Goeienavond meiden,
Jeetje, wat is er veel gebeurd, ik heb gisteren geen tijd gehad voor ons forum, heb net alles bijgelezen, ik hoop dat ik alles nog een beetje weet, wie ik vergeet, sorry!!
Eerst
@ Fransijn, meid, wat vreselijk voor je, ook ik hield m’n adem in bij het lezen van je relaas. Ik snap dat je niet alles hier kan zeggen, en je moet ook zeker niks op het forum zetten wat je voor jezelf wilt houden, maar als je wilt razen, tieren, janken, maakt niet uit, wij zijn er met z’n allen voor je!! Veel sterkte!!
Dan
@ Bloem, meissie toch, ik zou het liefst zo op het vliegtuig stappen naar GC om je te knuffelen en samen iets leuks te gaan doen, maar ja, dat gaat jammer genoeg niet. En ik sluit me helemaal aan bij de adviezen van Jill. Misschien bedoeld je collega het wel heel anders dan dat jij het begrijpt, alleen praten kan daar duidelijkheid in geven. Ook jij, sterkte.
@ Bep, meid, fijn dat je controlearts zo begripvol is, neem lekker de tijd om weer helemaal de oude te worden. Leuk op die Zwaluwhoeve?
@Marion: Marjan en ik gaan in September ook zonder onze hubbies op vakantie naar Marmaris, join the club, zou ik zeggen!!
@ Jill, ook ji veel sterkte met de pijn en medicijnen, die helpen dan wel iets, maar het is toch ook niet alles, het lijkt mij heel moeilijk.
@ Dia, nog een dagje en dan is deze week (alweer) voorbij!
Voor mij nog 6 weken werken en dan ben ik 3 weken vrij!!
*@ Cyn, wees maar heel zuinig op jouw askim!! *
Meiden, hoe zou het met Von zijn? Ook lang niks van gezien. En dat andere meisje van wie de moeder pas was overleden? Sorry, ben even haar naam kwijt. Moeilijke tijden voor veel van ons.
Met mij gaat het weer beter, na die vreselijke ervaring met de tandarts van de week. Gisteren nog terug geweest om een stukje van die kies af te laten vijlen, hij was iets te “hoog”, en dan doet het elke keer als je kiezen op elkaar komen erg pijn. Nu gaat het beter, maar is nog niet pijnloos.
En…Ook ik ben maandag begonnen aan SB, en ik moet zeggen, het is hartstikke goed te doen, ik voel me er prima bij, en heb nauwelijks honger. Alleen, mijn weegschaal heeft al een hele tijd een lege batterij, dus ik weet niet wat ik woog toen ik begon, en dus ook niet of ik al afgevallen ben. Stom hè? Als het goed is krijg ik er morgen een van een collega. Ben wel benieuwd hoeveel ik nu weeg, laatste x was ik 109 kilo of zoiets, dus best wel veel te zwaar.
Maar we gaan stug door, ik neem nog maar een flesje water, hmmm, lekker!
Heel veel knuffels voor iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft.
XXXxxxxMar