doe mij maar een kopje koffie Carolina, die van laast smaakte nl erg goed.
Oei, stierenrennen in Pamplona, ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daarvan moet denken als dierenliefhebber. De gewonden zijn het m.i. zelf schuld, want ze doen het vrijwillig…
Auto stuk is altijd rot, want wat ben je daarop aangewezen zeg. Ben ook net voor een andere aan het kijken, maar vind alles zo duur, of heeft teveel km’s… Nog maar effe grondiger zoeken
Ben blij dat de koffie je zo goed smaakte roberts. Hoop dat deze ook weer je goedkeuring kan wegdragen.
Ben ik het eerlijk gezegd helemaal mee eens. Waarschijnlijk fascineert dit festijn me daarom zo, alsof de stieren zo ook een beetje kans hebben op wraak… Uiteindelijk gaan ze dezelfde avond nog de arena in voor een stierengevecht (waarbij de meeste sterven), maar toch…
Moet ook zeggen, dat ik die mensen totaal niet begrijp, die voor zo’n troep stieren uit gaan rennen. Wie doet dat toch?! En waarom?!
Pffff, inderdaad één gewonde is overleden. Erg triest. Vooral voor de familie. Toch kan ik verder niet zoveel medelijden voelen moet ik bekennen. Er zitten nu eenmaal risico’s aan dit festijn, ze lopen niet voor kleine katjes uit…
Helaas, ook ik ben géén golf cabrio bezitter.
Ik ga eens lekker de lunch klaarmaken. Rijst met kip in zoet/zure saus. Mmmmmmm! Maar nu eerst een tinto met limón. Lust er nog iemand?
Op het Golfcabrioforum hebben we een shoytbox, mss iets voor hier. www.golfcabrio.com Weet niet of dit als spammen wordt gezien, verwijder het anders aub.
Ben blij dat er altijd virtueel bier op voorraad is Mees, ik zou er totaal niet aan denken om dat te kopen!
Wij hebben hier heerlijk geluncht en nu heb ik trek in een ijsje. Is wel nodig hier nu… 33°C en we hebben een lek van de airco, dus die kan niet aan… Kan maandag pas iemand voor komen aaaaaaaaah!!!
Hey Sowiej, wat leuk een nieuw “gezicht” in ons reiscafé tegen te komen! Van welk forum ben je forumbeheerder? Ik weet dat ik dit op kan zoeken, maar ik vraag het liever. Noem het gemakszucht of interesse, beide kloppen denk ik wel een beetje. :redface:
Ik zal in ieder geval proberen wat :zon02: te sturen met de luchtpost >>>!
Nu even een heerlijk koud glas water! Lust er nog iemand? Mag ook wat anders zijn hoor. Ben trouwens wel weer eens voor een vrijdagmiddagborrel, dus bij deze vast de melding: om 20h30 begint het HAPPY HOUR!!!
Als volgt…
Er zijn dus mensen met een beperking (niet kunnen lopen, rolstoelgebonden, etc.) die wel willen reizen, maar dit levert vaak veel problemen op omdat het land of niet rolstoeltoegankelijk is, of er geen rolstoeltoegankelijke hotels zijn, of dat er geen verzorging op bestemming geleverd kan worden, of dat de vliegtuigmaatschappijen hier niet op ingespeeld zijn, of ze rekenen dubbele prijzen voor gehandicapten.
Vaak willen mensen dus wel reizen maar weet men niet hoe ze dit moeten aanpakken, daarom is er nu een forumonderdeel bij waar men elkaar tips en adviezen kan geven of waar je een vraag kan stellen als je gaat/wil reizen maar je hebt een beperking