Turkish Tea Time Deel 5

@ Toos: dat is inderdaad wel lang.
Maar wow 10 weken en dan… naar AEGEAN DREAM RESORT.
Ik ben jaloers op je. Je gaat gewoon terug naar adr. GEWELDIG!!!

groet jac

@MK: Nee we hebben geen idee waarom het niet lukt. Volgens de makelaar is er ook geen duidelijke reden voor. We hebben wel regelmatig kijkers, vinden het over het algemeen een leuk huis op een mooie lokatie maar daar blijft het bij. We zijn bezig met een nieuw huis te bouwen. Konden daar niet langer mee wachten omdat we de grond al een jaar geleden gekocht hadden en dus moesten gaan bouwen van de gemeente. Mochten en konden het niet langer uitstellen.

Zolang al Toos? Ja, daar word je niet vrolijk van dan.

Wij wonen ook in een koophuis, maar hier zijn ze zo weg! Soms krijgen we post van makelaars of we het huis niet willen verkopen, omdat er veel vraag naar onze woningen is. Ik weet het wel, dat is natuurlijk niet overal zo. Mijn collega had ooit hetzelfde als jou. Zat al in haar nieuwe huis en de oude nog niet verkocht, dus dubbele lasten. Moet je ook niet aan denken.

*Ik hoop voor je, dat het toch een keer zal lukken. Gelukkig zeg je zelf, dat het uitzien naar iets leuks je op de been houd. Dus daar maar even aan blijven denken dan! Ik vind DA er zo leuk uitzien ( gister nog even op de site,s gekeken) en als ik dan ook nog jullie verhalen lees, wil ik oooooooooooookkk! *

@ Jill: Hoe is het vandaag met je? Lukt het nog een beetje? Doe maar kalm aan hoor!

Groetjes Roanna

Hoop ook dat die 10 weken om zullen vliegen. Jammer dat je zelf niet kunt in oktober Jac!!!

:embarrese ADR natuurlijk! Dom, dom, dom van mij! :whistle: :embarrese

Begreep wat je bedoelde hoor. Enne kan je AD echt aanbevelen, wat houd je tegen om er eens te gaan kijken.
Hoe is het weer bij jullie? Hier komt de regen met bakken uit de lucht en het onweert behoorlijk:sad:

Niets houd mij tegen. Nouja man misschien, maar die haal ik wel over, dus we zullen er ongetwijfeld ook wel een keer heen gaan, maar dat zal wel volgend voorjaar pas zijn.

Momenteel is het hier droog, maar we hebben al heel veel regen vandaag gehad. Geen onweer.

En jij zit in Zeeland? Mijn buren zeggen, dat het altijd mooi weer is in Zeeland! :laugh: :laugh: :wink: Komen er al jaren! Of woon jij in het dorp Zeeland in Brabant?

Roanna

Nee woon in de provincie zeeland en het klopt vaak hebben wij beter weer dan de rest van nederland. Het is hier vandaag ook redelijk geweest, alleen vanmorgen wat regen

@marion…heerlijk dat het nu echt doorgaat!! went wel om zonder man te gaan;) haha mn moeder gaat altijd zonder :wink:

@beppie…wat een geluk!! lkkr rustig aan doen hoor!! je verdient het!!(K)

@toos…2 jaar al, zou ik ook niet blij van worden idd!! hier in de straat staan ook een paar huizen te koop, ook al lang, geen twee jaar, maar toch

het regent hier nu ook :frowning: bahbah…
ga maar eens kijken of er wat op de tv is…

liefs

@Beppie,ooo gelukkig dat het zo goed is afgelopen!!!gelukkig die stress kwijt en nu kun je je volledig op je examenvan volgende week concentreren,uiteraard zal ik weer duimen!!!

Marion,ik ben ooit een keer met een vriendin op vakantie geweest,eigenlijk was het een personeelslid van ons maar later ook een vriendin geworden.
Ik wasnog nooit alleen weggeweest maar ik was toen net ziek geworden en zat nog in de periode van acceptatie.Omdat we een zaak hadden konden we niet weg en ik moest van de dokter,het is een top vakantie geworden.
Ondanks dat we elkaar prive niet echt kende,is het mega goed gegaan.
We hadden wel ieder een eigen kamer!Je zal zien dat het een geslaagde vakantie wordt.

FF tussendoor.

Is bij jullie het scherm ook anders?

Roanna

@roanna: het scherm is bij mij normaal

Sorry:embarrese Is alweer normaal

Nouja, toch weer even dichter bij de 1000

Ik had daarnet ineens even een ander formaat, daarom dacht ik dat er misschien weer wat veranderd was, maar dus niet, zie ik nu ook.

Bedankt voor je reactie. Roanna :wink:

Kom zondag weer naar het mooie tukkersland:wave:

@Fransijn,ik kan me voorstellen dat je je helemaal verdoofd voelt.
Dat moet een vreselijke klap zijn als je zoiets gezegd krijgt terwijl je alle moeite doet om bij je vriend te zijn en dan zo een koude douche krijgt.
En het ergste is dat je je verdiet alleen moet verwerken en je daar niet mee kunnen helpen.
Ik hoop dat we je kunnen helpen door er voor je te zijn.
Gelukkig dat zijn broers je zo goed hebben opgevangen .
Heel veel sterkte meid en je weet het he als je eens lekker wilt tieren en razen…bij ons kan dat.

@roanna: naar welke plaats kom je zondag?

@fransijn: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

@Toos,misschien dat het na de zomervakantie wel lukt met je huis,we zullen duimen!!!

@Roana,alles nog hetzelfde,de morfine wordt langzaam verhoogd,ik voel wel dat ik nu meer gebruik want stilaan wordt de pijn te verdragen.
De huisarts komt bijna elke dag even langs om alles een beetje te volgen en ook om te zien of ik niet te stoned wordt,haha

@ Linda1980: Naar Haaksbergen, omdat daar wat familieleden van ons wonen. Mijn schoonzus is jarig en zij is Indisch, dus hebben we bijna de hele dag feest. :banana: Nouja, een verjaardag met eten enzo.

Groetjes Roanna

vanmiddag bij een vriendin op kraamvisite geweest, kleine is nu 1,5 week oud. schatje joh, mocht m ook de fles geven echt super