Turkish Tea Time Deel 5

@roanna: gezellig, ben je vlak bij me in de buurt

@ Jill: Oh, gelukkig dan maar. Wel een fijn idee, dat je huisarts elke dag even naar je komt kijken. Ja, je zou er haast stoned van worden he? Maargoed, als het jou helpt, dan maar een beetje stoned…hahaha!

Fijne avond nog en de groetjes weer van Roanna
:wave:

Ik weet het Linda 1980. Ik ben dan in de buurt van Enschede.

Hebben jullie toevallig koopzondag daar? Ga ik meteen ff shoppen.

Roanna

@roanna: deze maand geen koopzondag ivm de vakanties, eerste zondag van september geloof ik weer

Bah morgen weer werken van 9.30-21.00 uur vrijdag werken, 's avonds verjaardags, zaterdag krijg ikzelf nog visite voor mijn verjaardag en zondag avond feestje van mijn zusje omdat ze onlangs geslaagd is

@Beppie
Gelukkig mee gevallen bij de arts!! Weer even rust in je hoofd nu je in september pas terug hoeft te komen. Hij kent je nu al volgens mij, dat hij je op vakantie stuurt. Niet toevallig ook nog richting Turkije :wink: ?

@Toos
Erg vervelend dat je huis al zo lang te koop staat. Bij mijn ouders in de straat staat er ook al een huis zo lang te koop. Is niets mis mee maar om een of andere reden lukt dat ook niet.

@MK116
Wordt in ieder geval naar Turkije, maar waar??? Kunnen nog alle kanten uit.

@Filiz
Zal een lekkere rustige vakantie worden. In ieder geval 1 groot kind minder om voor te zorgen. Vermoed dat hub mij meer mist dan andersom. Hij moet in die tijd al zijn rotzooi nl zelf opruimen. Komt hij er mss een keer achter hoeveel troep hij maakt :wink:

@Jill
Is altijd moeilijk met een zaak. Wij hebben een boerderij dus moet toch een hoop geregeld worden voordat je weg kan, is eigenlijk altijd te druk. Hebben gelukkig wel een hele goede knecht die alles heel goed verzorgt als wij er niet zijn.
De laatste jaren is het veel drukker geworden omdat we meer dieren zijn gaan houden. Vooral extra werk voor mij en kom hierdoor niet echt meer tot rust. Mijn man gaat regelmatig met vrienden naar de kroeg en heeft daar genoeg aan om ff bij te tanken. Gelukkig ziet hij wel in dat dat niet mijn manier is en ik alleen kan ontspannen als ik helemaal weg van alles ben.

wanneer deel 6? Dit weekend?

@Linda
Misschien al wel voor het weekend :smiley:

Als we eenmaal goed warm gedraaid zijn zijn we zo een paar honderd posts verder :wink:

Trouwens (niet belangrijk…maar is er weer eentje dichter bij de 1000) , ben vanaf maandag ook bij de SB-club. Zag vanmiddag het boek en kon het niet laten liggen. Ook maar proberen dus. MOET in oktober weer strak in het vel zitten he! Helpt wel …een stok achter de deur :wink:

@marion: ja das waar ben alleen bang dat ik daar niet zoveel aan kan bij dragen, ga zo nl slapen hoofdpijn begint weer op te komen de hele dag geen last gehad sinds zondagavond had ik al hoofdpijn dus ook gister met mijn verjaardag. morgenavond werken en vrijdagavond verjaardag van oma zaterdag hier visite. zal zondag de schade dan wel weer inhalen

@marion: ben reeds 8 kg kwijt weeg nu 78, wil graag nr de +/- 65

Ga maar lekker naar bed dan!! Misschien trekt het dan wel wat bij. Beterschap!!!

Dank je. Ga nu ook naar mijn bedje toe. Tot morgen. Ga het trouwens maar eens in de gaten, waarom sinds zondag al hoofdpijn. Zou het niet weten.

Las dat het bij jullie allemaal zo goed ging. Echt knap. Hoef niet echt veel, een kilo of 5-8 zou mooi zijn. Kan ik weer in al mijn kleren. Moet dus te doen zijn.

ik heb dat er af zonder SB, zit er nog over na te denken of ik er ook mee ga beginnen

Drink je wel genoeg water? Is erg belangrijk als je aan het lijnen bent. Als je niet genoeg drinkt kan je daar ook hoofdpijn van krijgen.

bedankt voor de tip. Zal daar eens op gaan letten.

Doei. Tot morgen.

TRUSTE!!!