WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

Goodmorning!

Pffff Corberana :slywink:, ik dacht even dat je het :zon02: mee had genomen naar huis, maar gelukkig, vandaag is ie weer terug hier in het Eindhovense.

Dadelijk de plantjes die ik gisteren heb gekocht in de potten doen en mijn balkon gezellig maken.

Mijn tante uit Dld is hier op bezoek, dus gezellig dit weekend met haar op pad, naar familie enzo.

Koffie, thee en verse sap staan klaar. Heel fijn weekend allemaal!

Groetjes!

Halloo!!
Tis weer weekend en de zon schijnt. Dadelijk lekker naar huis op de fiets, dus pik ik toch nog iets mee van het mooie weer na een hele dag op kantoor.
Nog steeds een beetje rustig hier in het WW Cafe, dus ik heb bedacht, vanavond happy hour met BBQ, iedereen is welkom vanaf 20.00 uur.

http://www.piepenplas.nl/cutenews/data/upimages/Happy_Hour_2.JPG

http://alonbj.files.wordpress.com/2008/03/garfield-bbq_gif.jpg

Ja BBQ! Ik ben erbij :wink:

Gezellig! Er is genoeg voor iedereen! :biggrin:

Pik ik ook nog snel even een (laat) hapje en drankje!

Goedemorgen!

Jawel, onmisbaar op deze dag, geniet ervan!

http://images.zeelandia.com/portal_imagelibserver/32d47254e97f6e54f1e6d78b120423f1/image_mini

Fijne dag!

Goedemorgen allemaal,

lang niemand meer in het cafe geweest…

Ik heb verse koffie en lekkere verse Duitse broodjes, dus…

Fijne dag nog!

Robert, inderdaad erg rustig de laatste tijd. Ben net terug van zakenreis Keulen (2 dagen) en Achterhoek (1 dag) en neem nog gauw even een borrel voor ik ga slapen. Nog iemand anders die ik iets op dit late uur mag inschenken?

Goedemiddag,

Even lunchbreak. Mijn PC thuis werkt nog niet… van de andere kant is het ook wel lekker rustig zo s’avonds, heb ik niet het gevoel dat ik even mijn mail ‘moet’ checken, want dat kan toch niet.

Vorig week naar Berlijn geweest. Zaterdag de stad verkend, zondag naar Potsdam geweest en maandag beetje geshopt. 2 dagen echt schitterend weer gehad!

Heb even een verse pot koffie en thee neer gezet voor wie wil. Ik pak even een sapje voor bij de lunch.

Groetjes!

Ik doe even een kop koffie, vooral om te voorkomen dat ik in slaap sukkel tijdens het werk. Net de lunch op en met 30 graden en zon begin ik een beetje in te dommelen…

ik ben terug van nacht stappen in eindhoven en kan niet slapen!

zie dat ik hier al even niet meer geweest ben, hoop dat alles met iedereen goed gaat, hier vooral druk met sociaal leven en de studie :wink:

ben in april nog wezen skien in Noorwegen wat echt helemaal te gek was!

groetjes wendy

Je zou hier in Andalusië moeten komen tennissen, is het perfect weer voor. Zo’n 25 graden.
Ik neem lekker een stukje vers stokbrood met oer-nederlandse hagelslag! :smiley: Uiteraard met een glas verse jus d’orange erbij en een kopje koffie. Mmmmmmmmm.
Wij hebben gisteren een heel gezellig dagje gehad bij Nederlandse vrienden. Was de eerste keer dat ik hun huis zag en ik moet zeggen: WAUW. Zij hebben echt een prachtig huis, met grote tuin én zwembad. Heerlijk! Hebben daar ook overheerlijke nasi gegeten en gewoon een hele leuke tijd gehad.
Vandaag weet ik nog niet wat er op het programma staat en dat is eerlijk gezegd ook wel lekker.

Goedemorgen allemaal,

was me een weekje wel…:tssk: M’n auto stuk op dinsdag, moest een nieuwe radiator ingebouwd worden en woensdagmorgen is mijn zeeaquarium geknapt… 400 - 450 liter zoutwater door de woonkamer en bijna alle vissen en koralen naar de hemel. Er waren dieren bij die ik al 13 - 14 jaar had. Vandaag de rest van het meubel opruimen en dan maar eens eerst laten bezinken.

Zo een lekker bakkie barista koffie en een verse boterham, iemand?

Fijn weekend :dag:

:dag:

Hoi,

Ik zal ook eens met jullie meekletsen. In Madagascar is de winter goed begonnen. geen pakken sneeuw, maar toch wel fris zonder centrale verwarming 's avonds.
Rot, van je vissen, Robert!

Ik had sinds vorige week een moederkat met 4 kittens. De moederpoes woont al drie jaar bij ons. Sinds woensdag kwam mamapoes (Melky genaamd) niet meer opdagen. Op donderdag zijn we begonnen om de kittens melk te voeren dat ik gekocht had bij de dierenarts, maar het mocht niet baten en alle kittens gingen dood. Moederpoes is nooit meer op komen dagen, dus die is waarschijnlijk ook dood. Nu hoor ik wel eens dat Malagasy mensen ook poezen eten uit hongersnood. Ik moet er niet aan denken, maar het kan dus zijn dat iemand haar gepakt heeft om een avondmaal mee te koken.

Nu is Meersa (een kat overgebleven uit een vorig nestje) alleen over. Hij loopt nu nog steeds miauwend door het huis. Wellicht op zoek naar de anderen.

fijn weekend,
wendy

Hoihoi,

@Roberts: wat erg voor je dat je aquarium is kapot gesprongen, na zoveel jaar zeg.

@Wendy T: hoop niet dat je kat zo is opgegeten zeg, moet je maar niet aan denken. Wat een gedachte zeg :-(.

Ik heb net mijn ticket geboekt naar Ecuador!!! YEAH!!! 23 aug vertrek ik dus en 3 okt ben ik weer in Nederland. Oh, kan nie wachten!

Groetjes,
Barbara

Goeie dag,

wat een weer zeg :zon02:

@ Wendy, oei, wat sneu van de katten zeg, ik moet er niet aan denken…

@ Barbara, mooi zeg, naar Equador voor zo’n tijd zou ik ook wel willen.

Kamer is zo goed als opgeruimt en nu maar hopen dat het niet een te zeer getouwtrek wordt met de verzekering :tssk:

Denk dat ik me meteen een ijs haal, want daar heb ik toch wel zin in. Nog iemand iets van de ijscokar?

Ik heb altijd het Bredase weer op mijn startpagina om een beetje de temparaturen en de daarbijbehorende gemoedstoestand van de Nederlanders ter plaatse te kennen.

@ barbara: lekker Equador en zo lang! Dat is wel jammer van in Mada wonen, want je komt het land nooit meer uit of je gaat op familie en vriendenbezoek in Nederland en dat is toch niet echt vakantie.

@robert: Hoe was je ijsco? En doe mij maar zo’n super Magnum met chocolade en nootjes.

groetjes,
wendy

Wat een gedonder vannacht, en ik dacht even dat mijn woonkamerramen kapot zouden gaan van de enorme hagel. Gelukkig was alles nog heel vanochtend.

Ik ga even de wijsneus uithangen ;), hoop dat jullie dat niet vervelend vinden. Ecuador is het land waar ik heen ga, en Equador is een plaats in Brazilie.
Maar ik heb er idd enorm veel zin in, ben zo blij dat ik 6 weken (en 1 dag) heb vrijgekregen op het werk, moet wel mijn spaarverlof potje aanbreken. Nu nog even contact zoeken met Sinsoluka in Quito, kan ik ook mijn sponsorkindje bezoeken.

Doe mij ook maar een lekker ijsje!!

Groetjes!

Oei, da’s een automatische fout die ik steeds meer maak, hoe langer ik in Duitsland werk…:drugged:

Okiedokie, 4 ijsjes, want je sponsorkind uit Ecuador zal er ook wel een lusten :dag: