Goedemorgen!!
Wat is het weer mooi weer vandaag, heerlijk :zon02:. Ik ben er zo vandoor naar het tennis, hebben het even een uurtje vervroegd, aangezien er een toernooi is de rest van 't weekend… oeps over het hoofd gezien.
Maar wel even koffie, thee en vers sap neergezet voor wie wil.
Vanavond tussen 21 en 22 uur Happy Hour om de lente te vieren! 
Groetjes!!
Goedemorgen,
is laagseizoen in het reiscafé heb ik de indruk :slapen:
Lekker bakkie koffie en wat vruchtensap. Hoef vandaag niet te voetballen, dus kunnen we nog wat klussen. Hier in Venlo is vandaag de halve marathon en kan ik bijna nergens heen…
Fijne dag nog!
Dag Carolina,
Al zoekende op dit forum gekomen, moet zeggen ziet er gezellig uit.
Ik ben werkzaam bij http://www.olezo.nl/ en ben de fora aan het afzoeken met als doel mensen op weg te helpen met hun reis vragen.
Kom ik zomaar ineens in een reiscafe terecht. Ik zou graag een espresso bestellen, en een flesje water.
gr Bubba
wat was het heerlijk weer afgelopen week… alleen gister was het dan weer bagger weer :S heb wel weer voor het eerst op de racefiets gezeten en een rondje gefietst! wel lekker hoor zo buiten zijn 
ik ga nog even lunchen met wat lekkere dingetjes!
fijne dag allemaal!
Haai,
Kom net thuis van de studie, laatste les van deze module… start van mijn studie-opdracht was eigenlijk niet goed, was ik al bang voor, heb niet zoveel fantasie deze keer (en een taai onderwerp). Wel goede handvaten gekregen van de docent, maar ik moet nu weer eigenlijk opnieuw beginnen… :disgust:. Pffffffffff
Pak even een rustgevend kopje rooibosthee en duik daarna mijn bed in.
Hopelijk morgen een :zon02:!!! Dat maakt alles weer goed dan.
Greetzzz
Halloooo!
Tis echt off-season in het ww cafe
. Wat een schitterend weer vandaag … :(. Was wel lekker vroeg op, dus al veel kunnen doen. Nog even een paar kleine boodschapjes dadelijk.
Vanavond komt een vriendin hier eten en daarna gaan we even de stad in. Ga paella maken, jummie.
Heb een grote pot koffie en thee gezet, ook een heerlijk aardbeien-sinasappelsapje (vers!) voor wie wil.
Fijn weekend!
Goedemorgen,
wat een lekker weer is het toch, maar dat mocht ook wel eens na die lange tijd van regen etcetera.
Net verse bak koffie gezet en een broodje bij de bakker gehaald.
Nog een week werken en dan fijn op vakantie naar Mexico. Heb er al echt zin in 
Fijne dag nog!
Ik hoop dat het volgende week in Nederland mooi weer is! Ben van 7 tot en met 14 april in Nederland (helaas geen Mexico, Robert!)
Winterjas neem ik in elk geval mee! Ben al tevreden als het niet regent en al te koud is. Hier in Sevilla zijn we inmiddels al weer gewoon aan de 24 graden…
Het is idd superlekker weer hier. :zon02: Ze zeggen dat het weekend iets minder wordt, maar ja, dat zeggen ze wel vaker, ik zie het wel. Met deze dagen ben ik wel een klein beetje jaloers op mijn parttime werkende collega’s…
Ik pak even een frisje. Kan ik iets inschenken voor iemand?
Coberana: ik zal kijken of ik een paar zonnestraaltjes kan opvangen en volgende week weer uitzetten, heb je er ook een beetje profeit van, haha.
Fijne avond!
Babseba, dat zou geweldig zijn! Dan neem ik een aantal graden Celsius uit Sevilla mee!
Goedemorgen!
Nou zeg, die Roelie is wel heel blij dat er een nieuwe busdienst is…
Maareh, er staat koffie, thee en verse jus klaar om ons weekend goed te beginnen. Helaas zijn de zonnestralen ver te zoeken, tis grijs buiten. Kunnen jullie er uit Spanje weer een paar deze kant opsturen? :biggrin:
Fijn weekend!!
Mogguh,
die Roelie is idd behoorlijk aan het spammen, want had mijn mailbox behoorlijk vol met dat gedoe van 'm :frown:
Vandaag de nieuwsbrief van cambodia-dutch maken, zodat 'ie voor m’n vakantie de deur uit is. Dus maar niet teveel surfen op het www 
Is idd een beetje grijs buiten, maar ik breng binnenkort wel wat mooi weer mee uit Mexico :zon02:
Nu eerst een boterham en een lekker bakkie koffie uit m’n nieuw koffiemaasjien.
Fijn weekend allemaal!
ps: als je een haiver bent, dan kun je je misschien aanmelden bij m’n nieuwe haif?? http://traveljunks.hyves.nl/ 
.
Die Roelie is gewoon nog de hele ochtend doorgegaan met de melding te posten… snap 't nie, wil 't ook nie snappen.
Ben vandaag in Den Bosch wezen shoppen, heb verse stroopwafels meegenomen, voor wie wil straks bij de koffie/thee.
Vanavond even tennissen, geen wedstrijd ofzo, maar gewoon even bezig zijn, is alweer even geleden. We moeten natuurlijk wel in topvorm zijn als we deze zomer die 6 toernooien mee gaan doen.
Verder ben ik een beetje bezig met mijn vrijwilligerswerk te regelen voor september… misschien heb ik een hele leuke klus, nog even nader bespreken. :zon: Word er al helemaal vrolijk van.
Fijne avond!
@ Corberana, veel plezier in NL hopelijk blijft het zulk lekker weer als de afgelopen dagen!
@ Roberts, veel plezier in Mexico!
@ babseba, spannend om weer een vrijwilligersproject uit te zoeken!
ik heb een drukke tijd op moment… lekker veel dingen te doen… afgelopen zaterdag een bollywoodparty gehad waarbij het wat later werd dan gepland
en zondags was ik vrijwilligster voor Right to Play bij de marathon van Rotterdam
Komende week is het spullen bij elkaar zoeken want ga 10 dagen naar Noorwegen… op goede vrijdag vertrek ik al… hopelijk blijft het weer een beetje goed want wil lekker skieen 
iedereen een fijne week toegewenst!
Vanavond vlucht naar Nederland (nou ja, Weeze). Voor een ieder die ook nu of deze week op vakantie gaat: fijne dagen (en natuurlijk ook voor de thuisblijvers).
Wij hebben er in ieder geval zin in, hoewel de aankomsttijd op ons verblijfsadres in Amersfoort me nogal tegenstaat. Vooral voor mijn dochters van 7 zal het niet meevallen, 02.30 uur in de morgen is niet iets waar je naar uit kijkt…
Tis vakantietijd zo te lezen :vak01:.
Iedereen een goede reis en veel plezier.
Ik houd het nog even te goed.
Groetjes!
Hola,
zo, gepakt en klaar voor vetrek. Nu maar hopen dat het niet te druk is op de weg, zodat we snel in Brussel zijn.
Allemaal fijne paasdagen gewenst!
Hasta luego :zon02:
Hola,
net een lekker sapje en een vers bakkie koffie gehad bij m’n toast. Iemand ook iets :dag:
Het weer hier in Merida is super en stad is prachtig. Vandaag gaan we verder naar Campeche, kijken of we piraten kunnen vinden 
Ik ben inmiddels weer terug en heb een prima weekje NL achter de rug. Wat een fantastisch weer hadden we. Zelfs beter dan in Sevilla!