdag zit er weer op :bored:, al is er niet veel uit mijn handen gekomen. Had er al geen zin in en dan zit er natuurlijk van alles tegen. Een zoon die vanmorgen niet vooruit te branden was. Toen geen koffie op het werk want het koffieapparaat was kapot, halve gebouw dus maar door voor mijn bakkie. Een hele mailbox vol met spam. Een berg kopieerwerk en een monster van een kopieerapparaat waar iedere keer het papier in vastloopt. Staat dat bakbeest ook nog in een smalle nis, je hebt rondom maar heel weinig ruimte, moet jezelf in allerlei bochten wringen om het papier er aan alle kanten weer uit te krijgen. Tja … soms zit het mee en soms zit het tegen. Hopelijk gaat het morgen beter.
@Nur
Leuk weer van je te horen. Fijn dat alles zo goed gaat.
@Cyn
Eerst lekker genieten van je vakantie!!
En dan verder kijken, kan alleen maar meevallen toch? Wie weet zit er nog wel een extra reisje aan in 2007. Je zit met je neus op de aanbiedingen!!! Of een studiereisje misschien?
Haha jullie zijn echt allemaal lieverds ! Sorry meiden als ik daar niet op internet zal komen, doe ik nooit op reis, tenzij het héél dringend mocht zijn. Maar normaal gezien maak ik niet de gewoonte van op internet te gaan in Turkije, ik kan gewoon niet overweg met die toetsenborden daar ! Een regelrechte ramp ! Tenzij mn vriendje zijn laptop in het cafe staat, daar is internet en àls ik erop mag kan wil neem ik wel even een kijkje ! Doe jullie best tot aan deel 6 ! Heb ik lekker weer huiswerk als ik thuis kom
Nou, jullie horen me vast nog wel !
@Filiz: Proficiat met je nieuwste aankoop ! Super een eigen autootje ! Have fun but be careful !
@ Feliz: Gefeliciteerd met je autootje hoor, wens je veel veilige kilometers toe!!!
@ Bloem: T zit je ook niet mee he. Heb je nog wat van je turkse prins gehoord? Hou je taai daar in GC, het komt vast wel goed enne het is zo september
@Filiz: Veel Veilige kilometers meis!!! Echt een toppie wagentje!!! Wij hebben er heeeeel veeeeel lol mee en in gehad!!!
@NUR!!! Gaaf wat van je te horen, en vooral gaaf dat het allemaal zo goed gaat!!! Samenwonen!!! Toppie!!! Dus dat gaat ook goed!!! En een ander huis(je)…TOPPERTJE!!! Wat ik dan wel weer ff minder vind is dat je me net ff 1 plekje naar beneden moet zetten op het lijstje!!!(hihi)
@Sev: niet op WW komen dame, je hebt vakantie, en je bent bij Askim!!! Daar genieten. Tot morgen(hihi)
@Bloemmie: Denk aan je, hoor het wel weer!! Maar wel volhouden, anders baal je daar weer van straks. En wees dan maar een blonde “tosti”(hihi) en doe wat de dozen van je vragen, en klaar!!! GENIET WEL!!!
Ga niet te laat naar bed. Ben toch een btje moe van alles!! Maar wel giga relaxed!!!
@Linda: het was weer kicken!!! 4 uur les gehad, veel geleerd!!! Eigenlijk alles gedaan wat we voor het examen moeten weten. Volgende week dinsdag weer een blok van 4 uur, en dan woensdag examen om 14 uur!!! Spannend!!!
Ben nu wel moe, komt ook doordat ik daarna nog best druk geweest ben in huis met schoonmaken en wassen enzo!! Zo maar eens lekker slapen!!