Tis mooi weer Sowiej dus kan ik elke dag met het dak open naar m’n werk en weer terug, das al een vakantie gevoel op zich. Het weer blijft goed de komende dagen, daus zal er zeker geBBQed worden. Nog wat Zwarte Bamboe in potten zetten, alhoewel… das geen leuk klusje maar een collega van m’n vrouw wilde graag wat zwarte Bamboe en aangezien we genoeg bamboe hebben (17 soorten) geven we graag wat weg.
Wat heerlijk BBQ-en! Goed plan :nod: Doe jij dat ook zo vaak? Wij meestal zodra het enigszins kan… je weet maar nooit wanneer de volgende keer weer is in dit landje
Ja, wij BBQen best regelmatig. Is zo relaxt: lekker buiten zijn, glaasje wijn erbij, beetje kletsen en ondertussen wat vlees om- en omdraaien. Meestal BBQen bij familie of vrienden. Op ons patio’tje hebben we niet zo heel veel ruimte, daar gebruik ik liever ons mini-steengrilletje.
Zoveel drinken is niet goed joh… dan moet je steeds plassen… irritant!
:wub:BBQ-en is echt geweldig voor 'n vleesmonster als ik. En dan maakt het me echt niet uit waar dat vlees op klaargemaakt wordt! Als het maar lekker is :biggrin: Wij hebben zo’n kolen geval maar ook een electrische… Kolen is nét ff een tikkie leuker en echter!
Kolen is inderdaad leuker! Heb pasgeleden in Gibraltar een wegwerpBBQ’tje voor 2 personen gekocht. Super cute. Is ook van kolen dus. We hebben het nog niet gebruikt. Wellicht dit weekend. Zal eens kijken.
Enne… Als het zo warm is, is het super belangrijk veel te drinken! Drink de hele dag door water, ben dan 's avonds altijd blij ff wat met een smaakje te nuttigen. Water gaat op een gegeven moment toch wel wat vervelen…
Schandalig dat ze je niet heeft meegenomen!!! Is ze ook in Jerez geweest?
En water smerig? Nee, dat vind ik niet. Heb hier wel gefilterd (kraan)water, drink ik erg graag. En nee, heb geen last van een klotsbuik. grin Gelukkig niet zeg!
Wel grappig trouwens dat we zo kruislings op verschillende pagina’s aan het chatten zijn!
Vind Bamboe een schitterende plant. Lekker eigenwijs, oersterk, altijd groen, ongelooflijk veerkrachtig en een uitstraling waar je u tegen zegt. Als 30 cm plantjes gekocht en nu gegroeid tot over de 5 meter, heb hengelstokken voor heel de buurt
Caro, ik weet niet of mn hulp in Jerez is geweest. Ze is met een client geweest. Ik zal het eens vragen! Ze zei wel dat heel erg mooi weer was (te heet :finger:) :zon02:
Ik lees het weer, heb een hoop gemist vanavond ;). Moest een bardienst draaien van 7 tot 12 daar geweest, leuke omzet gedraaid, niet te druk, maar wel contant iets te doen. Maar de hele avond happy hour gehad als je de prijzen vergelijkt met in de stad.
Lust er nog iemand iets, of is iedereen al onder de ‘wol’ gedoken (heb je in Jerez niet echt nodig)? Ik pak even een frisje, wat tv kijken en dan over een half uurtje naar bed.
Vanochtend mijn autootje gehaald, wat is dat toch handig zo’n ding, tis echt mijn groene smurf (bijna 9 jaar oud nu). Geen luxe ofzo, maar gewoon een lekker scheurbakkie.
GEFELICITEERD caroline, je hebt de 1000-ste reply geschreven WW Reiscafe kletstopic deel 2.
De taart en balonnen zijn onderweg>>> om dit heugelijke feit een feestelijk tintje te geven.
Iemand ook een kopje koffie met warme melk en een allbran muffin.
Nou Wendy, ik lust wel een koffietje met zo’n muffin, klinkt erg lekker! En dan ga ik zo eventjes de laatste stierenren in Pamplona van dit jaar bekijken.