Goede nacht!
Wat is het café nog lekker drukbezocht op dit tijdstip! Ik doe met je mee corberana, hoewel het voor mij geen whiskey is, ik neem amaretto met ijs. ![]()
Heb zojuist heerlijk gebadderd, echt zalig. Ik heb één grote zonde (nou ja, een echte zonde is het niet) van producten die ik altijd graag uit nederland krijg en dat zijn de producten van KNEIPP! Op de een of andere manier worden die producten wél in Spanje verkocht, maar niet bij mij in de omgeving… Gelukkig is de vriendin van mijn pa altijd zo lief om wat mee te nemen.
Deze keer heb ik liggen dobberen in de Aroma Badolie Weltrusten Hop Valeriaan. Leek me wel goed zo net voor het slapen gaan.
Maarrrr, ben nu dus nog klaar wakker, vandaar nog even een lekker slaapmutsje van amaretto. ![]()
@Sowiej: en ik vind het dan juist weer grappig, dat jij het grappig vindt, dat ik je bewonderenswaardig vind.
Gelukkig hoef jij dat ook niet per se van jezelf te vinden.
Wij zorgen wel voor de juiste dosering hihihi.
Maar ik meen het serieus: veel Nederlanders zónder beperkingen zeggen zo vaak “dat heb ik nou altijd willen doen”, maar uiteindelijk komen ze er nooit toe. Dat maakt ze niet beter of slechter, maar persoonlijk houd ik niet zo van mensen die dat soort dingen roepen (en helemaal niet als ze daarbij ook nog eens zo lekker gaan klagen), maar er dan niets aan doen.
Vandaar mijn bewondering voor jou. Jij wilt iets, je hébt het al niet gemakkelijker dan de gemiddelde Nederlander (lijkt mij) en je probeert het gewoon te krijgen ook. Of het nu zal lukken of niet is dan in wezen bijzaak (hoewel het natuurlijk helemaal geweldig zal zijn als het je lukt).
Wat betreft een vakantie hier in Zuid Spanje: mocht jij de mogelijkheden vinden hier te komen, dan zal ik zéker mijn best doen je hier wat van de omgeving te laten zien.
@Barbara: fijn dat je auto’tje het weer doet. Erg vervelend als je die onverwacht moet missen! Lekker dat je vakantie/reis zo dichtbij komt! Laat het me weten als ik iets voor je kan betekenen qua donatie of wellicht iets voor een pakketje ofzo!
Nou, ik ga van mijn drankje genieten. Proost!
En voor zo direct: weltrusten!
Tot morgen! Euh… Straks!
Liefs,
Carolina