WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

Haha nee… dan kun je gewoon googlen op LOW BUDGET :vak02::biggrin:

Goeie tip.(Wink)

Prima forumtopic trouwens waar je mod van bent, onze zoon heeft een zeer kleine beperking.
Daardoor wel een keer een mooie dag gehad verzorgd door de stichting www.hoogvliegers.nl.

Groet, Mees

Daar heb ik wel eens van gehoord ja, leuk!

Ik heb een hele mooie week gehad via de Doe Een Wens Stichting! :wub:

Een goede avond!

Dat is toch ook wat, kom ik gewoon op het door mij aangekondige happy hour zelf te laat binnenvallen! :wink: :smiley: Tja, dat krijg je hè, al half Spaans! :redface: :wink:

Even het belangrijkste: wat betreft de bardienst hier, het is nu eenmaal een feit dat ik er uit eindelijk toch het meeste achter sta hahaha, weet ook niet hoe dat komt. Maarrrrr, we hebben geen rooster en iedereen mag de bardienst draaien/beginnen wanneer hij/zij wil.

Dan weten jullie dat vast voor een volgende keer. Je hoeft echt niet op mij te wachten (hoewel ik kan begrijpen dat het mét mij toch wel veel gezelliger is hahaha)! :wink:

Okay, wie wil wat?! Beetje verlaat, maar we verschuiven het happy hour gewoon, van nu tot 22h30! :wink: :smiley: Ik schenk voor mezelf een heerlijk glaasje oloroso dulce (solera 1847) in.

http://studentorgs.utexas.edu/esa/Happy-Hour.jpg

@Sowiej: Aaaaaaah, dat forum is sinds vandáág nieuw! Klinkt super interessant en ik denk heel nuttig. Hier in Spanje ontbreekt er ook nog het één en ander aan aanpassingen voor mindervaliden, maar gelukkig komt er mondjesmaat wel steeds meer.

Nog even een nieuwsgierig vraagje: waarom ben jij aangesteld als forum beheerster? Heb je jezelf aangemeld? En vanwaar jouw interesse? Als ik teveel vraag moet je het maar zeggen hoor, je hoeft echt niet per se te antwoorden! :wink:

Liefs,
Carolina

Mees gaat baddere, fijne aaf nog. beetje relaxen en Tv kijken in bad. mss tot morgen, heb nog geen echte binding met dit forum maar de eerste stap is gezet.:wink:

Groet, Mees

Komt goed! :slight_smile: Ik heb goeie hoop haha! :smiley: Kan ik je een lekker glaasje champagne aanbieden voor bij het bad?! Daar houd ik zelf altijd wel erg van. :wink:

Badderse Mees!!

Hey Carolina!
Wat ben jij vrolijk, het zonnetje in 't cafe :zon02:

Ik heb inderdaad zelf gevraagd of dat forumonderdeel er kon komen omdat ik het miste. Ik zit zelf in een electrische rolstoel omdat ik een spierziekte heb. Ik hou wel van reizen (wie niet zou ik denken?) maar het is heel lastig om (snel) aan informatie te komen en veel mensen hebben er zelf ook nog nooit over nagedacht… zo hoop ik dat er meer mensen bij stil gaan staan dat mensen met een beperking willen reizen en dat er meer mensen zijn die hun reiservaringen (m.b.t. hun beperking) met mij/ons willen delen.

Reizen is gewoon :wub:

Ik zou ook heel graag willen studeren of stage lopen in het buitenland, maar dat lijkt bijna onmogelijk. Ga nu wel het e.e.a. uitzoeken maar omdat ik 24uurs zorg nodig heb, denk ik dat het een lastige klus zal worden :paranoid:

Wauw sowiej,

Dat is nogal wat. In ieder geval een prachtige reden om dit forum op te starten. Als je ergens hulp bij nodig hebt, laat het zeker weten, okay?! Indien nodig wil ik je hier zeker graag bij helpen. Wat betreft de stage in het buitenland… Dat zal inderdaad niet gemakkelijk zijn. Wat zoek je voor iets? Wat voor studie heb je gedaan? Wellicht kunnen we via deze digitale weg wel iets voor je betekenen.

In ieder geval van harte welkom op ons forum! Ik denk dat je een aanwinst bent!

Enne… Wat betreft mezelf: ja, ik geloof wel dat ik vrolijk ben haha. Ik heb al jong geleerd dat het leven soms wel eens heel kort kan zijn en daarom is mijn moto’s dan ook: leef alsof elke dag je laatste kan zijn. Ik mag dat wel. Altijd positief ingesteld zijn, dan heb je het denk ik zelf ook beter naar je zin, ondanks eventuele tegenslagen.

Nou, ik vind het wel mooi geweest voor vandaag. Wij gaan nu gezellig op de bank valkyrie kijken. Ik neem nog een lekker glaasje Oloroso Dulce (Solera 1847), lust er nog iemand wat?

Fijne avond allemaal!

Liefs,
Carolina

Hey Carola,

Jouw levensmotto bevalt me wel! Het leven duurt maar even, dus zorg dat je iets moois hebt te beleven! :wink:

Hopelijk is het nieuwe forumonderdeel een aanwinst voor het hele forum en ik hoop dat mensen er gebruik van gaan maken!!

Ik doe nu HBO rechten, na de vakantie ga ik beginnen aan mijn 2e jaar. Het moet dus een stage zijn in die richting. Het maakt me helemaal niet uit in welk land eigenlijk, als de mogelijkheden ergens zijn ben ik allang blij. :nod:
Na de vakantie ga ik eens informeren bij de internationale afdeling van mijn school, hopelijk kunnen zij mij een beetje op weg helpen.

Tips zijn uiteraard altijd welkom!

Ik zet zo mijn slaapmuts op, lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag! :slapen:

Geniet van jullie drankjes en de mooie avond allemaal :dag:

Redelijk laat, maar heb nog wel zin in een borrel en bijkomend gesprek ofsoow. Zijn er überhaupt nachtbrakers in dit topic?

Groet, Mees

Hier ben ik.
In bed met laptop.
Lekker in bad geweest? :biggrin:

Opgedroogt en wel, kan soms de slaap niet vatten en dan ist www een welkome uitlaatklep, cq communicatiemiddel.

Fenx ennyweej.

Groet, Mees

Een goedemorgen,

Er is weer een nieuwe dag aangebroken! San Fermin is vandaag een stuk rustiger verlopen, mocht ook wel, na de hectiek van gisteren… Het blijft mij overigens wel verbazen hoeveel men hier in de nieuwsberichten laat zien…

Ik heb lekker een volle pot koffie gezet. Er is ook thee, verse jus d’orange en appel/wortel sap en colacao.

Fijn weekend gewenst allemaal!

Liefs,
Carolina

Koffie… lekker, lust wel een bakkie na een korte nacht. Straks even naar MM, radio inbouwen. Jahaaa, weer de Golf :D.

Bekijk net de site, schokkende beelden, niks voor Mees.

Goed weekend allen en tot later…

Groet, Mees

Holaaaa! Heb je nog ff tijd voor een 2e bakkie leut, Mees? Er is nog zat koffie over! Je moet naar MM? Wat is dat als ik vragen mag…

Hier wordt het vandaag zo’n 35°C :zon02: dus wij gaan later op de dag, vermoedelijk na de lunch, lekker het strand opzoeken. :vak02: Mmmmmmmmmmmm, nu al zin in! :smiley:

Voor mij nu dus nog ff een heerlijk bakkie koffie. Proost!

Liefs,
Carolina

Ik ben jaloers! Ik wil ook 35 graden! Snik…
Ik ga denk ook maar emigreren :zon02:

1 kopje kan nog wel, MM = Emmen, woont een maat van me, leren kennen via het cabrioforum.
Heb hem ooit aan onderdelen geholpen.

Strand… ben geen strandmens, maar 35 graden wil ik ook wel. Nou hier schijnt de zon ook weer eens, mss dan toch een BBQ vanaaf met het gezin…Net de grasmaaier gerepareerd en nu maar eens doesjen (shame)

Groet, Mees

Shame? Waarom shame???

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook geen strandmens ben, maar ik ben dol op de zee! Ja, ik weet het, een lastige combinatie. Het is vooral dat ik niet van zand houd, maar gewoon even lekker een dagje er tussen uit is dan toch wel fijn. Bovendien is de Spaanse manier wel prettig, hele hebben en houwen gaat mee! Stoelen, tafeltje, meerdere parasols en natuurlijk ook koelboxen!

:vak02:

Hoor net van mijn schoonmama dat we ook op het strand gaan lunchen. Beterrrrrrrr! :smiley:

Liefs,
Carolina

Enne Sowiej… Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, jullie hebben weer andere dingen die beter zijn… denkt diep na… … … … … denkt nog dieper na … … … … Hmmmzzzz, al kan ik er nu niet op komen wat dat zou kunnen zijn… Maar goed! :wink: :smiley:

Aaaargh hou je mond. Ik zit hier maar in dat druilerige Nederlandje. Bah
En dit noemen ze nou vakantie… snif.

Maar veel plezier bij de zee!! :zon02: