Turkish Tea Time Deel 5

@marion…jaa daar zijn ze goed in…rotzoor maken!! mn broer ruimt dus ook echt niks op!! en mn oma, moeder en ik maar rennen voor 'm…maar ach, zou toch niet zonder hem kunnen hoor!!
wat goed dat je ook gaat beginnen met SB…ik wens je alvast veel succes;)

@roanna…ik had toen straks ook ander beeld, eerst alles veel kleiner, en daarna was het weer groter maar stond alle tekst in het midden…nu is het weer normaal.

verveel me…!!

Hoi meiden, Doei meiden!!

Ff snel bijgelezen voor ik ga slapen!!!
Allemaal lekker afvallen enzo(hihi) ik ben nu redelijk stabiel, en dus bijna 9 kilo kwijt!!! Ben behoorlijk happy. Nu rustig aan blijven doen, en dan gestaag verder gaan. Maar ook rekening houden met mn geestelijke toestand, en af en toe lekker ff snoepen!! Geef mezelf bijv 1 zak drop per week(250-350 gr!) op is ook op, geen meer!!

Nou goed, morgen…ben ik er niet!! Ga doen wat de arts zei, ontspannen, dus…Op naar de Zwaluwhoeve in Hierden!! Lekker een dagje sauna, hotstone massage(nog nooit gehad!) en vooral…LEKKER ETEN DAAR!!! FF niet op de lijn letten haha!!

Tot morgen heel laat, of vrijdag dus!!

Kus voor allemaal
:wave:

klinkt heerlijk beppie!! genieten maar, ik wens je een fijne dag!!

@Filiz
Is mannen eigen denk ik. Ken er tenminste maar heel weinig die alles netjes opruimen :frowning: .
SB is alleen luiheid hoor…hoef ik niet zo heeeeeel veel te gaan sporten :embarrese

@Beppie
Heel veel plezier in de Zwaluwhoeve!!! Je bent intussen al een vaste klant of niet? Zetten morgen al kannen koffie klaar als ze je binnen zien komen :wink:

toch vind ik het knap…niet iedereen kan lijnen hoor!! de meeste beginnen iedere maandag opnieuw;)
en idd…er zijn leukere dingen dan sporten…
ga mijn abo ook opzeggen bij het fitness centrum, mnet mn diensten kan ik meer niet gaan dan wel, en dat vind ik dan weer zonde van het geld.
ik blijf wel 3x in de week voetballen, dus beweging heb ik toch wel;)

ik ga nu lkkr slapen…tot morgen(K)(K)

shitzooi, zit ik een heel verhal te typen, knalt de compu er ineens uit en is alles weg…opnieuw

@ fransijn…wat?? hoe kan dit nou?? ik kan me voorstellen dat je niet precies alles wilt vertellen, maar hoe kan dit nou?? sta er wel versteld van dat uitgerekend zijn broers je zo goed hebben opgevangen…is toch een beetje hun broer afvallen met familie eer enzo…en juist nu je deze vakantie zo hard nodig had…onvoorstelbaar. hopelijk kun je het snel een plaatsje geven maar ook ik mis nu nog de lieve sms-jes te sturen en te ontvangen…sterkte.

@ beppie, goed nieuws!! super en sept is nog zo lang weg. en meteen naar de dokter luisteren en ontspannen…krijg je dat ook vergoed?? hahaha

@ toos, wat lang, 2 jaar!! ik vond 10 mnd al vreselijk. misschien toch de provincie, zoveel keus voor hele goede prijzen…minder mensen en andere mensen komen minder snel naar zeeland toe?? heel veel succes ermee.

uhm…ben de rest alweer kwijt, wat erg!! sorry

ikzelf zit nog in mn dip. vanochtend ging het volgens mij wel goed op de luchthaven en ben lekker nar de kapper geweest en helemaal happy met mn bijgewerkte kleurtje en stukkie eraf, maar nu vanavond weer luchthaven gehad. belde een stel gasten dat ze geen babybedje hadden…hetzelfde probleem had ik vorige week en toen dacht ik, dat los ik telefonisch op en toen snauwde mn collega en concu-lega me af, zo van: waarom ga je er niet naartoe. nu hetzelfde probleem, dus ik zeg, ik kom er zo aan…zegt mn collega, oh ik bel wel ff, en echt op zon manier van…god, wat ben JIJ toch dom en ga ajb naar huis…pppffff…word er zooo moedeloos van. ik merk heel erg dat ik heel erg reageer op de manier hoe zij tegen mij praat of mij behandelt, en dat heeft weer effect op hoe ik de gasten behandel en hier in mn velletje steek en prive met mensen omga. allemaal zooooo verwarrend.
ga dit ook absoluut niet met har bespreken, want ik WEET dat ze het zo niet bedoelt, maar tactvol is ze absoluut niet en iets een beetje goed brengen kan ze niet echt. maar goed.

afgezien daarvan denk ikzelf heel erg: wat doe ik hier. en vooral…is dit wat ik wil. ik dacht altijd dat ik graag in het buitenland wilde werken om ergens wat langer te zijn en zo meer van de wereld te zien en andere culturen te ervaren, maar ik merk zelf heel erg dat ik het na een maand wel gezien heb en dat je in het toerisme, niet echt in een cultuur staat. nu spreekt het me hier natuurlijk niet aan, maar dat risico loop ik elders ook…heb het allemaal na een mnd wel gezien en zou wel weer wat anders willen…je bouwt namelijk toch niks op en het is ieder voor zich.
maar daarnaast heb ik met dit werk wel veel meer zekerheid en vrijheid en vrije tijd dan met dat werk in turkije, maar toch…vond dat ook errug leuk (en dat kwam niet omdat het turkije was)
maar ja, nu ik dus dat geld kwijt ben en helemal niks overhoud hieraan, zal ik ook de winter keihard moeten gaan werken om aan een beetje geld te komen voor volgende zomer weg te gaan…maar ja…wil ik dat nog wel. of komt dat nu gewoon door deze negatieve ervaring…vragen…vragen…vragen…mijn hoofd loopt om
en prive…ik mis een vent, iemand die er altijd voor je is, die je liefde geeft en verteld hoe leuk je bent, maar aan de andere kant vind ik het heerlijk om geen gezeur meer te hebben en lekker alleen te zijn…pfff…DUBBEL

Ok jullie merken het al…hij gaat weer lekker met mij, want ik maak weer van die mega posts…janken!! ok, ga lekker slapen en morgen eens kijken wat de nieuwe dag gat brengen, oh behoefte an ijs!!! pppfff, gaat ook meteen erg goed met de kilo´s, komen er volgens mij weer rap bij, en daardoor voel ik me ook weer ongelukkig, en ga ik weer eten…pppfff…wat een rotzooi, ga denk ik in NL toch maar eens een keer met iemand praten want ik trek het echt niet meer in mn eentje…gelukkig heb ik jullie nog.
slaap zacht

@Lieve Bloem,het is echt een warboel in je hoofd he,en hoe meer je probeert inzicht te krijgen in hoe je nu verder wil hoe chaotischer wordt het in je hoofd.
Eigenlijk is dit heel normaal in jouw situatie,je bent door hetgeen je in Turkije hebt meegemaakt gewoon nog niet aan jezelf toegekomen.
Eigenlijk ben je een beetje gevlucht voor verdriet,en ik denk dat dit wat nu met jou gebeurt een normaal gevolg is.
Ik weet niet of wat ik nu zeg inderdaad ook zo is maar zou je niet eerst eens proberen gewoon even op adem te komen zonder al teveel te plannen.
Natuurlijk is het allemaal niet gemakkelijk maar ik denk dat je nu niet teveel moet plannen en gewoon proberen je werk te doen en daarnaast ook wat leuke dingen voor jezelf.

Eerst je verdriet verwerken en dan aan je toekomst denken en probeer niet te streng te zijn voor jezelf.
Voel je niet schuldig als je eens lekker uit de bol bent gegaan,je hoeft niemand verantwoording af te leggen.
Over een paar weken voel je je misschien wat beter in je vel en kun je ook beter de dingen overzien en beoordelen.
Sorry het is niet de bedoeling dat ik je ga zeggen hoe jij je leven moet gaan leven maar ik zou je zo dolgraag willen helpen.
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt,en laat je door je collega niet op de kast jagen.
Goed van jezelf dat je ziet dat het zo niet langer kan en dat er iets moet veranderen.Als er ook maar iets is wat wij hier op het forum kunnen doen zeg het ons.
Begin eens met jezelf eens te verwennen met bv een massage en een sauna of iets dat je wel ziet zitten.DOEN HE!
Heel veel sterkte meid,en een mega dikke knuffel!!!

@Bloemmie: Grote posten geeft niet hoor, brul maar virtueel tegen ons, jank maar ff tegen ons, zijn we voor toch!!! Denk aan jou!!!

Meiden ik ben lekker een dagje ontspannen(nee de ziektewet betaald helaas niet, maar kijk op dagjeweg.nl of op vierkeervrij.nl!! word het ineens heeel betaalbaar met zn 2en!) Tot morgen, niet te veel kletsen en ik probeer morgen vroeg wel weer bij te lezen dus(als ik het red om vanavond de compie niet aan te zetten als ik thuis kom hihi)
:wave:

@Heel veel plezie Beppie!!!

@Bloem, lieverd je weet dat je altijd bij ons terecht kunt!! Helaas kunnen we er alleen virtueel voor je zijn!! Wat jammer dat je collega’s zo bot kunnen reageren tegen je!! Dat maakt de werksfeer ook niet bepaald prettig!!

Zoals Jill ook al zei, verwen jezelf eens lekker! En op een gegeven moment komt alles wel weer goed… Rustig aan meis!

Dikke kus

bloemmetje…lieve meid, ik heb zo met je te doen!!
het is nu een moeilijke periode, maar snel zal ook voor jou weer veel goeds komen!!
en wat je collega betreft, ik zou zeer zeker met haar praten. dan weet ze hoe jij er over denkt, en ben jij a van 1 ***gevoel af. wat zij er vervolgens mee doet, is aan haar. maar jij bent het kwijt. doe het meid, het helpt echt!!

ik wens je heel veel sterkte…

hele dikke kus voor jou!!

@ Bloem, wat ee nverhaal, maar maaktniet uit hoor als tie groot/lang wordt.
Praat maar lekker tegen ons aan.
Wij zijn er voor je.

@ Beppie: en hoe was de zwaluwhoeve.
Lekker he ik ga er ook geregeld heen, maar ja het is voor mij ook maar 10 min rijden.

Groet

HEYYYY meiden,

Wat is het stil hier!

Psssssssssssssssstttttttttttttt Jill… Ik ben er ook weer!:whistle:

**Nog 266 te gaan!:banana: **

@Bloem
Vind dat je het wel met je collega moet bespreken. Juist omdat ze het zo wss niet bedoelt. Ze mag best weten wat voor gevoelens haar reactie bij jou oproept, zo maakt ze jou alleen maar onzeker.

Inderdaad Roana maar zo schiet het niet echt op!!!

Kom dames effe lekker kletsebetse ,deel 6 zou toch al geopend moeten zijn als Sev terug komt.

Goeienavond meiden,
Jeetje, wat is er veel gebeurd, ik heb gisteren geen tijd gehad voor ons forum, heb net alles bijgelezen, ik hoop dat ik alles nog een beetje weet, wie ik vergeet, sorry!!

Eerst
@ Fransijn, meid, wat vreselijk voor je, ook ik hield m’n adem in bij het lezen van je relaas. Ik snap dat je niet alles hier kan zeggen, en je moet ook zeker niks op het forum zetten wat je voor jezelf wilt houden, maar als je wilt razen, tieren, janken, maakt niet uit, wij zijn er met z’n allen voor je!! Veel sterkte!!

Dan
@ Bloem, meissie toch, ik zou het liefst zo op het vliegtuig stappen naar GC om je te knuffelen en samen iets leuks te gaan doen, maar ja, dat gaat jammer genoeg niet. En ik sluit me helemaal aan bij de adviezen van Jill. Misschien bedoeld je collega het wel heel anders dan dat jij het begrijpt, alleen praten kan daar duidelijkheid in geven. Ook jij, sterkte.

@ Bep, meid, fijn dat je controlearts zo begripvol is, neem lekker de tijd om weer helemaal de oude te worden. Leuk op die Zwaluwhoeve?

@Marion: Marjan en ik gaan in September ook zonder onze hubbies op vakantie naar Marmaris, join the club, zou ik zeggen!!

@ Jill, ook ji veel sterkte met de pijn en medicijnen, die helpen dan wel iets, maar het is toch ook niet alles, het lijkt mij heel moeilijk.

@ Dia, nog een dagje en dan is deze week (alweer) voorbij!
Voor mij nog 6 weken werken en dan ben ik 3 weken vrij!!

*@ Cyn, wees maar heel zuinig op jouw askim!! *

Meiden, hoe zou het met Von zijn? Ook lang niks van gezien. En dat andere meisje van wie de moeder pas was overleden? Sorry, ben even haar naam kwijt. Moeilijke tijden voor veel van ons.

Met mij gaat het weer beter, na die vreselijke ervaring met de tandarts van de week. Gisteren nog terug geweest om een stukje van die kies af te laten vijlen, hij was iets te “hoog”, en dan doet het elke keer als je kiezen op elkaar komen erg pijn. Nu gaat het beter, maar is nog niet pijnloos.

En…Ook ik ben maandag begonnen aan SB, en ik moet zeggen, het is hartstikke goed te doen, ik voel me er prima bij, en heb nauwelijks honger. Alleen, mijn weegschaal heeft al een hele tijd een lege batterij, dus ik weet niet wat ik woog toen ik begon, en dus ook niet of ik al afgevallen ben. Stom hè? Als het goed is krijg ik er morgen een van een collega. Ben wel benieuwd hoeveel ik nu weeg, laatste x was ik 109 kilo of zoiets, dus best wel veel te zwaar.
Maar we gaan stug door, ik neem nog maar een flesje water, hmmm, lekker!
Heel veel knuffels voor iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft.
XXXxxxxMar

Hallo Miere011.
**
Dan wens ik jou veel sterkte met je SB dieet,:stuck_out_tongue: met al dat lekkers om je heen op het werk. Je kunt het!
**
Die druifjes komen nu inderdaad goed van pas, want die mag je vast wel eten.
**
Nu, succes ermee en hou ons op de hoogte hè?
**
*Groetjes en nog een fijne avond. Roanna:) *

Hé allemaal! Kon het niet laten fftjes hier om het hoekje te kijken en snel een beetje te lezen. Hopenlijk gaat met iedereen alles goed. Nog één dag en dan zit de week erop. Het is me echt meegevallen! Dinsdag krijg ik m’n salaris weer en dan ben ik waarschijnlijk erg blij :slight_smile: M’n moeder had me vanavond even meegesleept naar de stad voor ff wat ontspanning. Nog een leuk topje gekocht en van m’n mams een supergaaf shirtje gekregen. Zag 'm hangen en vond 'm meteen helemaal te gek. Dus die kan straks lekker mee naar Turkije! Gisteravond etentje was erg leuk en lekker. Leuk om collega’s ook eens buiten het werk te zien, is toch vaak anders. Zaterdag ga ik naar het meisje toe die ik in Alanya had ontmoet, lekker bijkletsen en foto’s bekijken. Nou hoop volgende week weer een beetje bij te zijn hier en weer wat vaker mee te kunnen kletsen! Voor nu allemaal een dikke SMAK en tot snel!!