Hallooooo, waar zitten julie???
Hiero, maar moest tussendoor ff wat andere dingen doen.
Oh Diamond, wat ben jij weer een mazzelk*nt met zo’n lieve moeder.
Roanna
Ja, zo krijgen we hem nooit vol, nou ja is niet zo erg voor iedereen die bij moet lezen.
@ Roanna, is het nog een beetje druk bij jullie?
X Mar
@Miere,veel succes met je dieet,ik ben benieuwd maar ik hoor alleen maar positieve berichten,dus gaat dat toch gewoon lukken!!
I hope so!!
'k heb trouwens wel zin in een wijntje, Roanna, heb jij nog wat koud staan?
Nou valt wel mee eigenlijk. Normaal hebben we zo tussen de 900 a 1000 bezoekers tussen de middag op een donderdag, maar vandaag zoiets van 800.
**
*Het is dus wel wat rustiger, maar een paar van ons zijn ook zelf nog op vakantie en dan moeten wij toch wel een stapje harder lopen, want we krijgen er niemand extra bij. Maar geeft niks, we redden het wel! :whistle: *
**
Hoe is het bij jou op het werk dan? Ook rustiger?
**
*@ Jill: Ja he Jill! SB doet het hier goed. Mond tot mond reklame, zomaar voor niks hier.
*
**
Zet 'm op dames!!!
**
**
**
Ja zekers wel . Wat kan ik indoen?
Roanna, Lekker witte droge wijn met ijs, hmmmmm.
Bij ons is het juist drukker, want er zijn verlden week ong. 50 pandbewoners bijgekomen. Wij werken nu met z’n 3-en, eerst met z’n 2-en. Maar ik haal nauwelijks de 100 nu, dat moeten na de vakantie iets van 140 per dag worden, is de verwachting.
(sorry alle anderen, dit is een werkbespreking, hahaha)
@ Bep, ben je er ook?
Xx Mar
@Ben er, maar ga zo naar bed. ff bijlezen, ben doooodmoe
Nou 1 glas bubbels ok!
![]()
@ Beppie, wordt je lekker loom van hè, een dagje relaxen? Houdt vast dat gevoel Bep!
Kom je als je je motorrijbewijs hebt een x deze kant op brommen? Lijkt me gezellig!
Xx Mar
Ja sorry. Een functioneringsgeprek ff.
**
*Ja we hebben ook bubbels Bep, dus neem er nog even een voor je slapen gaat. Een slaapmutsje, zullen we maar zeggen.:asleep: :asleep:
*
**
Oh Miere011. dat zit jij op een kleine lokatie. Wel gezellig zeker hè? Wij werken met de partimers erbij met zo’n 15 personen.
**
Kan ik zowiezo wel doen, ook zonder de motor…zeker als het mooi weer is daar bij jullie!! Haha
@Jac: Voor ons natuurlijk ook niet ver Hierden!! Doen er max 20 min over!! En dan met korting via vierxvrij.nl!! Toppie Moet je dan echt een keertje kijken!! Ook voor hotels, saunas dus of een dagje weg of restaurant(nee heb geen aandelen :laugh:)
Meiden de drank is op, ik ga plat…zo lekker relaxed, dat gevoel houd ik vast
Morgen om 10.45 moet de puber afrijden, ben nerveus voor hem(blijft een beetje mijn ventje tenslotte!!) dus ik wacht af. Als hij het haalt en ik ook kunnen we lekker toeren!!
Tot morgen dan
![]()
*Truste Bep. Slaap lekker.
*
*Ok Bep, hou ik je aan! *
Zaterdag komt Marjan ook weer thuis, saai hoor dat ze weg is, ik mis het geklessebes. Maar voor haar jammer dat het bijna weer over is, de vakantie met man en dochter.
Maar over 7 weken gaan we met z’n drieen weer, Marjan en ik, en haar nicht. Ik heb er erg veel zin in, iig!!
Teruste!!!
KUSSSS
![]()
*Nou Miere011. Proost dan maar en bedankt voor je drankje. Mmmmm lekker hoor ook zo voor het slapen gaan. Wat zal ik zo slapen zeg! Heerlijk!
*
**
*Oke, voor allen die ook zo naar bed gaan, alvast weltrusten en au revoir. O nee da’s Frans. Hoe zeg je dat in het Turks tot ziens? *
**
Linda, ook lekker gewerkt vandaag? Wel een lange dag hè?
Getver, het stort hier, en ik moet de honden nog uitlaten!!!
@Mar
Gelukkig gaat het nu weer beter met je kies!!!
Zal hem in de naam zitten denk ik. Alle Marren gaan zonder hub op reis ![]()
Over de vakantie gesproken, ben er nu echt aan toe. Heb het ff helemaal gehad. Ik ook al??? Ja ik ook!!!
Onze kleine is er eentje met een gebruiksaanwijzing, heb er wel eens wat over verteld. Ging het laatste jaar over het algemeen erg goed. Sinds mei af en toe wat mindere dagen en zo nu en dan een driftbui, maar daar heeft ieder kind wel eens last van denk je dan, gewoon toe aan vakantie. De laatste weken is zijn gedrag helemaal omgeslagen en bijna dagelijks valt er wel wat voor. Consequent niet luisteren en bij alles zijn zin door willen drijven. Irritant gedrag als napraten, met spullen gooien, schelden en soms eindigt het in een driftbui. Vanmiddag dus weer. Waren bij mijn zus en tijdens het voetballen hadden de kids een meningsverschil en kreeg hij een enorme driftbui. De zoveelste al deze week. Kan hem dan bijna niet meer tot bedaren brengen. Je vraagt je af waar zo’n klein manneke al die kracht vandaan haalt. Het maakt je ook ontzettend bang. Wat als hij anderen, of zichzelf wat aan doet in zijn blinde woede. Hoe moet het als hij ouder wordt? Verdrietig ook omdat je weet dat het van hem voornamelijk onmacht is, hij voelt zich dan niet begrepen. Het zuigt je helemaal leeg en zet je weer even met beide benen op de grond. Want in de goede tijden vergeet je dat er wat met hem aan de hand is. Toen hij na een poos weer rustig was geworden en weer aan het spelen was kwam het voorval natuurlijk ter sprake. Brak spontaan in een gigantische huilbui uit en mijn zus en schoonzus schrokken zich rot. Had ook nog geen kans gehad om ze te vertellen dat het weer wat minder ging met J momenteel. Eenmaal thuis het verhaal gedaan aan mijn man en weer kwamen de tranen. En tja…ze blijven branden. Omdat je beseft dat de tijd is gekomen om actie te ondernemen voordat het helemaal uit de hand gaat lopen. Hij moet gewoon leren om zijn driftbuien onder controle te houden voordat er ongelukken gebeuren. En gelukkig beseft hij dat zelf ook. Morgen eerst maar het GGZ bellen, misschien dat het voorlopig al wat helpt als zijn medicijnen bijgesteld worden. De school weet van zijn driftbuien en hebben ook al hulp aangeboden voor het geval het nodig mocht zijn. Dus weten waar we aan moeten kloppen en staan gelukkig hierin niet alleen.
Nou meiden…het is me wel een hele klaagzang maar moest het gewoon ff kwijt.
Nou sterkte ermee en pluutje mee :yes: Hier is het nog droog!
Truste allemaal… Groetjes Roanna