Turkish Tea Time Deel 5

bedankt voor jullie felicitaties mieden!! jullie zijn allemaal schatten!!
krijg hem pas vrijdag, dus met rondcrossen moet ik nog ff w88…

@sev…meid, je hoeft je tegen over mij niet te verontschuldigen hoor!! nog een ha;f jaartje en dan is ie alweer uit het leger. ik die tijd zie ik hem nog 2 keer, en na het leger kan ik ook weer meteen gaan;)
een hele fijne vakantie wens ik je met je vriend, geniet van elkaar!! je hebt het verdient!!!

@mk…kan je nog fruit zien??

@jill…jeetje, klinkt niet zo goed, hoop echt dat het snel beter gaat!! (K)dikke kus voor jou hoor!!

meiden, ik ga ook slapen, kan morgen lkkr uitslapen:)vind ik heerlijk!!

liefs

:banana: @LINDA: GEFELICITEERD!!!:banana:

:turkey: @SEV: FIJNE VAKANTIE :turkey:

:slight_smile: @JILL: BETERSCHAP!!! :slight_smile:

:turkey: Cynthia…21 augustus…Gümbet :turkey:

Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Nur…26 augustus…Dalyan
**Beppie…10 september…Kusadasi
**Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

Zo meiden meteen het lijstje weer eens naar voren. Die Cyn mag toch maar genieten, zij staat gewoon bijna 3 weken op 1!!!
We hadden altijd de volgende 5 er tussen, zijn er nu 6 omdat Dia en Linda op dezelfde dag vertrekken!!!

Vandaag niet veel bijzonders, behalve de badkamer, moet nodig!! Heb steeds minder zin in dingen!! Voel me op het moment slechter dan tevoren! Erg depri, veel vocht vasthouden, en ik weet niet…komt wel weer goed hoop ik. Slaap maar wat meer…weet het ook niet. En dan denk ik aan Jill en voel me een ongelovelijke zeurpiet!! Wat mankeer ik nu…niets toch…een beetje depri…ach wat stelt het voor…niet zeuren!! Maar dan wil ik wat gaan doen en dat lukt dan niet!!
Ik zeur, en het komt goed…uitkijken naar volgende week dinsdag, rijles, YEAHHH

Later maar weer, ga nog wat slapen
:wave:

Goeiemorgen !!! Ik kon vandaag echt niet lang slapen ! Heb kriebels overal ! We hebben zojuist naar mn zus in turkije gebeld, ze vind het daar echt super en ze voorspellen 42°C de komende dagen, dus dat beloofd !
Heb ook juist een afspraakje met mn zus gemaakt om naar het cafeetje eens te gaan waar mn vriend helpt bij zn broer. Hij wil zoooo graag eens mn zus en haar vriend zien ! Dusja :wink:

Nou, vandaag hoor ik vriendlief niet meer tot hij gedaan heeft met werken maar dan zit ik juist in het vliegtuig, hij zou een sms sturen, dus moet ik wachten tot ik in Izmir ben, om iets van vriendlief te vernemen ! Maar ja, het is nu écht niet lang meer !!!

@Linda: Gelukkige Verjaardag, geniet van deze dag !

@linda
26 jaar, hartelijk gefeliciteerd!!

@sev
Heb je nog wat kunnen slapen? De hele nacht over je vriendje gedroomd???

@jill
Je was toch weer online gekomen, gelukkig maar. Iedereen was al een beetje bezorgd om je! Vervelend dat je zo’n pijn hebt, hopelijk wordt het snel weer iets beter zodat het weer dragelijk is.

@bep @jill @bloem
hopelijk waait de donderwolk snel over en gaat voor jullie de zon weer schijnen.

@MK: ja hoor, tamelijk goed geslapen, alleen enorm wat kriebels in mn buik :smiley:

@sev
Hoe laat vliegen je en hoe laat ga je naar de luchthaven, ga je eigenlijk alleen?

@Mk: we vliegen om 18.30 vanuit Brussel. Wij gaan naar de luchthaven met een luchthavenservice, soort taxi dus. Ik ga met mn ouders, en eens in Turkije in het hotel is mn vriend er ook bij. Mn zus zou normaal gezien geen vakantie hebben door stages in school die ze moet doen, maar heeft vorige week te horen gekregen dat ze toch een weekje krijgt. Zij zit er al met haar vriend maar in een ander hotelletje tegen het centrum van Kusadasi. O ja, wij vertrekken uit huis om 15.00 komen ze ons halen.

En we vliegen met Pegasus :wink:

@sev
Oh je hoeft dus niet alleen te reizen. Spannend hoor, het komt nu echt dichtbij!!! Nog ruim 6 uurtjes en dat gaat de reis beginnen.
Is je koffer al klaar? Doe je er wel een extra band om voor de stevigheid, het was toch niet meer zo’n nieuwe.

@MK: gelukkig hoef ik deze keer niet alleen te reizen, met meer is beter dan alleen hé ? Nou, ik heb de nieuwe koffer mee, een harde zo. Héél stevig maar ik doe altijd een band om, je kan nooit weten dat die openspringt of zo. Er hangen wel 3 slotjes aan op zij en vanvoor maar ja. Ik heb aan mn vriend gezegd dat ik zijn valies wel tegoed hou :wink: Maar hij zei: nééj, doe ze maar mee, ik heb ze niet nodig, en als ik ze nodig heb, vertel ik het je wel ! maar ik zei toen: ik kan geen 2 valiezen meenemen op het vliegtuig ?! Zegt hij: we praten er nog wel over ! dusja hihi

@sev: valies is dat een koffer ? Hihi

10 / 10 Linda !!! :smiley: Jij kan Belgisch :wink:

**Hieperderpiep Hoera :banana: **

Nu mag het dan eindelijk echt! Linda van harte fefeliciteerd met je 26e verjaardag en nog vele goede jaren gewenst en natuurlijk ook voor nu een fijne dag.

**We komen vanavond wel even een koud drankje halen. :laugh: :laugh: :RockOn: **

@ Sev: Daar gaat tie dan! Veel plezier!

**Groetjes allen… van Roanna :wave: **

Maar ik ben nog lang niet weg ! Jammer genoeg dan wel :frowning:

@Sev: Hoe lang is het reizen voor jullie naar brussel?? Als je niets meer te doen hebt vandaag dan duurt het heeel lang voor het 15 uur is dus!!! Sterkte meis!!!
En wat je vriend gister betreft, ik kan me ook wel voorstellen dat als de laptop op de bar staat en iedereen meeleest, dat hij daar niet vrolijk van word. Maar niet op jou afreageren idd das ook niet netjes!! Vanacht maar eens goed uitpraten(hihi)

Oke Sev, bijna … weg dan!

Ik ga nu zo naar het werk, dus zal jullie niet meer lastig vallen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Have fun! …Gr, Roanna;) :wink:

@Roanna: Werk ze, en je valt ons niet lastig hoor!!! hihihi
Sterkte vandaag!!

@bep
Voel je alweer wat beter??? heb je nog iets geslapen?

@Beps: Van hier tot aan de luchthaven is het een uurtje rijden zonder files of ongelukken dan wel. Anders kan je er héél lang overdoen ! Anders is alles gedaan, het hele huis is schoongemaakt, alles ligt netjes in orde en ja, nu alleen nog middageten, krijg wel bijna geen hap door mn keel maar toch. En dan wachten wachten wachten …

@SEV: HELE FIJNE VAKANTIE MEISSIE!!! Geniet er maar lekker van!!

@Linda, Happy Birthday girl!!!

@Filiz: Oh oh nog een wegpiraat meer op de weg… We kunnen wel een keer een “ilegale” straatrace houden haha… Jij met je supercoole Twingo, en ik met me seicento… haha lachen!! We willen wel een foto van je karretje zien hoor!!

@Beps, Ja ik sta bovenaan!!! En dat 3 weken lang!! Heerlijk hoor!!! Poeh woensdag al afrijden!!! Dat is snel hoor!!!

@Bloem, mijn askim heeft s’middags van 15.00 tot 18.00 vrij. Maar normaal kwam hij nooit zo heel vaak online, maar de laatste tijd steeds meer. Hij is echt een schatje, hij zei mij gister dat hij elke avond naar mijn foto kijkt en dan denkt wat ik aan het doen ben, en dat hij me zo mist dat hij met mijn foto in slaap valt… Slijmbal :wink: haha

@llemaal, ben al weer aan het werk… En we hebben echt zo’n week dat alles verkeerd gaat, mensen die boos op ons?? zijn omdat een accommodatie al vol zit. Mensen die beweren dat ik zaterdag heb gezegd dat het gereserveerd is (terwijl ik zaterdag vrij was) en allemaal van dat soort dingen!!! Wintergidsen die uitkomen, maar ook al vrij vol zitten in de vakantieperiodes. Maar ja nog maar 2.5 week werken, en dan ben ik even van dat gezeur af!

x