@MK116: Zelfs geen rust kunnen vinden te gaan slapen dus!! Lag ff te bed, maar er maar weer uitgegaan. Wilde van alles gaan doen, maar geen fut…is zooooo waardeloos!! Komt vast wel weer goed
@Cyn: volgende week woensdag pas he!! Ja lekker hoor, hoop zo dat ik het haal, kan ik lekker toeren met de motor, en daardoor lekker ontspannen! Vervelend hoor die gasten die klagen!! Ze weten het allemaal zooo goed, tot je ze zegt: Ik weet het niet hoor, toen was ik vrij!! OEPS!!! Nou ff volhouden meis!
@Sev: Irritant dus, dat wachten. Half uurtje voorbij brussel is dus best goed te doen. Hier vandaan is het 2.30 uur rijden naar brussel, moeten dus maar eens regelen in Antwerpen ofzo(haha) een meeting te doen!! Sterkte met wachten!!
Zit hier koffie te drinken, zoooo lekker. Mezelf verwent, met een bakkie Irish Cream, HMMMMM
Haha ja, krijgen echt zo’n bericht, ja maar Syntia zei zaterdag dat de reis al geboekt is… Mijn naam is ook nog eens fout… Net weer te horen gekregen dat een reis niet doorgaat wegens te weinig deelnemers… Maar die mensen namen het wel goed op!!
@cyn
Vervelend hè die zeikerds, mensen worden steeds veeleisender. Lekker lullig om jou in je schoenen te schuiven, als je vrij was!?!?!?! Mensen kunnen heel goed liegen om hun doel te bereiken.
Gaat het nog goed met SB? 225 gr friet was echt veel vorige week (zou het een typfoutje zijn??), ik verheug me er nu al op!
Hopelijk heeft het zondigen van vorige week geen nadelige invloed voor je gehad.
@Mk, ja was inderdaad vrij veel, maar erg lekker!!! Ik betrap mezelf erop dat ik steeds vaker ff snel een koekkie tussendoor neem enzo… Maar ik kom er gelukkig niet van aan… Dus ach… Na mijn vakantie ga ik weer echt serieus doen!!
@cyn
Ik kan me nog steeds goed beheersen, heb nog geen koekje genomen die niet op m’n lijst stond. Heb wel een paar keer een ijsje gehad, had een collega gehaald toen het zo heet was. Vond het sneu om te weigeren als iemand zoveel moeite doet en ‘mijn’ ijsje zo in de vuilnisbak te gooien. En 1x een BBQ met alles erop en eraan. Verder gaat het nog steeds goed, ben nog voornemens het hele boek door te werken
@MK116: Ik ben een beetje een KJ(koffie-junk) das waar. Drink snel een bakkie of 10-14 per dag. Is idd veel te veel, maar ach is mn enige verslaving hihi
Mk, ach weetje, je moet wel een keer kunnen zondigen!! Ik heb ook wel een ijsje op!! Zolang het er nog steeds afgaat vind ik het wel goed!!! Mijn boek is af als ik op vakantie ga, en daarna wil ik het nog wel een keer doorwerken denk ik!
Meiden, dit is mn laatste berichtje ! Ga me omkleden, en dan maar nog wachten tot de taxi komt ! Ondertussen mn hondje nog wat vertroetelen, mn oma komt hem verzorgen.
En straks naar vriendlief !!! Nou, schatten, tot volgende week vrijdag dan maar !
Ik zal eens aan jullie denken !