@ Miere011: Ik wil niet lllig doen ,maar ik dacht dat IK jou die lekkere druifjes had gestuurd. :yes: Of heb je ze ook Marion gekregen? Die had ik speciaal gestuurd,voor als je met je SB dieet gaat beginnen.
*
**
Jill. ben blij dat je er vandaag toch weer even bij bent. Het beste ermee hoor!
**
Dia. Als je helemaal klaar bent met werken, nemen we er wel weer een keer eentje.
**
Bep. Succes mogen bij de controlearts. Ik hoop voor je,dat hij/zij inziet, dat je nog niet aan werken toe bent.
**
Bloem. Ook sterkte gewenst met al die toestanden die je nu weer mee moet maken. Ik heb het op CG ook met eigen ogen gezien. Ze halen zo onder je ligbed de spulln weg, maar voor je wat kunt zeggen of doen, is de vogel al gevlogen.
**
De rest allemaal nog een fijne avond en groetjes van Roanna.
Groetjes terug Roanna…jou had ik nog niets gewenst…dus bij deze. Fijne avond
![]()
@Beppie,sterkte bij die arts beppie ,ik hoop dat je een beetje menselijke dokter hebt want er zit veel verschil tussen de een en de ander.
@Roana ,ook voor jou een hele fijne avond!
@Thanks Jill, daar ben ik nu juist zo bang voor. Er is natuurlijk een hoop gebeurt de laatste 2 jaar, en ik ben gewoon structueel over mn grenzen gegaan!! Maar op mijn werk was ik gewent alles te moeten oplossen, dus ik kon niet weg!! Nu ben ik weg, en nu moet ik over 2 weken gewoon werken. Ik kan ook slecht nee zeggen dus!! We wachten af!! Je hoort het morgen!!
Ik ga nu lekker naar mn bedje, hoop dat ik slaap, en dan horen jullie het morgen. Moet er 10.30 zijn, ga daarna nog ff naar de Ma**o, en dan naar huis.
![]()
Weltrusten Bep. Ik hoop voor je dat je de slaap een beetje kunt vatten vanavond.
Ik ben ook benieuwd wat ze zeggen morgen. Nou, we horen het morgen wel! Trussssssssssteeeeeeeee.
Roanna
@Slaap lekker lieve Bep,ik zal voor je duimen!!!
:sad: :embarrese :sad: :embarrese :sad: :embarrese :sad:
@ Roanna, Sorry, sorry, sorry, lieve collega, ik heb niet goed opgelet, ze waren ook zo lekker! Het spijt mij, vergeeef me!!
Verder…Kies voelt K*. ik ga nog maar zo’n poeder nemen en dan naar bed, hoop dat ik kan slapen, morgen weer werken.*
*Welterusten allemaal, *
XXxx Mar
@Bep,probeer je bij die dokter niet voor te doen dat het wel zal gaan,wees eerlijk en zeg dat je dolgraag zou willen werken maar dat je het echt niet zou aankunnen op dit moment.Met een beetje geluk ziet hij het in.
Maar de eerlijkheid gebied me ook om te zeggen dat die artsen nu niet bepaald medelevend zijn.
Sterkte meid!!!
Lekker koel iedereen in diepe slaap…behalve ikke heb nog niks geslapen het is nu 03.15 jeetje dan duren de nachten lang.
Voor iedereen slaapwel,sweet dreamsen morgen gezond weer op!!!
@Jill: Ik weet het, de nachten zijn het langst!! Heb goed geslapen vanacht, maar heb soms nachten, dan slaap ik niet, vooral met spanning. En de tv is vervelend(belspelletjes, stomme films en sex) en de compie is uiteindelijk ook stom omdat ik dan altijd van die domme spelletjes ga doen enzo! Maar goed, ik hoop dat je dan nog een beetje doorslaapt als je wel slaapt!! Ik had het ook heeeeeel erg toen ik aan de opiaten zat(Morfine, tramadol ed)
Jullie horen me straks wel als ik terug ben. Word vast pas na de middag, ga nog ff shoppen enzo
Kuss
![]()
@miere
Wat een ellende zo’n behandeling en al die pijn, hoop dat het vandaag weer beter gaat.
@dia
Nog 3 daagjes doorbijten, succes!
@bep
Sterkte straks en probeer hem ervan te overtuigen dat het nog niet gaat, hopelijk loopt het goed af. Ik duim voor je en we horen het vanmiddag wel.
@jill
Balen joh!! En misschien ook nog naar het ziekenhuis. Ik duim ook voor jou!!!
Ik hoop dat je toch nog even hebt geslapen.
Goedemorgen iedereen!
@jill
Ook goedemorgen, hoop dat het voor jou ook een ‘goede’ morgen is.
Morgen meiden!!!
Sev zit inmiddels heerlijk bij Askim in Turkije…Cyn en Jaquelientje zijn nu aan de beurt. Maar ze moeten nog wel ff wachten. Lekker lang op 1 dus!
Cynthia…21 augustus…Gümbet ![]()
[COLOR=red]Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi [/COLOR]![]()
**
*Filiz…24 augustus…Izmir
*Nur…26 augustus…Dalyan
*Beppie…10 september…Kusadasi
*Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris
Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Besmile…6 oktober Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
@marion
Klopt het dat je zelf niet in het lijstje staat, ben je al geweest of ga je niet.
Yes de week is doormidden! En het viel me tot nu toe reuze mee! Vanavond etentje omdat een collega ons gaat verlaten. Dus nog iets leuks nu om naar uit te kijken. Hoe is het verder met iedereen?
X Dia
Goeiemorgen!!! eh… middag…
Ben vandaag vrij, maar wat een kloteweer zeg!! Daar wordt je dus echt niet vrolijk van!!! Zojuist al gesport dus de rest van de dag lekker niks doen!! Kan ook de stad niet in gaan want daar is het te nat voor!!!
Sorry meiden ik heb vandaag niet zo’n zin!! Ja het klinkt heel erg, maar ben de pc ff zat, ook omdat ik op mijn werk er de hele dag achter zit!! Dus ik ga jullie weer verlaten!!
Bye Kus
En jeeeeeeeeeh ik sta nog steeds eerste!!
@MK116
Klopt, sta er nog niet in. Ben ook nog niet geweest dit jaar :sad: .
Als het goed is kan ik in oktober gaan
maar zet mezelf pas in het lijstje als ik geboekt heb.
hallo meiden, hoe is het met iedereen? met mij alles goed!! heb al gewerkt, en dadelijk lkkr met een vriendin ergens wat eten…altijd wel gezellig!!
voor de rest nog niet echt wat op de planning staan.
@beppie…tja, 's nachts is idd nooit wat op tv. buiten mtv, tmf en the box dab
veel plezier met shoppen!! laat je ons weten wat het geworden is?
@jill…meid ik heb echt met je te doen!! hoop dat het snel allemaal beter gaat!!
@dia…veel plezier met het etentje vanaaf!!
@cyn…ga snel ander werk zoeken zonder pc!! we kunnen je hier niet daaaagen missen hoor!! ga je nu iedere dag sporten?
@marion…wat lkkr dat je ook nog gaat? wanneer ga je boeken? kan het aftellen beginnen:D
oja…dia (en de rest natuurlijk) rock this party van bob sinclair…echt een mega nummer!!!
liefs