ik denk persoonlijk dat het persoon van een bar is geweest waar we de info hebben maar dat is echt gewoon een vermoeden, omdat ik echt niks anders of een andere situatie kan bedenken…maar ja, dure les…heb dus feitelijk heel de maand voor niks gewerkt (nou ja, grotendeels)
Goedeavond allemaal,bedankt voor jullie lieve berichtjes!
LINDA GEFELICITEERD?EN EEN MEGA DIKKE KNUFFEL!!!
@Beps,is dat morgen dat je moet afrijden of volgende week?
@Bloem,jeetje meid het zit jou echt tegen de laatste tijd,schandalig dat iemand tot zoiets in staat is.
@Dia
Scheelt al veel dat er genoeg te doen is, niets erger dan werk te moeten zoeken, kruipt de tijd gewoon. Succes met de laatste 30 uur!!
@Beppie
Snap je baas eigenlijk ook niet. Ziek is ziek. Hij heeft ook tijd genoeg gehad om desnoods een uitzendkracht in te werken als hij het tijdens de vakanties niet met vast personeel kan redden. Met een beetje pech ben je na die 2 weken weer terug bij af of zit je nog dieper in de put.
@Bloem
Dat is echt zwaar K**!
@bloem
Wat zou je wereld een stuk vriendelijker zijn als iedereen eerlijk was.
@jill
Hoe gaat het nu met je, wordt de pijn al weer iets minder?
@bep
Succes morgen, hopelijk heeft de arts goed bericht voor je.
@linda
Sterke met de hoofdpijn, hoop dat je vanavond toch nog een beetje kan genieten.
Heel bekend!!! Ben ook net klaar met eten en moet eerst altijd even met een sigaretje achter de computer.
@Jill
Heeeeeeeeeeeeeeeey, gelukkig daar ben je weer! Hoe is ie nu?
Trouwens…
We hebben weer koffie op het werk!!! En van mij mag die automaat morgen weer kapot als dezelfde monteur hem weer komt maken :embarrese .
@marion
Ik hoor het al, vandaag ging stukken beter dan gisteren!!!
@MKK116
Zeker weten … D* doet wonderen!! Is het niet met de koffie dan wel met de monteur
.
haha…you go marion!!!
@Jil: Het afrijden is volgende week!! Meis dat je daaraan denkt!!! Ik vind je zooo toff!!! Echt!!!
@Bloemmie: Het is en blijft K** maar helemaal als het zo een eikel is van daar!!! Sterkte nogmaals@
@Marion: De monteur bij ons is iets ouder, maar toch…sterke koffie vind ik ook lekker hihi:laugh: En morgen, moet er om 10.30 zijn, en we zien wel…denk ik)brrr!!
@Filiz: Nee dat ken ik niet…echt niet…nooit…IK HEB NAMELIJK HUBBIE :laugh: :laugh:!!! En na het eten doe ik niets(ik heb gekookt, en als hij eerder is kookt hij!) en dan ruimt hij METEEN op!! Ik zet de koffie erna hihi
Kuss
![]()
Meiden thanx voor jullie lieve reacties! Mis jullie wel hoor, en al jullie verhalen!
X Dia
En wij jou Dia!! Maar je moet nu eenmaal!! En iemand moet er toch werken, dus…dan jij maar(hihi) Nee zonder dollen, sterkte meis
![]()
Hoi meiden, daar ben ik ook weer. Heb ook een K* dag achter de rug, tenminste het laatste deel, daar over later…*
@ Linda, op de valreep,
Van Harte Gefeliciteerd
*met je verjaardag! *
@ Bep, ik duim voor je, maar zo’n keuringsarts snapt toch ook wel dat je nog lang niet in orde bent?
@Filiz, bij mij staat alles ook nog op het aanrecht:embarrese , hoor, ga het zo opruimen als ik hiermee klaar ben.
@ Jill, veel sterkte met je pijn,ik weet (gelukkig) niet wat het is, altijd pijn, maar mijn man wel, die is 100 % afgekeurd voor z’n rug (gescheurd SI gewricht, voor wie dat wat zegt)en ook hij heeft het er erg moeilijk mee. En sinds januari is ook nog eens een keer z’n hand verlamd, door een gescheurde zenuw in z’n nek, wat ook veel pijn in z’n arm opleverd. Dus een beetje kan ik me wel voorstellen hoe je je voelt, als ik naar mijn man kijk.
@ Nou, Sev is lekker weg, zit nu in het vliegtuig denk ik, toch?
@ Bloem, Gadverderrie wat een ellende, dat kan je er nu helemaal niet bij hebben, wat een ongelooflijke sukkels (of trutten?) heb je toch op de wereld!!
:sick:Zelf moest ik vanmiddag (weer) naar de tandarts, om een zenuwbehandeling af te laten maken. Nou, dat heb ik geweten, ik dacht dat ik zo langzamerhand wel wat gewend was op tandartsen gebied, maar ik heb nog nooit zo’n pijn gehad bij de tandarts, getver, getver, getver!
En ook erna, ik zat te janken in de auto. Heb wel poeders gehad tegen de napijn, en nu is de verdoving bijna uitgewerkt, 'k heb gauw zo’n poeder genomen, nu gaat het wel een beetje, maar door de verdoving kan ik bijna niet drinken, het water loopt zo langs m’n b*!Ik hoop dat ik er nu voor de rest van het jaar vanaf ben, want mijn verzekering vergoed ook niet meer, zit aan m’n limiet voor dit jaar! En ik ben die kiespijn steeds ook zat!!!:sick:*
Trouwens, ik las ergens wat over een streetrace, mag ik ook meedoen met m’n Altootje??:whistle:( Ga ik winnen met dat race-monster van me!)
Nou ja zeg, dit is wel een mega-lange post geworden zeg, maar ja ik moet alles ff in 1 x kwijt.
Sorry hoor, maar ik vind het ook zo gezellig om met jullie te kletsen, maar ik heb nou eenmaal niet zo veel tijd. En dan heb ik nog niet eens verteld over mijn SB!
Dat maar in een volgende post,
XXXXxxxx Mar
O ja, Marion, bedankt voor je heerlijke druiven! Ze waren zaaaaaaaaaaaaaaalig!!!
En Dia, ook ik werk me te pl****, dus, gedeelde smart is halve smart??*
Sterkte ermee, Xx Mar
Ik ben vandaag onder de NMR geweest en zoals ik al vermoedde zijn alle wervels ontstoken en zit er een vochtophoping op de grondplaat (ik weet niet waar dat zit)
Die spuitjes doen niet veel af,dus hoop ik maar dat het spontaan overgaat of met de medicijnen anders wordt het een opname daar hadden ze het al over.
Nou mooi niet hoor alleen als het echt niet anders kan,ik heb al zoveel in het ziekenhuis gelegen pffff,nee dank je effe niet!!!
Maar meiden sorry als ik hier of daar een bericht mis en niet reageer ben namelijk niet zo helder meer,ze hebben de morfine dosis verhoogd,vandaar.
Een dikke knuffel voor jullie allemaal,en ooooooo wat zal Sev aan het genieten zijn nu.
Jeetje Miere wat een ellende meid,ik heb het ook niet zo op tandartsen en al zeker geen zenuwbehandeling pfffff meid ik hoop dat de pijn niet te erg wordt voor je want tandpijn is ellendig he.
Een dikke knuffe aan de niet pijnlijke kant!!!
Thx, Jill, Knuf terug!!
@Mar
Echt vreselijk tandpijn!!! Hoop dat de pijn snel minder wordt.
Trouwens weet niets van druiven, Roanna heeft ze je gestuurd.
@Mar: ik voel met je mee!! Haat tandartsen maar ze moeten er zijn(net als van die controleartsen denk ik dan maar!) Onze tandarts is best aardig, ik ben alleen niet zo blij met het beroep dat hij gekozen heeft(hihihi)
Vind het wel siewig voor jullie allemaal, die zoooo hard moeten werken. Ik zit een beetje suf achter de compie, zet een bakkie en ineens is het 15 uur!! Echt, zo suf!!
@Jill: Ik zal aan je denken meis, verschrikkelijk!!! En wat betreft die prikken en morfine, je went aan alles, tenslotte. Alleen niet aan jezelf!! Die grens is zooo moeilijk bij te stellen!!! Je hoofd wil en kan van alles, maar je lijf wil niet mee, en dat is giga irri!!! Nou sterkte, en als(als het echt niet anders kan) ze je toch opnemen in het ziekenhuis, laat het nog snel ff weten dan kunnen we meer aan je denken!!
Tot morgen allemaal, hubbie wil weer achter de compie en ik ga maar naar bed, zal wel verrot slapen denk ik, maar ik blijf er maar in, dan zie ik er mss lekker verrot uit morgen hihi
![]()