Jummie, ik lust ook wel een ijsje!!! Het is hier ontzettend warm op kantoor.
Groetjes!
Jummie, ik lust ook wel een ijsje!!! Het is hier ontzettend warm op kantoor.
Groetjes!
Dat lijkt me niet fijn Barbara! Hebben jullie geen ventilator of airco???
Hier in ieder geval een ijsje, er is keus zat, dus zeg maar wat je wilt:
http://www.schoolmetdebijbel.com/Tweede%20leerjaar%202008-2009/ijsje.jpg
http://www.pollies.nl/web/uploads/img4a1d3b11189c9.jpg
http://kleintjehuijer.web-log.nl/photos/uncategorized/raketje.jpg
http://www.delachendepoffer.nl/resources/images/ijs/magnum542x435.jpg
SMAKELIJK!!!
Liefs,
Carolina
Lekker zeg, dank je!
Er is hier wel een soort van klimaatcontrole… maar die werken nu ook overuren. Er vallen vieze bruine druppels naar beneden uit de ventilatieroosters… Bijna weekend, dus komt goed. We gaan vanavond lekker uit eten in de stad.
Groetjes!!
Vieze bruine druppels??? Gadver, dat klinkt heel onsmakelijk!!! :disgust: Ben blij dat je bijna weekend hebt en er dan ff 2 dagen niet tegen aan hoeft te kijken. ![]()
Ik heb morgen een barbecue bij mijn bazin van de Yeguada thuis. Ben erg benieuwd, moet een leuk huisje in “el campo” hebben, dicht bij Vejer de la Frontera. Ligt op ongeveer een uurtje van hier. Geen zwembad, maar de zee aardig dichtbij (klein stukje met de auto). Dat is wel relaxt, daar voor morgen 37 graden voorspeld is. :zon02: :vak02:
Oh ja, mijn bazin had ook gezegd dat als je niet naar zee wilde, ze in ieder geval ook een tuinslang had hahaha. Gaat goedkomen dus.
Ik neem lekker een glas koud water, lust er nog iemand wat? Mag ook iets anders zijn hoor!
![]()
Liefs,
Carolina
Een goedemorgen!
Er staat weer een heerlijk ontbijtje klaar: Verse jus d’orange en appelwortelsap, koffie, thee, lekkere broodjes, noem maar op!!! Tast toe en smakelijk!
http://bergenbos.googlepages.com/ontbijt.jpg/ontbijt-full.jpg
Mijn lief heeft eindelijk zijn éérste paspoort!
De wereld ligt nu voor ons open!!! :wereld:
Was trouwens behoorlijk indrukwekkend. Hij had een afspraak afgelopen vrijdag om zijn paspoort aan te gaan vragen, werd het gewoon meteen geprint en kreeg hij het mee! Zo snel kan het soms dus ook gaan hier!!! :tssk:
Gisteren lekker gewerkt (geen fooi gehad, maar ja, het kan niet elke keer feest zijn haha), daarna in colonne naar het buitenhuis van mijn bazin gereden, waar we heerlijk hebben geBBQd, geborreld en geklets. Wat later ook lekker nog naar het strand gewandeld en wat gezwommen aldaar.
Daarna nog even een borreltje gedronken met een vriendin van ons.
Ging gisterenmorgen om 08:45 uur van huis en kwam gisterenavond rond 01:00 uur thuis hahahaha! Had het goed volgehouden! ![]()
Fijne zondag allemaal gewenst!
Liefs,
Carolina
Goedemiddag,
Ik heb lekker van je ontbijtje genoten Caroline! Bedankt!
We hebben 't vrijdag ook erg gezellig gehad in de stad, lekker gegeten en daarna nog even het terras op.
Gisterenavond tennis, helaas na een 3-setter toch verloren… En de tegenstanders van vandaag hebben zich teruggetrokken, watjes!! Nee hoor, ze hadden teveel verhinderingen opgegeven waardoor het onmogelijk zou zijn om ze in te plannen, maar ja, pech voor ons dus, want nu hebben we maar 1 wedstrijd kunnen spelen en zijn we gelijk af. Ik vind het gewoon dom dat je je inschrijft voor een toernooi terwijl je weet dat je bijna geen een avond kan tennissen. Dus dat was wel een dubbele teleurstelling gister.
Dadelijk naar de finale bij ‘onze’ club en dan vanmiddag met een half oog de finale Wimbledon en half van het zonnetje genieten :vak02:. Vanavond aan de studie.
Ik ben benieuwd hoe ons kantoor er morgen zal uitzien met al die vieze druppels uit het ventilatiesysteem… haha, overstroming in het kantoor… yahoo, verplicht vrij!!!
Fijne zondag!
Goeie :zon02:dag,
Lekker ontbijtje was dat zeg, Carolina ![]()
Kon ik wel gebruiken,want heb vandaag weer een muur op de texplanning + plinten. Begint al aardig op te schieten, maar da’s ook de bedoeling. Buhh, wat heb ik een hekel aan texen zeg…
Meteen nog een stukje met m’n oude Lancia rijden, want die is weer goed in orde gemaakt.
Fijne dag nog!
Een goedemorgen!
Ben blij dat het ontbijt gisteren gesmaakt heeft! Vandaag niet zo’n uitgebreid ontbijt hoor, daar is het wat mij betreft nog te vroeg voor!
Wij ontbijten vandaag sowieso onderweg. Mijn lief heeft een dagje vrij genomen en we gaan lekker naar Selwo Marina. Erg veel zin in, zijn we nog nooit geweest. We gaan met een Colombiaanse vriendin en haar dochtertje (+/- 4 jaar), wordt dus erg gezellig (en vermoeiend ;)). ![]()
Fijne maandag allemaal gewenst!
Liefs,
Carolina
Carolina, bedankt voor de heerlijke ijsjes en het ontbijtje.
Ik ga zo een omeletje maken, want het is alweer lunchtijd. Onze helper komt net binnen met vers brood.
Soms snappen mensen niet waarom ik in een land woon met zo weinig luxe, maar hier kan je je veroorloven om helpers te hebben die dan klusjes voor je doen en je niet de deur uit hoeft als je geen zin hebt. zoals brood kopen. Dat is voor mij super luxe.
Het is niet meer zo koud in Tana en de wolken zijn weg.:zon02: maar het blijft frisjes. Ik zou best op een Nederlands terrasje willen zitten (kennen ze hier niet!) in de zon met een lekker witbiertje.
Fijne week aan iedereen,
wendy
Nog 'n kleine 7 weekjes!!! Tjonge, ik begin echt al af te tellen >>>.
Mailtje gekregen van de stichting dat ik meer dan welkom ben. Wat ik daar ga doen is nog niet bekend, maar ach, dat was het de vorige keer ook niet, en toen heb ik het prima naar mijn zin gehad in Ecuador. Voor degenen die het leuk vinden: www.sinsoluka.com.
Spannend allemaal!! Ik start daar 7 september en dan dus een maandje. Voor die tijd beetje vakantie houden in een hangmatje in de jungle, of hoog in de bergen paardrijden, who knows… Wat doe ik hier nog in Nederland… studeren en werken… haha.
@WendyT: Luxe is een heel groot begrip vind ik. En als de helpers er gelukkig mee zijn jou te kunnen helpen, dan help je hen ook eigenlijk weer. Zo heb ik het wel ervaren iig.
De :was: is klaar, dus ik ga maar eens verder. Fijne avond allemaal!
Lekker Barbara! Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt!
Wij hebben gisteren een heerlijk dagje in Selwo Marina gehad! Op facebook heb ik de foto’s inmiddels al geplaatst, maar hyves liep een beetje vast… Dat komt dus nog.
Ik neem lekker even een tinto de verano con limón en ga eens aan het koken! Kunnen we mooi om 3 uur lunchen! Lust er nog iemand een tinto’tje? Of wat anders?
Liefs,
Carolina
Hmm, ik houd het bij een glas ijsthee. Met een tinto de verano op val ik, vrees ik, in slaap…
Een goedemorgen!
Er is weer koffie, thee, verse jus d’orange en wortelappelsap en ook colacoa voor de liefhebbers!
Gisteren een gezellig dagje gehad, want het was de verjaardag van mijn schoonvader. Heeeeerlijk geluncht, de mama van mijn lief had een nieuw recept gemaakt, iets wat ik nog nooit gezien had hier. Was super lekker!
De foto’s van Selwo Marina staan inmiddels ook op MIJN WEBSITE en MIJN HYVES! ![]()
Fijne donderdag gewenst iedereen!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen,
wat een kwakkelweer, bah. Beetje spierpijn van het squashen gisteravond, maar dat werken we er wel weer uit…
Doe mij maar een flinke koffie Carolina, want die kan ik wel gebruiken ![]()
Fijne dag nog!
Buenas,
Kwakkelweer?? Ik ga gelijk de weersvoorspelling voor volgende week bekijken: ben volgende week de hele week in Vlaanderen.
Roberts je was zo goed op weg met het raden van de foto… heb je het opgegeven?? Ik zou graag de beurt doorgeven voor ik wegga!
Hoop dat de koffie gesmaakt heeft roberts!
Ik zie inderdaad dat het maar baggerweer is in Eindhoven (tja, daar kijk ik altijd naar), 17 graden en regen… Ben ik toch blij dat ik hier zit (en blijf! ;))!
Op het moment is het een graadje of 25, maar dat zal deze middag nog wel wat oplopen. :zon02: Erg vervelend allemaal hoor. ![]()
Ik neem gewoon even lekker een glas ijskoud water.
Liefs,
Carolina
Haha, een weekje regen is een leuke afwisseling voor me…Zolang het maar te overzien is en ik zaterdag weer terug ben in Sevilla la bella…
Best wel zin om na de werkdag lekker een belgisch biertje te drinken, dat krijg ik thuis nl. nooit…:biggrin:
Doe mij maar lekker een glas colacoa :nod: jummie.
Tja, 't weer is inderdaad niet denderend hier 't Eindhovense. Vanochtend was het wel mooi. Geluk maar, want ik moest een poosje buiten wachten omdat mijn auto stuk is en die heb ik weggebracht naar de garage… grrrrr. Heel misschien heb ik 'm zaterdag weer terug en anders pas dinsdag…
Nu even uitzoeken hoe ik vanavond van het werk thuiskom en of ik nog naar mijn kraamvisite kan vanavond, dat is namelijk te ver met de fiets en in 't donker terug langs het kanaal is ook niet echt mijn favoriet.
Groetjes!
Jeetje Barbara, dat klinkt niet zo mooi! Wat is er met je auto aan de hand dan??? Hoop dat je goed thuis komt van je werk en ook dat je een veilige manier vindt om op kraamvisite te gaan. Kraamvisite is wel heel leuk!
Ik was trouwens nog vergeten te vermelden, dat ik gisteren het document van de gemeente Eindhoven heb ontvangen, dat ik daadwerkelijk uit NL vertrokken ben! Ik had het 26 juni aangevraagd, was er dus binnen twee weken! Behoorlijk snel, vind ik!!!
Ik neem lekker een beetje rooibos ijsthee. Lust er nog iemand?
Liefs,
Carolina
Eén goedemorgen!
Sooooooow dat was een heftige stierenrennen van pamplona vandaag!!! Jajaja, het is weer SAN FERMIN! Begint altijd 7 juli. Vandaag was de vierde dag en het was de heftigste dag tot nu toe. Vandaag alleen al zijn er zoveel gewonden gevallen als vorig jaar tijdens het gehele festijn! Negen ernstig gewonden, waarvan eentje nu in kritieke toestand… slik Is in zijn nek gespiest…
Edit 09:24 uur: Ik lees net op de website van san fermin dat diegene overleden is…
Weet je, het is net als een te spannende film: je weet eigenlijk dat je het niet moet doen, maar je kan je ogen er niet van af houden. Zo is voor mij het stierenrennen van pamplona ook.
Nou, ik lust nu wel een lekker kopje koffie. Lust er nog iemand? Er is ook thee, verse jus d’orange en appel/wortelsap en colacao!
Liefs,
Carolina