Turkish Tea Time Deel 5

@Dia,veel plezier vanavond!!!

@Cynthia,je hoeft je toch niet te verontschuldigen meid ik kan me voorstellen als je al de hele dag voor je werk achter de pc zit je in je vrijetijd wel eens wat anders wilt.

@Filiz,zo meteen veel plezier met je vriendin enne… smakelijk

@Marion,als iedereen de vakantie achter de rug heeft heb jij nog iets tegoed,leuk he.

@Jill
Is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk. Kijk er ook erg naar uit, ben er zo aan toe :asleep: .

@marion
Idd lekker dat je in oktober nog gaan.
Is alles met die vriendin weer goedgekomen?

@filiz
Veel plezier straks met je vriendin.

@dia
Eet smakelijk vanavond

@jill
Wanneer moet je weer op controle?

Een collega gaat vandaag naar Mallorca, krijg ik net een sms dat ze 5 uur vertraging heeft. Nu gaat ze pas om 22.00 uur de lucht in, balen!! Ze gaat maar een weekje en op de terugreis vliegt ze al om 10.00 uur 's morgens.
Ze ben je dus 2 hele dagen kwijt.

Wat een droevig weer, geeft mij het weer van afgelopen weken maar!

Meiden ik ben er toch weer!!! Van dit weer wordt je ook al niet vrolijk, en weet toch niet wat ik moet doen!!! Heb net wel een onwijs leuk shirtje gekocht!! Ben er helemaal blij mee :banana:

Hoe zou Sev het hebben bij haar Askim?? Lekker hoor, ik kan ook niet wachten om weer in zijn armen te liggen/hangen… hihi :love:

x

@MK116
Ja hoor, hebben geen ruzie met elkaar. Ben vorige week met haar naar de braderie geweest en hebben een middag aan het water gelegen. Onder het zonnen wel een goed gesprek gehad. Heb haar verteld hoe frustrerend ik het vind haar te willen helpen en dat zij geen enkel initiatief toont, en later klaagt dat ze nergens komt. Ook dat ik bang ben dat ze het zonder professionele hulp niet gaat redden. Ben benieuwd of ze er iets mee gaat doen.

Net trouwens met hub over de vakantie gehad. Hij heeft er nooit zo’n behoefte aan en gaat meestal mee omdat ik er graag uit wil. Staat zijn plekkie dus met liefde en plezier aan mijn vriendin af (niet te geloven he?). De kogel is dus door de kerk, ik ga in oktober met mijn zoontje en mijn vriendin. Was ze trouwens helemaal happy mee. Al vind ik het wel een vreemd idee om zonder hub te gaan. Maar dat zal wel wennen.

@cyn
Sev zal wel heeeeeeel gelukkig zijn!
Ik ga morgen winkelen… in Alkmaar.

@marion
Gelukkig maar dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Leuk om met z’n drieën op vakantie te gaan. Weet je al waar jullie naar toe gaan?
Hub alleen thuis, er zijn idd mensen niet helemaal niet om vakantie geven.

@Mk, ik hoop voor jou dat het dan wat mooier weer is!!! Want vandaag wordt ik persoonlijk erg verdrietig van:(

x

Hoi allemaal,

Ben vannacht thuisgekomen na 3 weken Side.
Een ervaring rijker en een illusie armer.
Wat een prachtige vakantie had moeten worden met Ercan is een nachtmerrie gebleken.

Gelijk aan het begin van m’n vakantie zijn er onoverkomelijke problemen tussen Ercan en mij opgetreden en zijn we uit elkaar gegaan. Hij speelde gewoon geen eerlijk spel.:sad:
Ik ben opgevangen door z’n broer Akif en heb daar dus 3 weken gelogeerd.
Ik heb heel wat afgejankt, veel gepraat met Ercans broers en ben toch in Side gebleven.
Ercan deed moeilijk, maar z’n broers waren allemaal erg lief voor me en vonden het rot dat het zo gelopen is.
Zal proberen in oktober toch ook weer terug te gaan.

Ik heb geprobeerd er het beste van te maken.
Ben 3 dagen naar vrienden in Alanya gegaan, een neef van Ercan met vrouw en baby. Waren ook erg lief en heb m’n tranen met hen gedeeld.
Ook nog naar m’n vriendin in Kizilot gegaan, die daar een eigen huis tegen de berg aan heeft met uitzicht op zee. Ik werd door haar erg verwend.
Ook nog 3 dagen naar Cappadocië geweest.
Dit had ik voor geen goud willen missen. Helemaal geweldig.

Op het strand in Side, bij Diane Beach zag ik Ercan iedere dag wel, omdat hij in de massage werkt en in de hamam van een hotel. Zijn broer Ayhan is eigenaar van dit geheel. Alle broers zitten in de business.
Ik had het uit de weg kunnen gaan, maar ik wilde ook laten zien dat ik me niet laat wegsturen, zoals hij gedacht had.

Het was een moeilijke vakantie, maar heb van kleine dingen kunnen genieten.

Nu ik eenmaal thuis ben zal de verwerking pas echt gaan beginnen.
Z’n foto’s in m’n huis zal ik moeten weghalen, maar dat kon ik nog niet.
Hoewel ik weet dat het niet meer goedkomt hou ik nog steeds van hem.
Het zit heel diep en het zal wel even duren voor dat het gevoel verdwenen is.

Ik mis hem echt en het zal vreemd zijn nu niet meer dagelijks smsjes te krijgen en te versturen en niet meer om de dag bellen.
M’n telefoonrekening zal wel minder worden.

But life goes on.
Ik zal zonder hem verder moeten.

Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Jeetje Fransijn!! Wat erg!!! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen!! Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!! En wij zijn er altijd voor je!!!

Hele dikke knuffel Cyn

lieve meid, wat is dit erg voor je!!
echt…jeetje…ik wordt er helemaal stil van!!!

hoelang zijn jullie samen geweest? ohh, dit had ik echt niet van jullie gedacht, het klonk zo mooi allemaal.

wat een geluk dat z’n broers je goed hebben opgevangen. en dat je van de kleine dingen toch hebt kunnen genieten.

ik leef met je mee, en je kan hier altijd terecht om je verhaal kwijt te kunnen!!

hele dikke kus

filiz

Hoi Meiden!!!

Fijne controle-arts, veel begrip, en uitleg gekregen, moet eind SEPTEMBER terugkomen!!! Tot die tijd NIET WERKEN!!! Wel huiswerk mee, maar dat gaat wel lukken, en moet VOORAL op VAKANTIE!!! hihihi!! En daar heb ik me zo druk over gemaakt!!!

@Fransijn: Wat een ellende is dit zeg!! Hoop voor jou dat je niet een heel groot gat hebt nu, want het is natuurlijk heel vreemd nu!! Hoop ook dat je wel een fijne tijd ervan hebt kunnen maken, je kan toch niet alles hier vertellen tenslotte!!! Veel sterkte voor de komende tijd, blijf wel langskomen hoor!!! We kunnen er wel voor je zijn hier tenslotte!!

@Jill: Hoe is het nu bij jou?? Blijf aan je denken dus!!

@Marion!!! WAT EEN NIEUWS!!!

nou ik ben weer een beetje bij, moet nog ik weet niet wat doen in huis, geen fut, maar moet wel. Paps en mams komen vanavond de nieuwe koffie proeven!!! Hihihi
:wave:

Och jeetje Fransijn.

En je had er nog wel zooooooo naar uitgekeken en op verheugd, om samen de vakantie daar door te brengen. Wat moet het een teleurstelling voor je zijn geweest.

Ik zit met mijn adem bijna ingehouden, je verhaal hier net te lezen. Hoe is het mogelijk? Oh, ik vind het zo erg voor je! Al ben je dan goed opgevangen daarginds.

Ik heb er even geen woorden voor, zo sneu vind ik het voor je.

Nu, wens je in ieder geval voor nu heel veel sterkte en probeer het leven zoveel mogelijk hier maar weer op te pakken. Ik weet het, gemakkelijker gezegd, dan gedaan, maar je moet wel verder.

Sterkte en groeten van Roanna.

Gelukkig heb je hier veel forumvrienden zitten, die jou zullen/willen helpen met raad en het is fijn om je verhaal kwijt te kunnen.

@fransijn
We hebben elkaar nog niet eerder gesproken, maar toch wil ik je heel veel sterkte toewensen. Wat een verhaal joh. Zolang naar uitgekeken en dan zo’n domper. Goed dat je je vakantie toch hebt voortgezet en dat je gesteund door vrienden ook nog leuke momenten hebt gehad. Sterkte ermee!

@ Fransijn: Sterkte, maar inderdaad je hebt ons.
Dus kom zo vaak langs als je kunt en wij zijn er voor je.

@ Beppie: Gelukkig dat de arts zo reageerde.
En met vakanties komt het vast goed.

Groet

@Bep. Nou, dan is dan ook weer goed nieuws voor je. Je hebt er dus nog een paar weken (werk) vakantie bij gekregen? Oke, benut ze maar goed en doe zoveel mogelijk alleen maar leuke dingen.

Moest ik toendertijd na mijn ziekte ook en dat is me goed gelukt. Zelfs nu weer met mijn werk. Alleen maar leuk werk mocht ik doen en dat doe ik nu ook!:whistle: :whistle:

Groetjes allen van Roanna

@ Miere011: Het is je vergeven hoor.:smiley: :wink: :wink: Ach ja, iedereen let weleens niet op toch? Als jij maar genoten hebt van die lekkere druifjes!

@Franslijn: Was er even stil van toen ik je verhaal las. Wil je heel veel sterkte toewensen.
@Bep: Gelukkig heb je je voor niks druk gemaakt. Fijn voor je hoor
@Jill: Hoop dat het wat beter met je gaat. Wens je in ieder geval beterschap.
@Bloem: hoe is het nu met je?

Bah wat een snertweer, dit doet me geen goed. Zit niet goed in mn vel omdat het maar niet wil lukken met de verkoop van ons huis. Wou dat er maar eens iemand langskwam die het gewoon kocht. Ben het zo zat om iedere keer maar weer te poetsen en te boenen en het huis glad te houden. Maar goed, probeer de moed er maar in te houden, nog 10 weken en dan gaan we weer naar turkije.

**Ach Toos toch! Wat vervelend nu toch allemaal en ja, dat dan ook het weer nog zo k*t is, doet ook geen goed. **

Het kan dan als een zwaard om je nek hangen he, als het niet wil lukken met de verkoop van je huis! Erg vervelend.

Maarja, jij gaat in ieder geval wel even over 10 weken naar AD :banana: en wij niet! Is toch ook super?

Fijn avond nog! groetjes Roanna

@Fransijn
Meid wat vreselijk voor je! Ben er net als de anderen ff stil van. Weet niet waarom, maar had bij jullie altijd het idee dat jullie het wel gingen redden met zijn tweetjes. En dan blijkt dat hij niet eerlijk tegen je is. Gelukkig had je genoeg mensen om je heen die je op hebben gevangen. Zal moeilijk voor je worden de komende tijd. Maar je weet het, je kunt hier altijd je ei kwijt als je dat zou willen. Dikke knuffel en ik denk aan je.

Dank je Roanna, ja ben blij dat we nog naar AD gaan dat houd me op de been. Zou anders al lang ingestort zijn, we zijn inmiddels al bijna 2 jaar bezig. En zoals je zegt het hangt als een zwaard om mijn nek.

@toos
Al bijna 2 jaar, dat is al heel lang. Kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt. Hebben jullie al iets anders gekocht of gaan jullie pas zoeken als jullie huis verkocht is.
Heb je al veel kijkers gehad al die tijd, heb je enig idee waarom het niet lukt?