Turkish Tea Time Deel 5

@Beps, ik ben er al!!! :banana: Ik ben hier nog 20 dagen lang te vinden haha… En zal je helemaal gek maken!

x

en daarna ben ik dr nog 4 dagen!! we maken je helemaal wild:P

:banana::RockOn: :banana: :RockOn::banana: :RockOn:

we hebben een B
we hebben een E
we hebben een P
we hebben nog een P
we hebben een I
we hebben een E

YEAH…!!! we hebben beppie!!! ole ole ole:banana: :RockOn:

Jullie zijn schatten echt!!! smak smak smak!!
:wave:

Haha filiz heeft cheerleader gevoelens!!! Enne beps, pas maar op want we komen langs hoor om door jouw straat te racen haha

GAAF KOM MAAR OP!!!
Hier om de hoek houden ze bijna elke week wel een avond illegale scooterraces!!! Dus moet kunnen!!!
Wat die dagen betreft, over 10 dagen heb ik dus weer Sev(ze is nog niet eens de lucht in, of we praten haar al weer hier hihi) EN Cyn EN Filiz!!! Ohh ben ik een geluksvogel!!! Hopelijk denkt die controle arts er morgen netzo over…daardoor ben ik ook zo gestresst!! Moet ik morgen heen, en ik ben zooooo bang dat ik weer moet gaan werken, dat ik al 2 weken slecht slaap en extra depri ben!! Mutserig he!!
Nou goed meiden

Nee waarom is dat mutserig!!! Ik kan het me wel voorstellen!!! En je weet het wij zijn er ALTIJD voor iedereen, en dus ook voor JOU!!!

Sorry meiden maar Askim is alweeer online :smiley: Ben echt blij weet je:banana:

x

@bep…das helemaal niet mutsering!!! hoop dat ie je morgen goed nieuws brengt!! ik duim voor je;)

@cyn…leuk:D:D een vriend van askim was online…niet helemaal het zelfde, maar ook wel leuk;)

kus

Ga zo naar mijn ouders daar verder mijn verjaardag vieren, een minpuntje vandaag heb nog steeds barstende koppijn

@Linda

:banana: HARTELIJK GEFELICITEERD :banana:
EN EEN HELE FIJNE DAG
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Hoofdpijn op je verjaardag dat is minder, hoop dat het nog weg trekt vandaag

@Linda, oh dat is wat minder… Misschien hebben we wel iets te hard voor je gezongen!!! Evengoed een fijne avond!!!

Goh over 50 minuten gaat sev al vliegen!!

x

@Jill
Wou dat ik wat voor je kon doen. Vind het zo vreselijk voor je dat je zoveel pijn hebt. Kon je 's nachts maar goed slapen dat zou al heel veel verschil maken denk ik, komt alles even tot rust. Nachten duren zooooooo lang als je niet kan slapen van de pijn. Heb zelf bekkeninstabiliteit na de geboorte van mijn zoon. Lag de eerste maanden toen ook vanaf een uur of 3 wakker van de pijn en vond dat de ergste uren. Overdag is er toch wat meer dat je afleidt. Hoop dat je je heel snel weer wat beter voelt. Dikke knuffel

@Beppie
Je bent GEEN muts. Is ontzettend k***e als je in een dip zit. Heeft gewoon veel tijd nodig. Heel logisch dat je tegen het bezoek aan de controle arts opziet. Hij is tenslotte degene die bepaald hoeveel tijd je krijgt om weer tot rust te komen. Maar hij zal ook wel inzien dat werken jou op dit moment geen goed doet.

Marion, je bent echt te lief!!

x

Hoezo Cyn? Zal ik de volgende keer de bitch uit gaan hangen dan :smiley: ?

@Marion: Dat hoop ik ook. Het komt door zoveel dingen en ik hoop dat hij/zij dat inziet!! En ook dat die arts begrijpt dat het niet echt verstandig is om over 2 weken ook nog 2 weken extra te moeten werken. Dat het op zn minst “vreemd” is van mn baas dat ze dat überhaupt durven vragen! Heeft ook niet meegeholpen trouwens!

@Jill: Hoop idd dat het allemaal een beetje gaat! Heb zelf een wiphlash, en ken die nachten!!! Nog steeds maar bij mij gaat het goed nu. Hopelijk kan jij er ook weer tegen na de prikkenkuur!

Hé meiden ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Heb geen tijd en eigenlijk ook niet zo’n zin om alles te gaan teruglezen. Dag twee is ook achter de rug, nog drie x tien uur te gaan. Tot nu toe nog prima te doen, lekker druk dus geen geverveel.

Tot snel maar weer!

X Dia

@Hé Dia: hoop dat het ook goed met jou gaat!!! Nog 3 dagen meis, dan heb je je horrorweek erop zitten!!! Morgenmiddag kan je de week doormidden zagen hihi!!!
We komen je volgende week wel tegen ergens denk ik!

die dip wordt dieper en zwarter…
ben bestolen van 1100 e kwam ik vandaag achter…waarschijnlijk in een onbewaakt ogenblik uit mn portefeuille met excursiegeld gestolen…
baal, baal, ben er helemaal misselijk van, eigen verantwoording, moet ik zelf betalen, en net nu we zo goedverdiend hadden in juli, gelukkig kan ik het wel betalen, maar die vakantie in okt. moet ik maar ff opschorten, want zo schiet het niet op natuurlijk!!!

net wel een uur met mn pappie en mammie aan de phoon gehangen (op kosten van kantoor, schijt hoor) echt heerlijk. lekker met mn pappie over de politiek gesproken en met mn moeder over de gordijnen en over hun vakantieplannen…mmm…zalig!!
maar ja…groot zwart gat…oh, wat mis ik iemand die speciaal voor mij is…drek ga ik mn ex-man nog missen…pfff…wat een klote zooi zeg!!

@Bloem!!! Das wel het laagste wat iemand je kan aandoen!!! Tjonge jonge, die fing toeristen ook!!! Wat een volk daar zeg, K* GC!!! Ik laat mn portomonee in Turkije te vaak alleen achter, en nooit, maar dan ook NOOIT een lira of Euro gemist!!!
Sterkte meis, kan niets voor je doen dus, behalve aan je denken en hopen dat de dief ergens in een put loopt ofzo(iets waardoor de vakantie meteen over is, EN dattie zn leven lang er last van houd ofzo, neee kan ik niet iemand aan doen eigenlijk…maar toch…)
HEEL DIKKE KUS!!!

@bloem…meis wat erg alweer!! das toch niet normaal!! bahbah, naja gelukkig heb je wel lkkr met je paps en mamz gesproken

@dia…die drie dagen zijn ook zo om;) en dan weer lkkr rustig aan!!

@linda…das minder dat je op je verjaardag hoofdpijn hebt!! toch nog een fijne avond gwenst.

tja…ga de keuken maar eens opruimen, alles van het koken staat er nog, en na het eten heb ik nooit zin om dat meteen op te ruimen…komt dit iemand bekend voor?

xx