@Beps: alvast véél succes met je examen op woensdag ! Ik zal voor je duimen vanuit je favo Kus !
Spannend zal volgende week woensdag voor je duimen. Ga ook op tijd naar bed, heb barstende koppijn. Hoop dat ik morgen wat beter te pas ben.
@Filiz: wat leuk dat je hem gekocht hebt! Vindt dat echt van die schattige karretjes. Nu maar lekker rondcrossen!
owwww wat ging het hier weer ff vlug op ww !
Nou, vriend zit online, en volgens mij werken we onze zenuwen op elkaar af ! Héél leuk ! NOT ! Kan hem een schop onder zijn kont geven momenteel !
@Sev: Werk jouw zenuwen nu niet af op je vriend…jullie kunnen allebei niet wachten tot het morgenavond is en jullie elkaar mogen omhelzen(hihi) Laat het nu!! En ja, duim maar voor me daar, brengt vast geluk!!
@Linda: Lekker slapen doet wonderen, ik denk ook dat het door de spanning in de lucht komt, nu dat het wat minder warm gaat worden!!
@Jill: Al een beetje opgeknapt??? Ik heb nogal aan je moeten denken vandaag. Weet niet waarom, maar ik heb dat dus gedaan. Kuss
@llemaal: Terusten ik ga tot morgen
![]()
@Beps: hij is er al van ! Hij kan echt niet werken onder stress of hij moet het op iemand afreageren… Hij zei me: de laptop staat op de bar, iedereen kan zien wat ik schrijf en ik word er agressief van ! Zeg ik: ja ik zie het !! zegt hij: ik zie je morgen wel in het echt, tot morgen ! heb ik gewoon: ja doei gezegd. Ja zeg hallo ! Ik ben geen ongevoelig wezen waarop iedereen zich kan afreageren ! Hij heeft daar mensen genoeg om op af te reageren ! En jaaaa hij zal het wel nog eens geweten hebben ! Ik laat niet over me heen lopen ook hoor :s en ja ok, ik ben ook best wat zenuwachtig en ben ik véél gevoeliger dan ! Nou ja, dat het maar vlug morgenavond is dat we elkaar in real life zien ! Want via msn word ook veel misbegrepen…
@ Sev: Ik denk ook dat de zeuwen nu beginnen te komen, nu het steeds dichterbij komt. Beter morgen in het echt communiseren :love: dan via MSN. Geeft inderdaad nog weleens misverstanden.
@ Bep: Dat had ik nu ook de hele tijd. Moet ook steeds aan haar denken, van hoe zal het met haar zijn?
***@ Diamond: Hard gewerkt he? Nou, dan heb je wel een lekker shake verdient. Niet teveel, want je moet nog de hele week goed en fris op je werk verschijnen. :whistle:
***Fijne avond nog en voor wie gaan slapen, weltrusten en Linda een paracetamolletje doet vaak wonderen. Het beste ermee en droom maar vast van je 26e verjaardag.
Groetjes Roanna
Héééééé waar is iedereen ? Kom op ! Hier moet je zijn !
@bep en @roanna
Ik heb Jill vanmorgen het SB dieet doorgemailt en daarna niets meer van haar vernomen. Ze is vast behoorlijk ziek, want ze is hier iedere dag.
@Jill
Als je ziek bent, van harte beterschap. Hoop snel weer iets van je te horen!
@Sev
Morgen sluiten jullie elkaar weer in de armen en dan is alles weer goed ![]()
Heel veel plezier in Turkije en geniet volop van elkaar!
@Filiz
Gefeliciteerd met je Twingo, heel veel plezier ermee.
@Marion
Het was dus een echte maandag, af en toe heb je zo’n dag
![]()
mk116: bedankt voor je mailtjes zal het van de week eens doorkijken en kijken of het wat voor me is en of het te combineren valt met mijn werk
@Jill: véél beterschap mocht je nu echt thuis ziek zitten ! Hoop dat je snel weer beter bent !
@linda
Dacht dat je al lekker in je bedje lag.
Ik hoor wel hoe het afloopt. Ik had vandaag een fruitdag, de hele dag fruit en fruitsap en als ‘diner’ een 75 gr tartaar met 250 gr roerbakgroente en dat was alles… maar ik leef nog steeds. ![]()
SEV,EEN SUPERMEGA GEZELLIGE VAKANTIE EN GENIET VAN ELKAAR !!!
@MK bedankt voor je mails en de recepten,ik laat weten wanneer ik start,ik kan voorlopig de deur niet uit om alles in huis te halen.
Maar kan ik ze wel al goed bestuderen.Bedankt en een dikke knuffel.
Dank je wel !!! Sev gaat slapen nu ! Dat ze niet met wallen haar vriendje moet onder ogen komen hihihi
Oh jééééééééééé, eindelijk is het moment er bijna ! Na zo lang wachten ! eerste keer dat ik hem zo lang niet meer gezien heb ! 5 maanden ! Ok sorry voor de meiden wiens vriendje in het leger zit !
Lieve Sev slaap lekker en droom maar van een mooie vakantie,genieten is de boodschap.
En de groetjes aan je lief!!!
Hey Jilly!!! Hoe is het vandaag met je? Gaat het weer iets beter?
@Sev
Sweet dreams en nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!!!
Mk116 lag net ook al lekker in mijn bedje maar had de pc nog aan staan was het tweede deel van the mummie returns in mijn bedje aan het kijken ben er nu even uit om d epc stop te zetten en ga zo slapen…
Weltrusten. Slaap lekker. Tot morgen.
Heyyyy Marion,nee niet echt ik heb een aantal ruggewervels die geblokkeerd zitten en dat doet zo pijn,ik kan niet liggen,niet zitten eigenlijk alles doet pijn.
LINDA EEN HELE FIJNE VERJAARDAG!!!
en een fijne dag!!!